Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 08:29

Telpeva schreef:
Ah nee Zilfstar, dat is echt heftig zeg, wat onwijs sneu dat ze al die tijd ook zoveel pijn heeft gehad. Is ze inmiddels wat comfortabeler nu?

En dank jullie :D
Wie jarig is trakteert, dus hier zijn virtuele geërgerde eenhoorn cupcakes voor alle geërgerde users met hun ergernissen die zich ergeren :+ met dank aan bing ai want zo schattig kan ik ze zelf echt niet bakken _O-
[ Afbeelding ]

Gefeliciteerd.
Dank je. Je traktatie wordt zeer gewaardeerd.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 08:59

Wakker geworden met een dikke vette koortslip. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 09:20

Zo heb ik mijn magnetron gisteren in een fysieke winkel gekocht. Wel vooraf informatie opgezocht.

Waar ik ook tot de conclusie kwam dat sommige informatie, maar half is. En niet altijd klopte.

Gisteren spullen gratis op te halen gezet. Met duidelijk alleen vandaag ophalen. 99% Ja kan morgen ophalen. :')

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 09:59

daantjuhhh schreef:
Ja winkels wel. Online kun je er niet meer shoppen.

Dat was ook al z’n rare tak van de Blokker.
Kon je ook gewoon vidaXL meubels kopen.

3 a 4 weken geleden nog online een stoompan gekocht bij de blokker

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 10:34

Hier zit de blokker tegen over de action, met daarnaast de xenos. Dat zou misschien ook niet helemaal werken. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 11:05

Hutcherson schreef:
Polarize schreef:
Ik erger me aan mijn vingers :+
Ik heb de afgelopen week mijzelf leren haken, en het is heel leuk om te doen, maar mijn vingers buigen zo onmogelijk ver door naar achter dat ik vaak na een paar steken al last krijg. Zodra ik ook maar een beetje druk zet met mijn vingertoppen klappen ze helemaal door naar achter

Kijk even op temu/ali/wish naar Oval-8's

Ja ik moet er toch maar aan geloven..mijn vingers worden er niet beter op :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 11:20

nicole_floor schreef:
Hier zit de blokker tegen over de action, met daarnaast de xenos. Dat zou misschien ook niet helemaal werken. :+

Ondanks dat ze hier niet zo dicht op elkaar zitten is dat denk ik wel het probleem.
Een te dure winkel in vergelijk met de andere.

Ik kom ook niet vaak meer bij de blokker. Hij zit bij ons in het dorp, daarom kom ik er nog, als ik geen zin heb om een stuk verder te rijden. Maar meestal combineer ik boodschappen en dan rij naar een grotere plaats, waar dus meer keuze is aan winkels, meestal goedkoper

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 11:26

Dat ik teams echt een rot programma vind om mee te werken. 9 van de 10 keer start het niet op , is het traag en lukt aanmelden niet (of het aanmelden loopt vast). En dan is het op mijn eigen laptop nog wel te doen, de werk laptop is nog 10x trager.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:11

De Blokker waar ik gisteren was daar was in elk geval geen sale, ik vond het wel opvallend dat sommige artikelen al weg waren. De elektronica vakken (kleine keukenapparaten enz). opeens waren opgevuld met servies, puzzels waren weg, het rek + tafels met de luxere keukenspullen (Brabantia enzo) was weg.

Ik was erheen gegaan om geld uit te geven want ik wil dat hij blijft... Die 20 euro die ik heb uitgegeven zal ze vast niet redden maar dan toch hoop ik het.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:14

Ik ben een groot fan van de soda stream cola light siroop van de blokker, heb vrijdag nog snel een grote bestelling geplaatst, kan ik iig even voorruit,

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:32

fokfanaat schreef:
Ik ben een groot fan van de soda stream cola light siroop van de blokker, heb vrijdag nog snel een grote bestelling geplaatst, kan ik iig even voorruit,

Ik hoop voor je dat dat nog geleverd wordt

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:34

heb het zaterdag al binnen gekregen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 12:51

45 km/u wagentjes.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 13:13

Ineke2 schreef:
Ik heb deze nacht eindelijk eens 7 uur achter elkaar geslapen, wat heel zeldzaam is. Maar ik ben nog steeds zo moe.
Komt door meerdere oorzaken, onder andere omdat het nog donker is.

Ik moet zo naar de huisarts (assistente) voor een b12 injectie. Zo ontzettend geen zin in, maar het helpt mij wel. Ze doen alleen wel echt pijn met zetten.

De blokker ga ik nog wel regelmatig naar binnen, ze zitten bij mij in het winkelcentrum. Maarja de action ook. Die is wel wat verder lopen.

Waar worden de injecties gezet dan? Bij mijn moeder in de bil en alleen als ik echt op een zenuwtje zit voelt ze hem even maar over het algemeen vrij pijnloos (mijn moeder ligt vaak bij het zetten)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 13:19

Bij mijn zoon werd het ook in de bil gezet en dat viel hem elke keer enorm mee, vertelde hij toen. Ja, heel kort vervelend, maar niet echt pijn.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 15:05

In mijn arm, maar het ligt er heel erg aan wie hem zet heb ik wel gemerkt. Bij sommigen doet het de hele tijd zeer tijdens het zetten ( word heel langzaam ingespoten ) en bij de ander bijna alleen het moment van zetten.

Ik wil hem niet in mijn bil of bovenbeen hebben door traumaverleden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 15:10

Gisteren een te drukke dag gehad en nu ben ik stuk, ik krijg niks uit mijn handen vandaag.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 15:19

Koppijn, hup 2 paracetamol erin want moet de hond nog uitlaten. Piest de hond op de stoep...
Loop je verder, komt een auto aan dus even de berm in zodat die kan passeren. Maar toen lag ik op de grond en kan ik m'n been niet meer opheffen/buigen... Joepie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 16:28

Blokker kwam ik al jaren niet meer. Gewoon veel te duur. Ik ga meestal naar de Action en anders bestel ik online bij winkels die hetzelfde aanbieden maar dan goedkoper. Jammer dat ze niet met de tijd mee zijn gegaan daarin.

De goedkope schoenwinkels mis ik wel. Piet Kerkhof van vroeger, Schoenenreus en nu Bristol weg. Blijft alleen Scapino nog over maar voor hoelang?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 16:47

Van haren is er ook nog. Maar eens, het is jammer want de keuze is ook steeds minder, ook met kledingwinkels.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 17:49

Paarden gingen in de andere wei,maar vergeten de draad naar de grote wei dicht te maken.Normaal kan ik ze met het halster ophalen,maar nu een clownsnummer in de wei met de dame en de heer.Morgen dan maar.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 18:03

Tweede keer dat mijn moeder per ongeluk mijn trui stuk maakt. Ook gewoon weer een nieuwe die ik nog niet gedragen had.

Voortaan doe ik mijn eigen was wel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 19:18

fokfanaat schreef:

Een grote HEMA heeft die ook. :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 19:22

Ineke2 schreef:
In mijn arm, maar het ligt er heel erg aan wie hem zet heb ik wel gemerkt. Bij sommigen doet het de hele tijd zeer tijdens het zetten ( word heel langzaam ingespoten ) en bij de ander bijna alleen het moment van zetten.

Ik wil hem niet in mijn bil of bovenbeen hebben door traumaverleden.

Begrijpelijk dat je dan voorkeur voor je arm hebt.

Ik heb anderhalve week geleden van de ambulance-medewerker een injectie in mijn been gekregen en de injectie zelf viel mee, maar de plek zelf is nu nog steeds erg gevoelig.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-24 19:34

Nou dat is lekker, staat er een buurvrouw voor de deur van 7 huizen verderop. Ja je hebt een pakketje voor mij. Heeft ze een PostNL briefje in haar hand met mijn huisnummer erop. (Dacht dat ze dat trouwens niet meer deden) Maar ik heb geen pakketbezorger gezien en dus ook niet haar pakket. Ik hoop dat het pakket terecht komt en niet dat ze mij er straks verantwoordelijk voor houden.