Mkango schreef:Fruitvliegjes. Heel. Veel. Fruitvliegjes.
Azijn en een beetje afwasmiddel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnexUdith schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik graag shoots wil doen, maar geen idee hoe ik klanten moet verwen. Eugh waarom kan ik dit niet. (sociale competenties zijn echt lastig voor mij, maar weet ook echt niet hoe het moet)
Buiten de comfort zone gaan! Ik weet niet of je Facebook hebt maar begin daar eens met promoten. Ik was het ook al van plan om te doen. Ik zou een bericht plaatsen met iets in de trant van
Wie lijkt het leuk om een Shoot te laten doen en dan bijv omdat ik graag wat oefenen en foto's wil voor mijn portfolio. Dit zou ook kunnen op instagram of mensen benaderen die je kent die wat hebben wat je graag wilt fotograferen. De meeste mensen vinden een Shoot erg leuk.
oomens schreef:Foaly schreef:Dat mijn nonbinary topic aan het spacen is. Hij blijft zeggen dat er nieuwe reacties zijn, maar ik zie het niet en als ik probeer te reageren, zie ik het ook niet staan
Het topic is zelf non binary. Niet een nieuw bericht erbij, maar ook niet géén nieuw bericht erbij.
MoniekJ schreef:Alweer opgenomen in het ziekenhuis. Hoop dat ze iets nu toch wel iets vinden.