Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:46

Merileth schreef:
Dat ik met de kaasschaaf ben uitgeschoten vanochtend en me in mijn duim gesneden heb. Het doet nog steeds zeer.

Labello of vaseline op doen!

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 16:36

Aan de partner van mijn beste vriend die wekelijks stomdronken achter het stuur kruipt na een nachtje stappen. Het zal jouw kind/huisdier maar zijn dat door zo'n asociale banketstaaf wordt aan gereden.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 16:41

Dat mensen het zooooooon ramp vinden dat er een meisje/vrouw bij de mannen wc gaat terwijl de dames wc rij Zo lang is dat je nog niet aan de beurt bent als de voorstelling al is begonnen.

Lous

Berichten: 24255
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 16:51

Dat het dichtstbijzijnde OV-oplaadpunt constant buiten gebruik/in onderhoud is.
Morgen weer 22 km fietsen in dit benauwde schijtweer. ( het heeft hier vandaag de hele dag geregend)

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:08

Mijn vader en mijn vriend... er lukt iets niet ik wil helpen. Word ik afgekat om het uiteindelijk alsnog zelf te kunnen doen... ze zoeken het maar uit

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:08

Lous schreef:
Dat het dichtstbijzijnde OV-oplaadpunt constant buiten gebruik/in onderhoud is.
Morgen weer 22 km fietsen in dit benauwde schijtweer. ( het heeft hier vandaag de hele dag geregend)


Heb je een persoonlijke ov-kaart? Dan Kun je automatisch opladen doen!

Dorus

Berichten: 13258
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:14

Trui schreef:
Dat mensen het zooooooon ramp vinden dat er een meisje/vrouw bij de mannen wc gaat terwijl de dames wc rij Zo lang is dat je nog niet aan de beurt bent als de voorstelling al is begonnen.

Aanstellers! Ik loop ook gewoon naar de heren hoor, als bij de dames een giga rij staat en bij de heren niets te doen is. Een wc is een wc!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:23

Over toiletten gesproken. Ik werk in een tankstation in een dorp. Er is 1 toilet die wij nog moeten delen met klanten ook. Deze is dus ultra proper (wij gaan er zelf ook op en je wilt niet weten hoe smerig mensen zijn op het toilet) Zat van de week een klant zich boos te maken dat er geen aparte toiletten waren voor mannen en vrouwen. Uit protest is het hele gezin het toilet gaan onderzeiken. De zeik liep onder de deur weg naar buiten. Nou ik zeg het jou, die had ik bijna wat gedaan!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110897
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:24

Aan die rotmuggen die me iedere dag lek prikken.

Loeky01
Berichten: 7320
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:44

Benthhh schreef:
Lous schreef:
Dat het dichtstbijzijnde OV-oplaadpunt constant buiten gebruik/in onderhoud is.
Morgen weer 22 km fietsen in dit benauwde schijtweer. ( het heeft hier vandaag de hele dag geregend)


Heb je een persoonlijke ov-kaart? Dan Kun je automatisch opladen doen!

Kan ook gewoon online geld op gezet worden zonder dat je automatisch opladen hoeft aan te zetten :j.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:45

DeMolenhoek schreef:
Over toiletten gesproken. Ik werk in een tankstation in een dorp. Er is 1 toilet die wij nog moeten delen met klanten ook. Deze is dus ultra proper (wij gaan er zelf ook op en je wilt niet weten hoe smerig mensen zijn op het toilet) Zat van de week een klant zich boos te maken dat er geen aparte toiletten waren voor mannen en vrouwen. Uit protest is het hele gezin het toilet gaan onderzeiken. De zeik liep onder de deur weg naar buiten. Nou ik zeg het jou, die had ik bijna wat gedaan!


Jeetje, wat een aso's zeg, wees blij dat je naar het toilet kan zeker in een dorp. Sommige mensen sporen echt niet hoor en jij mocht het zeker opruimen?

SG1985
Berichten: 565
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 17:59

Fietsers, die wanneer zij kijken om links af te slaan, al met het stuur richting motorkap gaan.
Leer eens kijken door je nek te draaien, i.p.v. je volledige lijf....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 18:31

Dat ik kokend water over mijn vinger heb gegoten, jeetje zeg ik wist niet dat verbranden zo zeer doet :=

nicole_floorJarig

Berichten: 3324
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 21:20

Trui schreef:
Dat mensen het zooooooon ramp vinden dat er een meisje/vrouw bij de mannen wc gaat terwijl de dames wc rij Zo lang is dat je nog niet aan de beurt bent als de voorstelling al is begonnen.

Dit doe ik ook super vaak.

Hooikoorts en dat ik totaal niet sociaal ben en makkelijk met mensen praat, waardoor ik nu bang ben dat ik daardoor vriendinnen/vrienden kwijt raak.

Steeph

Berichten: 4347
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 21:44

Een "vriend" en dat ik verschrikkelijk slecht ben in dingen en mensen laten gaan :roll: :evaw:

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 21:44

Dat ik vandaag een vriend ging ontmoeten in Antwerpen. En ik niet langer bij hem kon blijven -O-

Dorus

Berichten: 13258
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:05

Dat m’n lapje wat ik bij m’n project heb gekregen gewoon de helft de klein is en echt niet genoeg gaat zijn. En ik nu dus m’n project niet af kan maken.
Al eerder krappe lapjes gehad, maar dan ging het met wat passen en meten nog net, maar nou is het gewoon echt te klein.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:05

Steeph schreef:
Een "vriend" en dat ik verschrikkelijk slecht ben in dingen en mensen laten gaan :roll: :evaw:

Dit zo enorm erg..

xPabloBokt

Berichten: 9518
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 00:32

Dat ik weer eens maand over heb aan het eind van m'n geld.. -O-

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 01:10

Steeph schreef:
Een "vriend" en dat ik verschrikkelijk slecht ben in dingen en mensen laten gaan :roll: :evaw:

I feel U :=

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:06

Mn auto. Hij heeft me al aardig wat gekost in de korte tijd dat ik m heb en nu moet ie ook nog een reparatie van 600 krijgen

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:14

Aan deze hele klotedag. Lig ziek op bed van de hooikoorts. Heb het in heel mijn leven nog niet zo erg gehad. Moest vanochtend eigenlijk werken maar heb afgebeld omdat ik me zo ontzettend rot voel. Krijg meteen allemaal gezeik met dat ik verantwoordelijkheden heb en dat ik me aan mijn afspraken moet houden en blablabla. Nu gaan ze overleggen of ik nog wel terug mag komen. Werk er nu 3 maanden en dit is de eerste keer dat ik afgebeld heb. Het is gelukkig ''maar'' een bijbaantje...
Denk dat ik maar ga zoeken naar een ander bijbaantje...

purny

Berichten: 27619
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:19

Hier ook m'n werk. En als klap op de vuurpijl weet ik niet wat ik moet eten vanavond. Hetgeen wat ik wou hebben ze niet

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 16:07

Dat mn relatie echt aan t eind van zn latijntje is maar knopen doorhakken zo ongelooflijk moeilijk is..

Tigress

Berichten: 8950
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 16:30

Dat een klant op werk mij van alles heeft gevraagd. Begonnen met een compliment over m'n uiterlijk, het gesprek eindigde met adviezen over hoe ik mijn rug weer aan kon sterken...door seks te hebben. Bah, gladjakker :x

En dan sta ik weer te veel met de bek vol tanden om er een goede reactie op te geven %)