Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Dat gaat om schaal. Die nertsen zitten met duizenden op een kluitje: de ideale virus-mutatieomgeving. 1 nerts is niet zo'n probleem, 1 kat ook niet, en ook een hond niet. Heel veel nertsen dicht op elkaar zijn wel een probleem.
(Maar intensieve dierenhouderij is sowieso een probleem, dus misschien moeten we dat in z'n geheel wat minder doen.)
Overigens was er aangetoond via kleine verschillen dat een van de medewerkers het opgelopen moest hebben via de nertsen nadat die het via een medewerker hadden gekregen.
tienus63 schreef:Ik ben zelfs in de Ikea geweest. Zwolle.
Het was er redelijk druk. Onderste parkeerdek helemaal vol en bovenste parkeerdek druk.
Of het middelste parkeerdek niet gebruikt mocht worden??
Karretjes worden er door de wasstraat gehaald. Althans die beneden staan.
Desinfectie bij ingang en bij de karretjes halverwege in de winkel.
Ik was een van de weinige die het nog gebruiken.
Bezoekers probeerden zich wel aan afstand tussen vreemden te houden.
Zelfs bij de immense rijen bij de kassa.
elnienjo schreef:sureido schreef:We wilde zondag gaan zwemmen en zonnen maar dit irriteert me wel mateloos dat je overal onder de 18 moet zijn of het zit vol.
Het spontane is er wel vanaf zeg
Je kunt toch vrij naar het strand of zwemmeer?
Pandora2 schreef:tienus63 schreef:
Hier in belgie ook. Gister was er ook enorme nervositeit bij de politici. En de wetenschappers zijn heel bezorgd om deze stijgende trend. Vandaag trouwens 32% meer nieuwe besmettingen dan gister
sureido schreef:En 50% minder dan eergisteren. Het is maar hoe je het wil bekijken hè.
Als ze zich zo’n zorgen maken moeten ze handelen maar er gebeurt niks. Sluit dan weer plekken.