Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:plus ze daar zeer strenge maatregels hadden en niet zo liepen te modderen als hier.Men haalt hier China aan, dat daar alles weer zijn gangetje gaat maar niemand beseft dat je daar geen scheve scheet moet laten of je word al berispt. Als er één land is dat zijn burgers nog net niet op de wc controleert is het China wel. Hier had het ook zijn gang weer kunnen gaan indien ons land net zo zou zijn. Maar hier krijg je al een grote mond wanneer je vriendelijk vraagt of ze een mondkap op willen doen .
Winged schreef:Amado7 schreef:En weer een daling in besmetting. Gelukkig!
6996 besmettingen.
Nos.nl
Helaas wel +25 opnames.
De daling in besmetting is absoluut fijn, nu ook de druk op de zorg nog naar beneden.
bigone schreef:Men haalt hier China aan, dat daar alles weer zijn gangetje gaat maar niemand beseft dat je daar geen scheve scheet moet laten of je word al berispt. Als er één land is dat zijn burgers nog net niet op de wc controleert is het China wel. Hier had het ook zijn gang weer kunnen gaan indien ons land net zo zou zijn. Maar hier krijg je al een grote mond wanneer je vriendelijk vraagt of ze een mondkap op willen doen .
elnienjo schreef:Als die blaastest eenmaal overal beschikbaar is, dan kan aan de poort getest worden wie binnen mag.
moonsparkle schreef:elnienjo schreef:Als die blaastest eenmaal overal beschikbaar is, dan kan aan de poort getest worden wie binnen mag.
Ik weet nog niet hoe handig dat is of ik kan het nog niet goed voor me zien, dan sta je al in de rij, kom je erachter dat je besmet bent, heb je misschien al andere in de rij aangestoken.