Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
renee16 schreef:Ik heb steeds gedacht dat er voornamelijk jonge bloempjes in dit topic zaten, maar gewoon mijn leeftijd (33)!!!
xJolien: Ik vind jou plaatje zeker niet stomHow You Doin??
Die versier 'truc' werkt ook nog echt
Mijn laatste match was wel een gevalletje, zal wel een catfish zijn.. Nou ik heb hem inmiddels gezien, hij was het toch echt, zeer mooi exemplaar
Lees al lang mee en dan ben ik altijd zo benieuwd naar de foto bij het verhaal!

later stuurde hij er eentje met baard en toen dacht ik wel wooow plausibel 

Maar beetje trimmen is niks mis mee, die hele lange borst-/okselharen vind ik ook niet alles
Gisteren samen gegeten en BZV gekeken (
) en dan loop ik gewoon rond in m'n hoodie en chillbroek. Dat zou ik bij zo'n exemplaar dan weer wat minder snel doen
Berdien schreef:Ik kan een gestylde man best waarderen, maar voel me er zelf zo gauw een slons naastGisteren samen gegeten en BZV gekeken (
![]()
) en dan loop ik gewoon rond in m'n hoodie en chillbroek. Dat zou ik bij zo'n exemplaar dan weer wat minder snel doen
![]()
Wij gaan deze maand concrete plannen maken voor onze vakantie van volgend jaar. Waarschijnlijk Afrika
dus dat scheelt. En hij gaat gerust met witte sportsokken in zijn slippers naar buiten

en als hij lacht heeft ie iets heel leuks, goeie uitstraling wel.
hij ligt goed bij oudere vrouwen haha 
Ongelofelijk sexy maar merk nu ook wel dat ik bijna nooit meer in joggingbroek loop