Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:56

Ik heb ook nog nooit een ban gehad, ik geloof zelfs geen OW. Maar jammer dat we Marlinde (en Jozi!) even moeten missen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:08

Hutcherson schreef:
juval schreef:
ergernis, plakfolie op het raam plakken. eerst een half uur lopen pulken om de beschermlaag los te krijgen. Dan tegen het raam, het zou verschuifbaar moeten zijn, maar dus niet. Dus een aantal keer opnieuw eraf getrokken omdat het scheef ging of er kreukels in zitten. Nu op hoop van zegen maar zo glad mogelijk gewreven met een doek. Kijken hoe het opdroogt, maar dit was pas de eerste, ik moet er nog een paar.

Heb je t raam en de folie wel zeiknat gemaakt?

misschien niet nat genoeg, probeer ik bij het volgende raam. als ik ooit de beschermlaag loskrijg :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:23

Lieser schreef:
imaudy schreef:
Ik heb nog nooit een ban gehad. Wie van jullie ook niet? :+

Ik ook niet. Maar ik heb mezelf wel een paar keer een time out (ban jezelf van bokt) gegeven omdat ik merkte dat ik zo gefrustreerd raakte in een discussie dat ik niet netjes kon blijven. Dan maar liever zelf even verplicht afkoelen.

Discussies ga ik maar uit de weg inmiddels :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:39

pjer schreef:
hengstenketting over de neus. Het is een groot paard van 1,70 hoog en zeker 700kg. We hebben net maar weer geappt met onze grondwerk juf voor een nieuwe afspraak. Maar ik wordt wel behoorlijk moedeloos van dit paard. Wat mij betreft mag hij in de salami of verkocht. Mijn man heeft het nog niet opgegeven.

Ik vind dit wel een lastige. Kun je hem niet te koop zetten en heel uitgebreid kijken (meerdere keren laten komen) of je een goede match kunt vinden?
Ik heb dit gedrag bij een jonge grote fjordenruin gezien. Dat is lastige eruit te krijgen. Het paard vindt het blijkbaar erg belonend om dit zo te doen.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:43

1 april een broek besteld bij ms mode. Nog steeds niks binnen...

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:50

Ik loop heel hard te huilen nu...
Mijn moeder belde net dat morgen palliatieve zorg opgestart wordt. En zelfs misschien vanavond nog... Het gaat heel slecht met mijn stiefvader :'(
Hij zal dus straks of morgen nog in slaap gebracht worden.
En dat terwijl ik volgende week met een nieuwe baan begin ;(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:52

FP
Wat verschrikkelijk ;(
Heel veel sterkte

En het moment komt natuurlijk nooit uit, maar nu is dat wel extra voor jou. :knuffel:

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:56

Fennypower wat verschrikkelijk voor jullie!
Sterkte

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:57

FennyPower schreef:
Mijn moeder belde net dat morgen palliatieve zorg opgestart wordt. En zelfs misschien vanavond nog... Het gaat heel slecht met mijn stiefvader :'(

Wat erg voor jullie. :(:)
Heel veel sterkte.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:01

Fennypower, heel veel sterkte, wat een naar nieuws

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:26

Veel sterkte fennypower!!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:41

Heel veel sterkte :knuffel:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:43

Och Fennypower, heel veel sterkte :(

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:44

Wat zouden jullie doen als je weet dat iemand zijn vrouw al maanden bedriegt. Ze is sinds januari bevallen van hun 2e kindje. Dit was te vroeg geboren door reeds spanningen. Ik mag geen contact meer hebben omdat ik er op uit ben gekomen hoe hij alles verborgen hield en nog vele andere leugens. Zij denkt dat alles nog onschuldig was. Echter is het helemaal niet onschuldig integendeel. Hij is alles financieel aan het uitzoeken om haar uit huis te krijgen.

Ik erger mij dus aan mezelf omdat mijn geweten roept dat ze het moet weten maar langs de andere kant wil ik haar respecteren en geen contact opnemen. Aaaaghhh

Heel veel sterkte fennypower!

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

veneri schreef:
Aan een kind van visite van buren verderop in de straat.
Deze buren hebben ieder jaar een paar weken dezelfde visite/logees.
Vorig jaar zaten die koters te pissen midden op de parkeerplaats en liepen ze in hun blote reet/jurk omhoog rond, vanavond liep er weer een rond,kwam uit een bossage,rende met de broek en onderbroek op de enkels naar ander bossage,pakte een tak om mee in haar hol te poeren en daarna nog wat blaadjes om mee te vegen.
Echt...serieus...gaat het goed?!

Ik dacht dat het kinderen van visite waren,maar heb ze nog een paar keer gezien terwijl die logees al weg waren.ik was alleen steeds te laat om ze aan te kunnen spreken.

Zojuist dacht ik ze in de speeltuin verderop te herkennen toen ik langs liep met de hond,maar die krengen lijken allemaal op elkaar :)

Toen ik net thuis was heb ik ze op heterdaad betrapt toen ze weer zou gaan zitten,en even streng toegesproken dat dit niet netjes is en niet hoort en dat ze thuis moeten gaan poepen en plassen en dat ik het niet meer wil zien hier in de straat.

Hoop dat ik mij hier niet meer aan hoef te ergeren, en anders sleep ik ze volgende keer mee naar hun ouders!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:54

Laibadji schreef:
Wat zouden jullie doen als je weet dat iemand zijn vrouw al maanden bedriegt. Ze is sinds januari bevallen van hun 2e kindje. Dit was te vroeg geboren door reeds spanningen. Ik mag geen contact meer hebben omdat ik er op uit ben gekomen hoe hij alles verborgen hield en nog vele andere leugens. Zij denkt dat alles nog onschuldig was. Echter is het helemaal niet onschuldig integendeel. Hij is alles financieel aan het uitzoeken om haar uit huis te krijgen.

Ik erger mij dus aan mezelf omdat mijn geweten roept dat ze het moet weten maar langs de andere kant wil ik haar respecteren en geen contact opnemen. Aaaaghhh

Hij wil dat je geen contact hebt of zij?

Als je standvaste bewijzen hebt. Zou ik het alsnog melden/bewijzen leveren...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:55

FennyPower schreef:

:(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:57

Heel veel sterkte Fennypower!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:58

En ik mag gaan bloedprikken. Gelijk afspraak gemaakt voor morgen.

En ik geloof dat de huisarts niet zo te spreken is over de mdl arts. :=

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:21

FennyPower schreef:

Heel veel sterkte!
Het komt altijd te snel |(

Eind maart zat ik in hetzelfde schuitje, ik hoop dat jouw nieuwe werkgever net zo coulant is als de mijne want dat heeft heel veel stress weg kunnen halen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:29

FennyPower schreef:

Oh wat erg. Sterkte :knuffel:

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:40

imaudy schreef:
Ik heb nog nooit een ban gehad. Wie van jullie ook niet? :+

Wel een keer een OW.

karunaJarig
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:43

FennyPower schreef:

:knuffel: |( Heel veel sterkte de komende tijd. Geniet nog van de tijd die jullie hebben waar het kan. Hij is waardevol. :knuffel: goede paliatieve zorg geeft heel veel rust trouwens voor zowel je stiefvader als iedereen er omheen

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:58

Laibadji schreef:

Ik zou voorzichtig zijn, het is echt een lastige situatie zeg. Hoop alleen maar voor die vrouw dat ze na het gedoe wel een eigen plek kan krijgen. Wat een naaistreek, zeker met kleintjes en snap je gevoel, maar je kunt met iedere zin zo in de ruzie zitten met ze. Pas daar mee op, maar wees wel een luisterend oor of een schouder om op uit te huilen mocht dat fijn voelen.:)

@ fennypower heel veel sterkte!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:10

FennyPower schreef:

Heel veel sterkte! :knuffel:

Vanmiddag bijna klaar met werken, en ga even zitten en word echt in de kramp houding gezet.
Dus opstaan en lopen deed behoorlijk zeer..en nu nog last van..Ikhaatmijnchronischepijn. -O-