Heb al een tijdje niet gepost hier. Waarschijnlijk omdat er ook maar weinig aan de hand is. Wat is het toch steeds mooi weer, het blijft maar doorgaan. Ik dacht even dat de herfst volop in aantocht was, maar deze week wordt het toch weer warm.
mbkaatje, voor mij is dat helemaal niet mooi. Ik had al mijn hoop gevestigd op de herfst, dat die er eindelijk aan zou komen, komt er ineens nog meer van die ellendige hitte aan! Bah!
Hier is het zonnig en 22 graden. Buiten is het nu nog een stuk warmer als binnen, maar ik vrees dat de komende dagen daar wel verandering in zullen brengen
Geef maar dan maar het weer van afgelopen zondag,lekker fris,dingen doen zonder het benauwd te krijgen. En het is nu nog windstil ook nog,pokkeweer.
sunshine
Geplaatst: 03-09-13 15:55
Het is niet gauw goed he hebben we eindelijk zomer is het weer veel te warm en lijkt iedereen uit te kijken naar regen, is het herfst is het weer te nat, is het winter is het weer te koud en willen we weer zomer.
Ik heb nooit warmte gewilt hoor,ik houd echt niet v.d. zomer,wel v.d. herfst en vooral de LENTE. Mja we hebben maar genoegen te nemen met wat we krijgen.Het klaart nu op hier en nu schijnt de zon.
mbkaatje
Geplaatst: 03-09-13 16:12
Er mag wel wat regen vallen ja, dan toch maar even zeuren. Het is wel heel erg droog.
Maar verder ... ik vind het nu best heel erg lekker. 's Avonds koelt het lekker af, zodat het binnen ook nog een beetje uit te houden is. En bijna elke ochtend als ik naar mijn werk ga en ik ga op de fiets, hoef ik eigenlijk niet te bedenken of ik wel of niet een jas mee moet nemen. Dat gaat al bijna de hele zomer zo. Lekker hoor.