Stiekem rol ik erdoor maar dat wilde ik niet vertellen
Anoniem
Geplaatst: 19-12-17 10:18
Ja dat het paardenpis was snapte ik Maar idd, hoe dan?
anne_bento
Geplaatst: 19-12-17 10:19
Hahah tja ieder z'n hobby.... Bij mij worden de stallen iedere dag helemaal uitgemest dus die echte ammoniak lucht die ik wel eens op stallen ruik, heb je bij ons haast niet gelukkig. Ik ruik dus hooguit echt naar paard maar meer niet
Oh nee ik moet zelf scheppen dus mijn schoenen staan al buiten de deur want anders stinkt mijn hele huis. Maar ik ruik het wel in me kleren en auto hoor. Echt zo'n ammoniak luchr
Wendy15
Geplaatst: 19-12-17 10:22
Mwa grote schoenen zegt niet alles hoor Denk dat ik idd voor een ovenschotel ga. Scheelt dat ik gewoon vrij ben dus rustig iets kan voorbereiden. Hahaha die pis misschien aan laarzen? Mijn ponys staan buiten dus dat stinkt niet zo zit alleen onder de modder
Anoniem
Geplaatst: 19-12-17 10:23
Ja idd, mijn paard deed alles in 1 hoek en dat was ook een laag punt in de stal.. Dat was altijd zeiknat en dat is idd die scherpe ammoniak lucht dan..
Nou mijn ex was best flink geschapen vond ik. Had ook maat 45 ofzo. Toen had ik een fwb en dacht ik van jeutje het kan nog groter. Toen ontmoette ik deze
Nee dat klopt zeker. En te groot is zeker niet altijd prettig.
Ik ben in twijfel of ik hem mee zal vragen
Linda_Fleur
Geplaatst: 19-12-17 11:17
Grootte zegt inderdaad helemaal niks over kwaliteiten, maar is wel beter bij de eerste indruk
Hier is het momenteel erg rustig, wordt haast afkicken. Ik mis niet het hebben van een relatie, maar wel een kus en een knuffel voor het slapen gaan of lekker tegen iemand aan kruipen. Zal de decembermaand wel zijn Herkennen jullie dit ook?
Jup Linda dat herken ik zeker ik heb soms van die periodes dat ik t heel erg mis, en soms vind ik t heerlijk om alleen te zijn Denk dat iedereen dat wel beetje heeft?
Inney
Geplaatst: 19-12-17 11:23
Linda_fleur Ja dat herken ik heel erg. Voel me eigenlijk helemaal prima zo single. Maar dat goedemorgen appje en even tegen elkaar op de bank liggen mis ik wel.
Mijn date was er gisteren ook weer maar ik mis toch echt een bepaalde klik Heel jammer.. Maar goed het is niet anders.
Jibbel
Geplaatst: 19-12-17 11:23
Jep herken ik wel, zeker nu in de donkere, koude maanden, vind ik het gezellig om knus tegen iemand aan te kruipen. Kaarsjes aan, samen filmpje kijken, wat lekkers erbij.
Herken ik ook wel ja! Gewoon de aandacht, samen zijn.
Hoe krijg ik het altijd voor elkaar om van die rare matches te hebben Een dokter wilde met me daten, maar wilde toen afzeggen want ik was wat te jong en als ik net uiteen relatie kwam dan wilde ik vast niet weer een nieuwe blabla. Dus ik zei dat ik dat wel wilde, en dat ik volwassen was voor mijn leeftijd, en hij beter z'n leeftijd omhoog kon zetten als dat zo'n probleem was. Toen moest hij erover nadenken, dus voor vanavond andere plannen gemaakt. Kwam hij ermee dat ik wel kon komen en beter meteen bleef slapen, want dan leerden we elkaar meteen goed kennen (uiteraard zonder seks) Ik zei dat ik daar niet aan deed en dat ik een eerste date graag wat korter houd. Toen zei hij dat ik er niet over in moest zitten, want hij was de ideale schoonzoon en vooral ook heel bescheiden
Dan nog een match, de broer van iemand waar ik best wel lang mee gepraat heb, maar nooit gedate. Die doet nogal zijn best, maar maakt af en toe ook hele aparte opmerkingen.
De ander appt doodleuk dat hij een natte droom over mij gehad heeft
Alja
Geplaatst: 19-12-17 11:47
De dokter neemt zn beroep erg serieus of juist niet # doktertje spelen inclusief inwendig onderzoek zeker.
Jibbel
Geplaatst: 19-12-17 11:50
Ow serieus! Wat een figuren, hahaha. Ben jij ook zo dan, dat je zegt, soort zoekt soort? Ik had een heel net meisje ingeschat hoor.
Ik heb ook weer een leuke match. Durf het haast niet te zeggen, want de vorige keer dat ik dat zei, werd het uiteindelijk toch niks Hij is alleen pas 3 weken vrijgezel..dus heb m maar ff gevraagd of hij op zoek is naar een rebound of toch serieuzere insteek heeft. Bleek toch het laatste te zijn. Ik vind het vlot, maar ja, iedereen gaat anders met een break up om, dus wie ben ik er wat van te vinden.
Ik ben heel netjes ja haha, ben wel open verder. Maar ik had hem al eerder gezegd dat hij dat sekspraat maar voor zich moet houden want too much information, begint ie nu dus weer. Dus ik heb gezegd dat ik opzoek ben naar iemand die serieus is, niet iemand die zijn puberteit nog niet ontgroeid is. Die gozer is 25, hoe dan
Jibbel, ik durf het ook niet meer te zeggen, ik trek te vaak bovenstaande types aan