Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biks2 schreef:Pff, ik heb binnenkort een babyshower van mijn nicht. Het is hartstikke ver reizen en zie er enorm tegenop. Maar ja, ik moet wel onder de druk van familie.
Zou veel liever mijn interesse op een ander manier uiten dan naar de babyshower gaan, maar denk niet dat ik hier onderuit kom.
Heb ook een achterlijke drukke periode voor de boeg en wil gewoon weekend en rust.
Citaat:CinemaSentries gave the show a positive review, writing "Marge Vs. Singles, Seniors, Childless Couples and Teens and Gays is a great example of the way the show used to be able to find hilarity in mocking both sides of an issue when it spoofs both the grueling life of a parent and the grueling lives of those without children who have to put up with the problems caused by other people's kids."
Biks2 schreef:Pff, ik heb binnenkort een babyshower van mijn nicht. Het is hartstikke ver reizen en zie er enorm tegenop. Maar ja, ik moet wel onder de druk van familie.
Zou veel liever mijn interesse op een ander manier uiten dan naar de babyshower gaan, maar denk niet dat ik hier onderuit kom.
Heb ook een achterlijke drukke periode voor de boeg en wil gewoon weekend en rust.