haha klopt Agossie,hij is al over gedreven richting het oosten.
Anoniem
Geplaatst: 30-06-14 22:46
Ladybird schreef:
WAcht, hoe heet dat boek ook alweer? hij lag iig bij ons in de HEMA in een krat..
In tweestrijd van Jenna Blum! Lag die nu al bij de Hema in de kratten?! Oei!
dravergekkie
Geplaatst: 01-07-14 07:52
De regen slaat ons elke keer over
Nu ook alweer zonnig.
Gister was het goed te doen qua temperatuur.
quartel
Geplaatst: 01-07-14 07:58
hhmmm vrijdag 27 graden hoor ik net Het zal mij benieuwen in hoeverre dat herzien word voor die tijd
Britta31
Geplaatst: 01-07-14 08:00
Slecht geslapen,de waterpomp van het loonbedrijf staat op 50 meter afstand van ons huis te ronken dag en nacht.En die pomp ziet er uit alsof die 60 jaar oud is en niet geluids arm.En af en toe een zwarte dieseldamp door de tuin heen.Leuk buiten zitten.Ach ja vorig jaar stond de pomp er maar 3 weken.Dus graag regen.Nu zon en lawaai.
gadverdarre al weer hoosbuien en het land begint blub te worden zo
quartel
Geplaatst: 01-07-14 12:46
dmn het is heerlijk hier Heerlijk gereden vanmorgen voordat de temp op ging lopen Beestje staat nu lekker bruin te bakken en ik heb mijn handen weer vrij voor mijn eigen dingen. Van mij mag het zo blijven
Wat zijn eigenlijk de betrouwbare weer sites? Ik heb eindelijk volgende week een week vrij en wat denk je? Vooruitzichten zijn niet best. Ik baal best. En ben jarig volgende week normaal ga ik bbqen heb al gezegd wordt taart eten geen bbq.
Toch hoop ik dat het allemaal gaat meevallen... Welke site kan ik het beste in de gatne houden?
quartel
Geplaatst: 02-07-14 09:58
Net in de zon mijn dochter uitgezwaaid......3 dagen richting de Ardennen helemaal Damn ik ga haar missen mijn moppie Gelukkig hebben ze wel heerlijk weer........maar ik blijf het maar niks vinden
Linda het weer voor volgende week kan nog zó vaak veranderen,ze kunnen niet eens een dag vooruit goed voorspellen.Het word gewoon lekker weertje volgende week. Hier de zon maar ook heel veel dikke en soms donkere dreigende wolken.