Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 14:52

Hier ook meelezer en dacht vooral huh maar als ik dit lees ben jij dus degene die stress ervaart en hij toch niet want hij slaapt juist vast? Dus mijn conclusie was eigenlijk goh wat fijn dat hij zichzelf heeft geëlimineerd als probleem :')

Qua slapen, ik slaap overal eigenlijk wel. Zelfs in een volle bus richting de wintersport, ik slaap de hele rit en wordt vaak wakker gemaakt voor plaspauze en val dan weer in slaap _O- ze heb me zelfs ooit met bed en al verplaatst naar een andere kamer en ik wist nergens van. Daarentegen ik praat wel tegen iedereen in m’n slaap en kan ook boos zijn dan. Dus mensen die dat niet weten kunnen wel eens voor een gekke verrassing komen te staan.

Kruipt weer onder m’n steen

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 14:54

.
Laatst bijgewerkt door Lolacabana op 23-01-24 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 15:01

Aan de ene kant kan ik overal in slaap vallen. In de auto, op de bank, vreemde bedden, noem maar op.

Ik slaap alleennniet door :+ met een nieuw iemand naast me val ik dus rustig en snel in slaap en eord vervolgens 100 keer wakker van nieuwe geluiden enzo. Om daar vervolgens langzaam aan te wennen tot ik weer slechter slaap als ik alleen lig :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 15:38

Ik slaap heel makkelijk. Maar dat komt denk ik doordat ik al heel vroeg op stap ging, clubs en feestjes en ik op de gekste plekken en met de gekste mensen om me heen moest slapen. :')

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 15:41

Als ik slecht naast iemand slaap dan is het altijd een slecht teken :Y)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 15:47

Ik moet altijd eerst wennen aan een nieuw persoon voordat ik er diep en ononderbroken naast kan slapen.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 16:05

Jup, ik lig de eerste nacht vaak veel wakker. Na een paar keer gaat het meestal gewoon prima. Daarentegen heb ik wel dat ik altijd veel vroeger wakker wordt met iemand naast me, terwijl ik in m'n eentje prima kan uitslapen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 17:20

Ik slaap in het begin ook vrijwel altijd slecht. Vooral ook omdat het soms lijkt alsof er een straalkachel naast je ligt. Als ze dan ook nog snurken :') of je heel lief onderbewust in een knuffel houdgreep vasthouden...

Edit; vasthouden klinkt in deze context beter dan nemen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 19:09

sabine1979 schreef:
Nou, ben heel benieuwd naar jullie reactie _/-\o_ _/-\o_

[ [url=m/X9F5rz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/N8v5EE.jpg]Afbeelding[/url] ]

S ben ik, R is hij

W T F _O-

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 20:58

Ik ga naast mijn schoenen lopen van alle bevestigingen die ik van jullie krijg _O- _O- _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 21:08

Altijd leuker dan dat iedereen je voor gek verklaart haha.
Al maakt het geen donder uit hoe wij er over denken ;)

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 22:01

Klopt, vond het de moeite waard om te delen hier :list:

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 22:05

Zeker leuk om te lezen, maar jeetje wat een aparte man.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 22:41

De jouwe komt tenminste nog met iets Sabine _O- Al is het supervaag. Ik kreeg een "we passen niet bij elkaar en dat je nog ingeschreven staat bij de woningbouwvereniging is de druppel". Net een jaar terug geregistreerd partnerschap en een huis gekocht in Drenthe (ik ben voor hem verhuisd). Had mij ingeschreven laten staan, omdat het máár 8 euro pj is en relaties houden gewoon niet altijd stand. Maar als dat echt zo'n issue was, wilde ik mij best uitschrijven :+ Maargoed er is 0 communicatie geweest en er is ook nu geen communicatie anders dan "taxatierapport is binnen, wat vind je ervan?". Toen ik vroeg of we konden praten, kreeg ik alleen terug "ik heb mijn verhaal gedaan?" :o? Afijn, heb mij er inmiddels bij neergelegd. Kan er namelijk niks mee en swipe wat voor de afleiding. Nog wat te vroeg om écht serieus te doen (maar als het klikt, klikt het). Ik verhuis in elk geval nooit meer voor de liefde naar de andere kant van hef land _O-

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 00:42

Hij begon bij mij al over samen wonen toen we 4 maanden bij elkaar waren :=
Was al naar huizen aan het kijken :wow:
Hij zou het hele bedrag of 3/4 inleggen en ik 1/4 :?

Kreeg van de week nog een goeie te horen......
Ik ben laatst door mijn broertje als voogd gevraagd voor hun dochtertje. Tuurlijk zeg ik ja. Dit houdt ook in dat ik het huis van mijn broertje onder mijn hoede krijg tot de kleine meid 18 jaar is. Heeft hij zijn broer gebeld om te vragen of hij ook het huis krijgt omdat hij voogd is over die zijn dochter |o |o |o |o |o

Manmanman {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(
Laatst bijgewerkt door sabine1979 op 27-03-21 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 04:19

Ik heb mijn vriend ook gevraagd samen te gaan wonen na 5 maanden. :) Is voor iedereen verschillend hoe snel dat gaat. Ik wilde wel eerst huren of alleen op zijn salaris, want inderdaad je weet 't niet. Maar is bij ons gelukkig gewoon altijd goed gegaan.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 06:23

Heb je helemaal gelijk in.
Ik weet hoeveel moeite het mij gekost heeft om een huis te vinden 3 jaar geleden, dus het huis opgeven was voorlopig nog geen optie voor mij

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 07:58

Detroit schreef:
De jouwe komt tenminste nog met iets Sabine _O- Al is het supervaag. Ik kreeg een "we passen niet bij elkaar en dat je nog ingeschreven staat bij de woningbouwvereniging is de druppel". Net een jaar terug geregistreerd partnerschap en een huis gekocht in Drenthe (ik ben voor hem verhuisd). Had mij ingeschreven laten staan, omdat het máár 8 euro pj is en relaties houden gewoon niet altijd stand. Maar als dat echt zo'n issue was, wilde ik mij best uitschrijven :+ Maargoed er is 0 communicatie geweest en er is ook nu geen communicatie anders dan "taxatierapport is binnen, wat vind je ervan?". Toen ik vroeg of we konden praten, kreeg ik alleen terug "ik heb mijn verhaal gedaan?" :o? Afijn, heb mij er inmiddels bij neergelegd. Kan er namelijk niks mee en swipe wat voor de afleiding. Nog wat te vroeg om écht serieus te doen (maar als het klikt, klikt het). Ik verhuis in elk geval nooit meer voor de liefde naar de andere kant van hef land _O-

Jeetje... dat meen je niet....

Ik heb zelf nu nog, terwijl ik een koophuis heb. Mezelf nogsteeds ingeschreven staan bij woningnet. Je weet gewoon nooit hoe het loopt.

Jullie hebben notebenen samen een huis gekocht. Hoe serieus wil je het hebben :roll: >;)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 08:31

Ja serieus... Het is een beetje als"jij kan elk moment weggaan, dus ik ga weg".

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 08:36

Ik ben ondertussen bijna 7 jaar samen, waarvan 4,5 getrouwd, en zelfs ik sta nog in NH ingeschreven terwijl ik in Brabant woon (inschrijving kost me overigens niks). Niet omdat ik ooit terug zou willen maar gewoon omdat ik er anders echt nooit meer in kom mocht het om wat voor reden dan ook ooit nodig zijn. Mijn man weet het en vind het prima. Zou ook niet weten waarom niet...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 08:53

Ik had het er toevallig vorige week met mijn vriend over : Hij zei nl dat een huurhuis zoveel vrijheid geeft (vs koophuis).
Toen zei ik nog : Nou, je hebt sneller een huis verkocht en gekocht dan een ander huurhuis.

Ik sta dus ook gewoon alsnog ingeschreven voorjeweetmaarnooitwatermetdithuurhuisgebeurt. En ik zou eigenlijk zelfs graag een centrale mogelijkheid tot inschrijven willen want nu woon ik in Zeeland maar wat nu als ik naar Drenthe wil of moet?

Vriend zei toen ook : Ja, ik kan dit (huur)huis opzeggen en terug naar m'n eigen huis in Italië. Vond ik niet heel erg leuk om te horen dat hij dat zo gemakkelijk zei, maar nou ook weer niet dat ik m'n spullen heb ingepakt _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 10:25

sabine1979 schreef:
Hij begon bij mij al over samen wonen toen we 4 maanden bij elkaar waren :=
Was al naar huizen aan het kijken :wow:
Hij zou het hele bedrag of 3/4 inleggen en ik 1/4 :?

Kreeg van de week nog een goeie te horen......
Ik ben laatst door mijn broertje als voogd gevraagd voor hun dochtertje. Tuurlijk zeg ik ja. Dit houdt ook in dat ik het huis van mijn broertje onder mijn hoede krijg tot de kleine meid 18 jaar is. Heeft hij zijn broer gebeld om te vragen of hij ook het huis krijgt omdat hij voogd is over die zijn dochter |o |o |o |o |o

Manmanman {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(
Dat laatste kan echt niet hoor, wat gênant :")

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 10:50

En jullie zijn ruim een jaar samen geweest? Hoe dan?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 10:52

Waarschijnlijk zonder een eerdere SWOT-analyse :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 10:59

Heel knap of een grote piemel? :))