Panty weet het wel

Zwanen brengen goed geld op
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Als je het gele broekje wegdoet wil ik m misschien wel overkopen. Maar heb jij de bestelling nu al binnen? Ik wil ook!
verootjoo schreef:Heb Carlijn bestelling binnen. Supermooi! Nu al zin in de herfst.
De spullen vallen wel goed op maat heb ik het idee zo op t eerste gezicht
tita schreef:verootjoo schreef:Heb Carlijn bestelling binnen. Supermooi! Nu al zin in de herfst.
De spullen vallen wel goed op maat heb ik het idee zo op t eerste gezicht
Foto
Wat is mis met gele broekje
Appeltje00 schreef:Heel mooi nymeria. Ik ga van de week even langs Kids om de collectie in het echt te bekijken.
Iemand nog tips voor mooie wollen rompers? En een vachtje voor in de wagen (of iemand misschien nog een te koop). Hoorde dat het helpt bij prikkelgevoeligheid. Mijn Wooly schapenvacht is denk ik ongeschikt.
Keet schreef:Appeltje00 schreef:Heel mooi nymeria. Ik ga van de week even langs Kids om de collectie in het echt te bekijken.
Iemand nog tips voor mooie wollen rompers? En een vachtje voor in de wagen (of iemand misschien nog een te koop). Hoorde dat het helpt bij prikkelgevoeligheid. Mijn Wooly schapenvacht is denk ik ongeschikt.
Woollys ligt er een beetje aan. Langharig is niet echt fijn in gebruik, al heb ik een langharige in de wandelwagenzitting![]()
Om op de slapen raad ik een kortharige of kortgeschoren aan. Sommige willen alleen medicinaal gelooide vachten. Ik gebruik liever ecologisch gelooide zonder de chloor behandeling waardoor hij medicinaal wordt.
Wollen rompers en strikmutsen heb je van vele merken. Kijk eens bij Ziloen, regenboogschaap, little shop around the corner.
Ryder schreef:Ohhhh die broek!!! ik denk dat ik de salopette (in die print) daar misschien wel voor inruil!!! Zo leuk!! En die gele legging vind ik er ook zo leuk bij, die combi heb ik ook besteld
Hoe voelt de trui, goede kwaliteit?