Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fleurtjeuh schreef:Ik dacht dat het een gerechtelijk bevel moest zijn?
En dat een tijdelijke/spoed uit huis plaatsing alleen kon op bevel van de politie?
Maar mogelijk zit ik er naast hoor
Polarize schreef:Gefeliciteerd!
Wat is Ravi echt een heerlijk beestje om te zien. Als ik eens in een schetsbui ben en je post net een leuke foto kan hij nog wel eens een plekje in mijn schetsboek krijgen
Polarize schreef:Op een kunstopleiding heb je vrij veel neurodiverse mensen. Hoe merk je dat? Als er ergens een grappig geluidje speelt hoor je meteen vanuit meerdere plekken van het lokaal dat geluid herhaald worden door de halve klas
Daks schreef:Ik erger mij aan het feit dat nederland bang word gemaakt.
NOODPAKKET heeft u al een noodpakket. Bent u voorbereid. Besten Nu uW Noodpakket
Heeft u al een radio.
Laat mij met rust..

Niobe schreef:Daks schreef:Ik erger mij aan het feit dat nederland bang word gemaakt.
NOODPAKKET heeft u al een noodpakket. Bent u voorbereid. Besten Nu uW Noodpakket
Heeft u al een radio.
Laat mij met rust..
Dit is nieuw voor mij, dus ik ging googlen. Het eerste wat ik zie is van EasyToys, maar dat bedoelen ze denk ik niet?
Gefeliciteerd lieve Ineke![]()
Niobe schreef:Daks schreef:Ik erger mij aan het feit dat nederland bang word gemaakt.
Heeft u al een radio.
Laat mij met rust..
Dit is nieuw voor mij, dus ik ging googlen. Het eerste wat ik zie is van EasyToys, maar dat bedoelen ze denk ik niet?
zonnebloem18 schreef:Wel grappig dat de gebruikers waarvan ik al had verwacht een beetje neurodivers te zijn dat ook allemaal zijn.
Foaly schreef:Marcella, ik vind het toch wel zorgelijk klinken allemaal hoor. Is er iemand bij je in de buurt die een beetje op je let?
Heeft u al een radio.
Laat mij met rust..