Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:41

sureido schreef:
Eight schreef:
Hoe ik het moet gaan doen komende maanden.. Geen studiefinanciering meer en geen energie om een bijbaan te zoeken naast mijn fulltime stage.. Toch een lening dan :( oh wat een naar idee..

Precies in het zelfde schuitje zit ik!! En dan komt er eind juli een reis naar Zuid Afrika aan, ben 1 mei vrij tot sept en kan nergens wat vinden om 3 maanden fulltime te knallen na mijn stage :( als iemand ideeen heeft.. roep maar!

Niet laten weten dat je voor 3 maanden wat zoekt. ' gewoon' fulltime iets zoeken. Waarschijnlijk heb je een opzegtermijn van 1 maand. Niet heel netjes maar anders zit je zonder werk, en de meeste werkgevers zetten je andersom ook gewoon aan de kant als ze je niet meer nodig hebben.
Toen ik trouwens tijdelijk werk zocht, kon ik in de thuiszorg wel wat vinden. Maar dat betaalde belabberd omdat ze maximaal 6 uur werk per dag voor je hebben.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:12

Ik weet niet of je schoonmaakwerk wat vindt? Vond bij mijn vorige stage de doorloop heel snel, daar was het echt niet gek als iemand na een maand weer stopte :')

Flowery

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:20

Of schoonmaken in een hotel/kamermeisje? Daar was de gemiddelde tijd dat mensen bleven maar 2-3 maanden :') Maar dat kon ook aan de werkdruk liggen _O-

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 17:20

Waar kun je in amsterdam ergens leuk uitgaan?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:56

Hoe kan het dat ik vanochtend niet meer wist dat ik een heel gesprek heb gevoerd met een vriend die mij wakker belde? Hij belde mij om kwart voor 7, en om half 8 schrok ik wakker en appte ik met de vraag waarom hij nog niet gebeld had, hij zei dat hij wel gebeld had en dat ik hem heb verteld dat ik wakker ben en dat ik ging opstaan. Toen ik bij mijn laatste belletjes keek, had ik ook opgenomen en een gesprek gevoerd. Maar ik wist dit gewoon echt helemaal niet meer en kon niet geloven dat ik hem echt had gesproken.. Heeft dit een verklaring of ligt het gewoon aan mij?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 13:51

sureido schreef:
Eight schreef:
Hoe ik het moet gaan doen komende maanden.. Geen studiefinanciering meer en geen energie om een bijbaan te zoeken naast mijn fulltime stage.. Toch een lening dan :( oh wat een naar idee..

Precies in het zelfde schuitje zit ik!! En dan komt er eind juli een reis naar Zuid Afrika aan, ben 1 mei vrij tot sept en kan nergens wat vinden om 3 maanden fulltime te knallen na mijn stage :( als iemand ideeen heeft.. roep maar!

Nou, niet naar Zuid Afrika gaan? :P
Ik heb me laten vertellen dat call centers eigenlijk altijd wel mensen zoeken? Zit zelf ook rond te kijken, ik verlies vermoedelijk mijn baan en kom dus ook niet uit mijn vaste lasten en dan ga ik niet eens op vakantie dit jaar :+
Maar call centers willen mij dan weer net niet, omdat ik door mijn studie 6 dagen in de week te laat op het werk verschijn dan :P .

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:08

Ik vraag me toch af sinds wanneer de brandweer geen kenteken op zijn aanhanger nodig heeft.
Afbeelding

jippie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 16:43

Afbeelding
Weet iemand hoe je zo een knoop noemt die vaak in de touwtjes van een jas gemaakt worden? Bijvoorbeeld bij een parka? Of hoe je die maakt?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 17:28

Je zou kunnen googelen op scouting knopen?

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 17:47

bruintje123 schreef:
Ik vraag me toch af sinds wanneer de brandweer geen kenteken op zijn aanhanger nodig heeft.
[ [url=m/Evzkme.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er hangt toch een kenteken aan?
Brandweer staat eroo

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 17:48

inochiyo schreef:
bruintje123 schreef:
[ [url=m/Evzkme.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er hangt toch een kenteken aan?
Brandweer staat eroo

Dat is geen officieel kenteken in Nederland. Die moet aan heel wat andere eisen voldoen.
Daarnaast was dat ook niet op een kentekenhouder met verlichting geplaatst.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 18:05

jippie5 schreef:
[ [url=m/uq49T3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand hoe je zo een knoop noemt die vaak in de touwtjes van een jas gemaakt worden? Bijvoorbeeld bij een parka? Of hoe je die maakt?

Haha dit wil ik ook wel weten nu die touwtjes 2 meter lang zijn omdat de knoop eruit is :=

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 20:59

Waarom heeft Trump nooit zijn jasje dicht (terwijl hij wel een stropdas draagt)? Staat zo rommelig zo, vind ik :=

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:01

Free2 schreef:
Waarom heeft Trump nooit zijn jasje dicht (terwijl hij wel een stropdas draagt)? Staat zo rommelig zo, vind ik :=

Als ik zo 't nieuws een beetje volg, gaat er wel meer "rommelig" met hem... :+

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:03

APCIII schreef:
Free2 schreef:

Als ik zo 't nieuws een beetje volg, gaat er wel meer "rommelig" met hem... :+

Hahaha :')

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:21

Free2 schreef:

Ik weet zeker dat wat Trump betreft de toestand van zijn jasje zo ongeveer het laatste is waar we ons zorgen over moeten maken.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:44

Daar ben ik het volledig mee eens. Maar toch, dan ben je de 'belangrijkste' man van Amerika, en dan ga je er zo bij lopen..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 09:08

Misschien is hij te ijdel om een grotere maat te kopen?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 09:24

Waarschijnlijk wil hij gewoon uitstralen dat hij schijt heeft aan conventies (al deed Prins Claus dat destijds subtieler) in het algemeen en aan iedereen in het bijzonder.
Daarbij, als je hem vertelt dat zijn jasje openstaat, zal hij gewoon zeggen "Nottes!" en daaraan toevoegen dat je een "lying bitch" bent.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 14:28

enamorada schreef:
Als mijn kat echt volop aan het genieten is als ik hem over zijn rug aai, gebeurt het weleens dat hij spontaan in mijn hand bijt. Ik weet zeker dat ik hem geen pijn doe oid en dat hij het geaai lekker vind. Waarom doet hij dat? Verliest hij dan zijn zelfcontrole ofzo? :+

Dat heet een katerbeet. En is echt liefkozend bedoeld.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 17:56

Ik heb voor een nieuwe baan (in een sportzaak) trainingen voor ik ga beginnen en nu heb ik ook omni training. Iemand enig idee wat dit is? Google helpt niet echt :+

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 18:43

Flowery schreef:
Ik heb voor een nieuwe baan (in een sportzaak) trainingen voor ik ga beginnen en nu heb ik ook omni training. Iemand enig idee wat dit is? Google helpt niet echt :+

Waarschijnlijk omnichannel retailing? Zie de link :+

http://www.emerce.nl/achtergrond/omnichannel-retailing

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 18:51

Hoe krijg je quotes goed? Op een gegeven moment, als er meerdere quotes in een bericht staan, krijg ik de melding dat je er niet meer dan twee mag hebben. Ik snap daar na alle jaren nog steeds niks van...

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:01

amoj schreef:
Hoe krijg je quotes goed? Op een gegeven moment, als er meerdere quotes in een bericht staan, krijg ik de melding dat je er niet meer dan twee mag hebben. Ik snap daar na alle jaren nog steeds niks van...

De 'binnenste' quotes weghalen tot je er twee overhoudt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:04

_Karlijn schreef:
amoj schreef:

De 'binnenste' quotes weghalen tot je er twee overhoudt.

Oh oke, super! Thnx! :D