miss_lizje schreef:Als oud zaterdag bezorger weet ik er alles van. Echter waren wij verplicht om deze pakjes door de brievenbus te drukken. Zelf belde ik altijd aan, sommige brievenbussen zijn onhandig of na een verfbeurt met een paar cm verschil terug geschroeft. We mochten deze pakjes niet terug meenemen naar het depot. Sommige pakjes bewaarde ik thuis een paar uur tot de menen thuis waren. Want ik bezorgde mijn eigen wijk. Echter heb ik toen flink op mijn donder gehad. Ik MOEST de pakjes door de brievenbus proppen.
Omg! Wat erg zeg dat ze zeggen prop het er maar doorheen en wat lief van je dat je het dan even bewaarde. Snap niet dat ze je, vanwege het hebben van fatsoen, op je donder hebben gegeven zeg.....
Als ik in jouw wijk had gewoond was ik gelukkig van je geworden
. Aanbellen omdat mensen hun sleutel in de deur hadden gelaten etc. Baas vond het niet zo leuk dat is mede door dat soort gekke dingen wat langer over mijn wijk deed (nee, een kind dat van zijn fiets valt en bloed moet je lekker laten liggen ipv naar huis brengen). Ik moest maar harder doorlopen, ondanks mijn knie en mijn hypermobiliteit. En toen ik met sneeuw keihard gevallen was en blauwe ribben had moest ik maar even een bikkel zijn
. Toen er ook nog het 1 en ander ging veranderen in het arbeidscontract was voor mij de kous af. Vaak spreken mensen me nog aan als "meisje van de post" over dat de kwaliteit zo bakker is geworden en of ze even mogen klagen. Helaas kan ik zelf niks meer met die klachten omdat ik er niet meer werk. En ondanks dat het mijn eigen wijk was had ik echt verschrikkelijke lieve mensen, bij de senioren flat kreeg ik in de zomer standaard een glas limonade van een vrouw
. Ik mis het contact met deze mensen wel, maar ik kon gewoon niet meer bij de post werken. Lichamelijk en principeel.
. Anyway, ik ben blij dat ik er weg ben en vind het heel erg dat de post zo belaberd bezorgd word.

uhu....

Jammer, vind het mooie dekjes maar die kunnen we dus voortaan overslaan bij de advertenties
Nou ja, voor dat bedrag is het geen ramp en gaat hij gewoon weer het internet op
2,50 inclusief verzenden via PostNL....heb nog steeds een schimmel maar ben ook nog steeds Sinterklaas niet