Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:*swiped fanatiek door Tinder*
Man man man man. Foto's van kinderen, de tekst "ik heb gevoel voor humor" en echt stapels kansloze foto's en profielen. Nog geen Rawr tegen gekomen geloof ik
Winged schreef:Rawr heet henk in het echt. Als ik t mij goed herinner
Rawr schreef:Yonker schreef:Hahaaha per ongeluk![]()
Hebben mannen nou nog niet door dat dickpicks niet charmant zijn?
Als ik lees hoe vaak mannen dickpics versturen vind ik het eigenlijk elke keer weer moeilijk te geloven...
Het is serieus nog nooit in me opgekomen om dat te sturen, zelfs niet in langere relaties. Doen alle soorten mannen dat of alleen mannen van een lagere sociale klasse of intelligentie?
Winged schreef:Heb ik rawr dan ook al eens gezien? Superlike je mij?
janderegelaa schreef:Hoe vaak denk je dat vrouwen zo iets sturen uit ongeveer dezelfde regio...
Rawr schreef:Winged schreef:Heb ik rawr dan ook al eens gezien? Superlike je mij?
Wie weet, hangt ook van de afstand af waarbinnen je swiped denk ik. Jij stond bij mij op 64 km afstand.
En ik gebruik mijn superlikes al voor vrouwen die korter dan ikzelf zijn, sorry.
janderegelaa schreef:Hoe vaak denk je dat vrouwen zo iets sturen uit ongeveer dezelfde regio...
Geen idee, vertel!
Ik heb in mijn 32 jaar nog nooit een puss-pic ontvangen. Wel een full nude selfie maar dat vond ik nog redelijk smaakvol. Saillant detail, ook een bokker.
Farjen schreef:Ik heb een nieuwe match:
"Zin in een wedstrijdje "wie is er het best in bed"? PS: ik kan goed tegen mijn verlies hoor... "
En delete