Qua slapen, ik slaap overal eigenlijk wel. Zelfs in een volle bus richting de wintersport, ik slaap de hele rit en wordt vaak wakker gemaakt voor plaspauze en val dan weer in slaap

Kruipt weer onder m’n steen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:De jouwe komt tenminste nog met iets SabineAl is het supervaag. Ik kreeg een "we passen niet bij elkaar en dat je nog ingeschreven staat bij de woningbouwvereniging is de druppel". Net een jaar terug geregistreerd partnerschap en een huis gekocht in Drenthe (ik ben voor hem verhuisd). Had mij ingeschreven laten staan, omdat het máár 8 euro pj is en relaties houden gewoon niet altijd stand. Maar als dat echt zo'n issue was, wilde ik mij best uitschrijven
Maargoed er is 0 communicatie geweest en er is ook nu geen communicatie anders dan "taxatierapport is binnen, wat vind je ervan?". Toen ik vroeg of we konden praten, kreeg ik alleen terug "ik heb mijn verhaal gedaan?"
Afijn, heb mij er inmiddels bij neergelegd. Kan er namelijk niks mee en swipe wat voor de afleiding. Nog wat te vroeg om écht serieus te doen (maar als het klikt, klikt het). Ik verhuis in elk geval nooit meer voor de liefde naar de andere kant van hef land
sabine1979 schreef:Dat laatste kan echt niet hoor, wat gênant :")Hij begon bij mij al over samen wonen toen we 4 maanden bij elkaar waren![]()
Was al naar huizen aan het kijken![]()
Hij zou het hele bedrag of 3/4 inleggen en ik 1/4![]()
Kreeg van de week nog een goeie te horen......
Ik ben laatst door mijn broertje als voogd gevraagd voor hun dochtertje. Tuurlijk zeg ik ja. Dit houdt ook in dat ik het huis van mijn broertje onder mijn hoede krijg tot de kleine meid 18 jaar is. Heeft hij zijn broer gebeld om te vragen of hij ook het huis krijgt omdat hij voogd is over die zijn dochter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Manmanman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()