Qua slapen, ik slaap overal eigenlijk wel. Zelfs in een volle bus richting de wintersport, ik slaap de hele rit en wordt vaak wakker gemaakt voor plaspauze en val dan weer in slaap
ze heb me zelfs ooit met bed en al verplaatst naar een andere kamer en ik wist nergens van. Daarentegen ik praat wel tegen iedereen in m’n slaap en kan ook boos zijn dan. Dus mensen die dat niet weten kunnen wel eens voor een gekke verrassing komen te staan. Kruipt weer onder m’n steen
met een nieuw iemand naast me val ik dus rustig en snel in slaap en eord vervolgens 100 keer wakker van nieuwe geluiden enzo. Om daar vervolgens langzaam aan te wennen tot ik weer slechter slaap als ik alleen lig
Afijn, heb mij er inmiddels bij neergelegd. Kan er namelijk niks mee en swipe wat voor de afleiding. Nog wat te vroeg om écht serieus te doen (maar als het klikt, klikt het). Ik verhuis in elk geval nooit meer voor de liefde naar de andere kant van hef land
Is voor iedereen verschillend hoe snel dat gaat. Ik wilde wel eerst huren of alleen op zijn salaris, want inderdaad je weet 't niet. Maar is bij ons gelukkig gewoon altijd goed gegaan.