Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fly_high schreef:Niobe schreef:Ik wil niet met ze ruilen en ik vind dat zeker Amalia vaak onterecht door het slijk gehaald wordt.
Ik was best geneigd om medelijden met die meid te hebben, zo bot als men vaak het over haar gewicht heeft enz, maar na haar uitspraak over kamer vinden in tijden van woningnood is die neiging ineens helemaal weg
Sizzle schreef:Urbanus schreef:Lonne is Oranjefan.
Wie?
Niobe schreef:Urbanus schreef:Lonne is Oranjefan.
LEVE DE KONING
Ik krijg nu ook een advertentie onder dit topic voor het Tata Steel festival. Bokt heeft nu ook een mening over mij geloof ik.
chanicha schreef:Willem-Alexander werd niet voor niets Prins Pils genoemd hè.Ik vind het gewoon zielig hoe Amalia afgemaakt werd in de media.
Eerst om haar gewicht, hoe krijg je een meisje onzeker, en later om hoe ze zich kleedt.
Laat dat meisje toch, lijkt me al niet makkelijk om in zo’n keurslijf te moeten leven want uit de band springen met vriendinnen kan niet.
Urbanus schreef:Tata Steel festival?
edit: Ziet er serieus leuk uit dus wij gaan heen!
Sizzle schreef:Ik gok zomaar dat het nog slechter aan was gekomen als ze gezegd had: „gelukkig heb ik een rijke pa dus dat met die kamer komt wel goed“![]()
Met geld en/of met zeer weinig eissen vind je zelfs in Amsterdam wel wat, maar daar mag je eigenlijk niets over zeggen. Laatst werd in de nieuwskommentaren een oekrainer met de grond gelijk gemaakt omdat ze binnen 2 weken een woning in Amsterdam gevonden had.
Is Lonne een afkorting van tata steel
Sizzle schreef:Ik gok zomaar dat het nog slechter aan was gekomen als ze gezegd had: „gelukkig heb ik een rijke pa dus dat met die kamer komt wel goed“
Fly_high schreef:lekker boeiend dat ze te zwaar is, dat is de helft van doodgewone Nederlanders ook en niemand die daar naar omkijkt.
Citaat:waar is ze dan eigenlijk dankbaar voor...?
Cer schreef:Fly_high schreef:lekker boeiend dat ze te zwaar is, dat is de helft van doodgewone Nederlanders ook en niemand die daar naar omkijkt.
.. er mag ook niks van gezegd worden...![]()
Cer schreef:Fly_high schreef:waar is ze dan eigenlijk dankbaar voor...?
als het klopt wat jij schrijf,t dat een kroonprinses nooit woningnood kent, kan ik me voorstellen dat ze dankbaar is dat zij dus geen last heeft van woningnood, omdat ze zich realiseert dat ze een bevoorrechtte positie heeft wat dat betreft..
Urbanus schreef:Waarom is het crimineel? Dat schaaktoernooi is 1 van de grootsten ter wereld.
fokfanaat schreef:maar alles bij elkaar wel bijna 50 miljoen per jaar!
Niobe schreef:De voorganger van Charles is net overleden
oomens schreef:Niobe schreef:De voorganger van Charles is net overleden
Precies wat ik bedoel. Als je ze aanhoudt totdat ze zelf omvallen, dan betaal je dus niets aan een hele reeks nog levende voorgangers van het huidige staatshoofd.
Vergelijk dat met de VS, waar Trump, Obama, Bush jr, Clinton en Carter nog in leven zijn.