Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hutcherson schreef:juval schreef:ergernis, plakfolie op het raam plakken. eerst een half uur lopen pulken om de beschermlaag los te krijgen. Dan tegen het raam, het zou verschuifbaar moeten zijn, maar dus niet. Dus een aantal keer opnieuw eraf getrokken omdat het scheef ging of er kreukels in zitten. Nu op hoop van zegen maar zo glad mogelijk gewreven met een doek. Kijken hoe het opdroogt, maar dit was pas de eerste, ik moet er nog een paar.
Heb je t raam en de folie wel zeiknat gemaakt?
Lieser schreef:imaudy schreef:Ik heb nog nooit een ban gehad. Wie van jullie ook niet?
Ik ook niet. Maar ik heb mezelf wel een paar keer een time out (ban jezelf van bokt) gegeven omdat ik merkte dat ik zo gefrustreerd raakte in een discussie dat ik niet netjes kon blijven. Dan maar liever zelf even verplicht afkoelen.
pjer schreef:hengstenketting over de neus. Het is een groot paard van 1,70 hoog en zeker 700kg. We hebben net maar weer geappt met onze grondwerk juf voor een nieuwe afspraak. Maar ik wordt wel behoorlijk moedeloos van dit paard. Wat mij betreft mag hij in de salami of verkocht. Mijn man heeft het nog niet opgegeven.

FennyPower schreef:Ik loop heel hard te huilen nu...
Mijn moeder belde net dat morgen palliatieve zorg opgestart wordt. En zelfs misschien vanavond nog... Het gaat heel slecht met mijn stiefvader :'(
Hij zal dus straks of morgen nog in slaap gebracht worden.
En dat terwijl ik volgende week met een nieuwe baan begin

veneri schreef:Aan een kind van visite van buren verderop in de straat.
Deze buren hebben ieder jaar een paar weken dezelfde visite/logees.
Vorig jaar zaten die koters te pissen midden op de parkeerplaats en liepen ze in hun blote reet/jurk omhoog rond, vanavond liep er weer een rond,kwam uit een bossage,rende met de broek en onderbroek op de enkels naar ander bossage,pakte een tak om mee in haar hol te poeren en daarna nog wat blaadjes om mee te vegen.
Echt...serieus...gaat het goed?!
Laibadji schreef:Wat zouden jullie doen als je weet dat iemand zijn vrouw al maanden bedriegt. Ze is sinds januari bevallen van hun 2e kindje. Dit was te vroeg geboren door reeds spanningen. Ik mag geen contact meer hebben omdat ik er op uit ben gekomen hoe hij alles verborgen hield en nog vele andere leugens. Zij denkt dat alles nog onschuldig was. Echter is het helemaal niet onschuldig integendeel. Hij is alles financieel aan het uitzoeken om haar uit huis te krijgen.
Ik erger mij dus aan mezelf omdat mijn geweten roept dat ze het moet weten maar langs de andere kant wil ik haar respecteren en geen contact opnemen. Aaaaghhh
Heel veel sterkte fennypower!
Mijn moeder belde net dat morgen palliatieve zorg opgestart wordt. En zelfs misschien vanavond nog... Het gaat heel slecht met mijn stiefvader :'(
Heel veel sterkte de komende tijd. Geniet nog van de tijd die jullie hebben waar het kan. Hij is waardevol.
goede paliatieve zorg geeft heel veel rust trouwens voor zowel je stiefvader als iedereen er omheen Laibadji schreef:Wat zouden jullie doen als je weet dat iemand zijn vrouw al maanden bedriegt. Ze is sinds januari bevallen van hun 2e kindje. Dit was te vroeg geboren door reeds spanningen. Ik mag geen contact meer hebben omdat ik er op uit ben gekomen hoe hij alles verborgen hield en nog vele andere leugens. Zij denkt dat alles nog onschuldig was. Echter is het helemaal niet onschuldig integendeel. Hij is alles financieel aan het uitzoeken om haar uit huis te krijgen.
Ik erger mij dus aan mezelf omdat mijn geweten roept dat ze het moet weten maar langs de andere kant wil ik haar respecteren en geen contact opnemen. Aaaaghhh
Heel veel sterkte fennypower!