[***] schreef:Telefoon heeft besloten niet op te laden vannacht? Natuurlijk op de dag van de gastlezing.
Gelukkig heb ik gisteravond nog mijn aantekeningen overgeschreven (want de printer had het uiteraard ook opgegeven)
Succes met de gastlezing
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:TheNovelist schreef:Ik voel me echt een reptiel, ik heb zo'n ontzettende droge huid dat het overal aan het schilferen is op mijn heupen, onderrug en buik. Jeukt ook nog eens ontzettend. Smeer me elke dag in maar kort daarna zit het er gewoon weer.
Ben je er al mee naar de huisarts geweest?
TheNovelist schreef:Nee dat niet. Ik heb het vaker in de winter op die plekken maar deze keer is het wel heel erg. Denk dat het ook komt door warm douchen en verwarming, maar anders heb ik het zo snel koud
poes schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik voor een enorm lastige keuze sta en het niet meer weet. Slaap al weken slecht. En word steeds erger.
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Even met iemand erover sparren in je omgeving?
Wat zegt je gevoel?
MarliesV schreef:Aan mensen die klagen over hun werk, maar ondertussen niet proberen om de situatie te verbeteren.
Zoek ander werk, ga in gesprek met je werkgever of wat dan ook, maar ga niet alleen klagen en niets doen.
fotolijstje schreef:Mijn ex begrijpt niet dat ik over hem ben, dat het mij niks meer interesseert over hem en alles erom heen.
Marocje schreef:TheNovelist schreef:Nee dat niet. Ik heb het vaker in de winter op die plekken maar deze keer is het wel heel erg. Denk dat het ook komt door warm douchen en verwarming, maar anders heb ik het zo snel koud
Cremor cetomacrogolis smeren. Zou je ook vd huisarts krijgen ws, is puur om je huid vet te houden. Gewoon verkrijgbaar bij de apotheek en ik geloof ook bij de drogist.
MarliesV schreef:Aan mensen die klagen over hun werk, maar ondertussen niet proberen om de situatie te verbeteren.
Zoek ander werk, ga in gesprek met je werkgever of wat dan ook, maar ga niet alleen klagen en niets doen.
MarcoBorsato schreef:fotolijstje schreef:Mijn ex begrijpt niet dat ik over hem ben, dat het mij niks meer interesseert over hem en alles erom heen.
Houd toch op, gisteren was je nog heel verdrietig. K vind het naar voor je, echt, maar die schommelingen in het topic zijn niet geloofwaardig.
Het is uit, je bent verdrietig, het is oké!