Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:nicole_floor schreef:Dat ik samenwoon met mijn vriend en de hond. Maar het voelt of ik samen woon met 2 kinderen..
Ik vind dat we kindergeld zouden moeten krijgen voor die partners waar we mee samen wonen die net kinderen zijn. "Waar ligt dit" "wat is dat" "ik weet niet hoe dat moet" "dat groene spul lust ik niet" "yek dadels zijn vies ik wil niet eens proeven".
De mijne is dan ook nog eens bijna 15 jaar ouder, maar man, die loop ik echt alle dagen nog op te voeden. Al bijna 7 jaar lang. Ik wil een medaille.
fleurtjeuh schreef:LWDaisy schreef:Ik vind dat we kindergeld zouden moeten krijgen voor die partners waar we mee samen wonen die net kinderen zijn. "Waar ligt dit" "wat is dat" "ik weet niet hoe dat moet" "dat groene spul lust ik niet" "yek dadels zijn vies ik wil niet eens proeven".
De mijne is dan ook nog eens bijna 15 jaar ouder, maar man, die loop ik echt alle dagen nog op te voeden. Al bijna 7 jaar lang. Ik wil een medaille.
Misschien is een andere vriend dan verstandiger als je zo ontevreden bent met je huidige keuze?
Urbanus schreef:Ik heb net veel te veel geld uitgegeven aan tshirts met feministische teksten en nu denk ik, is dit wat ik wil?
Wanneer is het te zien op creditcard afschriften? Asking for a friend.
Als je geld wilt vangen omdat je met je vriend bent is het dan niet tijd voor een nieuwe?
Zebrastreep schreef:Toch wel flinke zenuwen om naar mijn werk te gaan![]()
Meer omdat ik niet weet hoe het gaat met die persoon en dat ik bang ben dat het alsnog flink mis is gegaan.
Al had ik dan alwel een telefoontje verwacht maar alsnog
_San87_ schreef:Appeltje_1 schreef:Een broodje zeg ik als het een bolletje of wat dan ook is.
Maar een boterham zeg ik dan weer als het een snede brood is met kaas ofzo. (Niet dat ik dat lekker vind)
Same. Alsnog is boterham een vreemd woord. Maar dat vind ik ook van oksel.