Dankje! Ik wilde heel graag daarover schrijven, ook omdat ik dus nog maar een kleine twee maanden weet dat ik ADD heb. En nu met een nieuwe studie, verhuizen naar een stad en zo veel meer, wil ik graag alles vastleggen, vooral voor mijzelf Fijn dat je je herkent, misschien dat we elkaar een beetje kunnen ondersteunen/helpen met bepaalde dingen? Welke opleiding ga je volgen?
miszeva
Geplaatst: 08-07-15 08:16
Waarom je met je beste vriendin naar Boedapest moet gaan. Boedapest is zo gaaf!!!
Pfoe, oké, toch maar deze blog geschreven. Ik word ziek van al die artikels over hoe cheap en vulgair meisjes met korte shortjes zijn. Elkaar in je waarde laten is voor sommigen schijnbaar erg moeilijk Dus daarom: Met de billen bloot: Over naakt vel en respect
Leuk artikel, miszeva! De laatste keer dat ik in boedapest hadden we precies zes uur om de stad te verkennen, en zijn we helaas niet zo ver gekomen.. Misschien toch nog maar een keer heen.
En Yasmine, je hebt weer helemaal gelijk! In erg blote kleding voel ik mezelf nooit zo op mijn gemak, maar als iemand anders zich er wel goed bij voelt is dat helemaal prima.
Bij mij de komende weken een serie artikelen over sporten die je in de zomer fijn in de natuur kunt doen. Vandaag deel een over hardlopen: Sporty Summer, Part One: Running
Tazzey
Geplaatst: 08-07-15 10:52
Ik ben weer bijgelezen. Leuke artikelen allemaal!
Ik heb vandaag swatches van OPI Chromatic Orange, een transparante oranje jelly nagellak die bedoeld is om te verwerken in nail art designs.
miszeva
Geplaatst: 08-07-15 11:14
Bedankt Happypaardje, leuk stuk over het hardlopen! Helaas kan ik zelf door een ongeluk niet meer hardlopen, vroeger liep ik elke dag hard. Volgende keer moet je maar wat langer in Boedapest blijven, het is echt zo leuk.
Ahhh morgen fotoshoot voor de krant Ze maken een lange reportage over de "gewone" mensen die het nieuws de afgelopen maanden gemaakt hebben, en ze hebben mij geïnterviewd over #WijOverdrijvenNiet omdat dat hier overal in het nieuws en op tv is geweest. Interview was gisteren en morgen is de shoot
billionache
Geplaatst: 08-07-15 17:55
Mooie blogposts komen er weer voorbij!
@Knudd: stukje over ADHD is herkenbaar. Niet voor mij, maar mijn vriend heeft het
@Yasmine supergaaf zeg
Ik heb vandaag weer een post online. Over hoe ik Facebook beu was en mezelf dan maar een korte 'break' heb gegund: My five day Facebook rehab
Sabini
Geplaatst: 08-07-15 18:20
Wat een leuke posts allemaal
Yasmine; Wauw wat gaaf zeg! Snap ook wel dat ze jou vragen Ik vind jouw blog echt gaaf! En de post (en het interview) over dat Wunderkind met de witte pruik van Sia heb ik wel twee keer gelezen. Echt supertof dat je haar mocht interviewen!
Ik heb al een tijdje niet meer hier gepost, maar in de tussentijd ook slechts twee blogposts geschreven (shame on me ).
Hoe ik de afgelopen dagen met dat warme weer doorkwam lees je hier: Verkoeling Zoeken. Al moest ik de heetste zaterdag van het jaar wel gewoon bikkelen in de horeca. Achja, goed voor de lijn zeg ik dan maar
Gaaf Miszeva! Ziet er echt uit als een leuke stad!
Ik ga misschien volgend voorjaar. Vrienden van mijn ouders zijn ergens die kant op verhuisd, al twijfel ik of het nou Hongarije of Bulgarije is. Maar ze vroegen of ik daar een keertje heen wilde komen en hun dorp schijnt Nederland in 1800 te zijn, alles met paard en wagen enzo . Dus ben erg benieuwd! Moet volgend jaar sowieso ff goedkoop tussendoortje hebben, want ga de zomer van Afrika erop weer naar Zuid Afrika . En over twee maandjes IJsland . Hou het IJslandtopic ook helemaal in de gaten voor tips
Sterkte Tazzey. Lomp zo'n comment ook .
Ik heb echt retedrukke weken achter de rug, was blij dat ik eea aan posts had staan nog. Fam uit Zuid Afrika was hier en uiteraard even toerist in eigen land gespeeld.
Wat gaaf Yasmine!! En hoe vlot je boek eigenlijk?
Oehh Schotland .
Heb voor vandaag nog wel een knallend zomerkleurtje: Orly Fireball
Staat weer een blog op bij mij. Over top10 leukste dieren haha. Niets bijzonders, gewoon omdat ik het leuk vind (daar is een blog voor toch? ) Alvast voor donderdag en vrijdag geschreven. Dus kan weet eventjes vooruit.
Yasmine
Geplaatst: 08-07-15 20:10
Dankjewel voor het compliment, Sabini
Yv, mijn boek gaat lekker! Zit nu officieel op de helft van mijn aantal pagina's. Ik heb nu op 2 maanden 100 pagina's geschreven en ik heb nog 5 maanden te gaan voor de tweede helft, dus dat zit wel lekker
Nog meer waanzinnig nieuws trouwens: er komt een documentaireserie op (Belgische) TLC Naar aanleiding van #wijoverdrijvenniet gaan ze een docuserie maken over dagelijks seksisme en seksuele intimidatie. Heb al meetings gehad met de producenten, ik ga ook af en toe op camera komen, zo vet Echt zo gestoord dat ik dat artikel gewoon op een avond geschreven heb en dat er nu tv-programma's over gemaakt worden.
Sabini
Geplaatst: 09-07-15 13:24
Ben in een 'blogbui'. Nja beter gezegd; ik heb vakantie
Vandaag een blog geplaatst die al een tijdje in de wachtrij stond. 30 voor 30, deel 1
De eerste 15 dingen die ik nog wil doen voordat ik 30 word. En dat is al over 3 jaar! Time flies..
Weer een blog erbij, was even aan 't twijfelen of ik het erop zou zetten of niet, maar toch wel uiteindelijk. Het gaat over persoonlijke dingen, maar komen binnenkort ook andere dingen bij kijken ! Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik vind deze lay-out ook wel mooi. Alleen snap ik de home-pagina niet. Daar zijn comments geschreven, maar ik weet niet waarop.. Anyhow, leuke posts schrijf je! Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe lay-out.
Hoi, allemaal ik ben nog steeds op vakantie in Frankrijk en duk bezig met het versieren van het vakantiehuisje Mijn dochter wordt morgen namelijk 1 jaar Maar ik wil toch even mijn nieuwe blogpost met jullie delen. Ik vind het onderwerp namelijk een geweldig initiatief. namelijk; Elke kleur huid zijn eigen lingerie! Lees snel verder over de lingerielijn van woman of colours. http://www.beautyfanatic.nl/huidkleurige-lingerie- voor-alle-vrouwen/
Zaterdag ben ik weer in NL en dan ga ik even bijlezen.
Mooi die lingerie Sietje. Dat is weer eens wat anders dan de standaard huidskleurige lingerie die je in de winkels ziet hangen. Vaak is dat van dat ouwe-wijfen ondergoed.
Knudd, oh lekker knus zo'n hoogslaper met studeerhol. Ik ben zelf nooit op kamers geweest. Ik had mijn eigen koophuis toen ik ging studeren. Daar heb ik ook een "studeer/werk hol" (lees aparte kamer vol met zooi).
Eva, ik heb meegedaan! Dat zou super zijn om zoiets te winnen!
Ik heb vandaag een lekker zomers kleurtje op mijn blog OPI Pen & Pink uit de Color Paints collectie.
Welkom Esra! Ik vind je blog er al leuk uitzien hoor!
Mooie lingerie is dat, Sietje. Ik ben normaal helemaal niet van het huidskleurige, maar dit ziet er gewoon ook mooi en chique uit.
Knudd, wat een heerlijk gezellig foto's. Wel zou ik het zelf fijner vinden om te lezen wanneer je zinnen niet doorlopen "over" een foto, zegmaar. Dus dat je een zin afmaakt, dan een foto plaatst, en daarna weer begint te schrijven.