Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:00

Ik herken dat zeker wel! Eigenlijk is het beter af te spreken maar snel lukraak afspreken zie ik ook niet zitten.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:32

3 dagen dan heb je het nog lang vol gehouden. En er is er al zicht op een date? Want dat maakt denk ik voor het contact ook wel uit..

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:40

Heb afgelopen weekend wel gehint op een date (hij woont in dezelfde stad) maar vervolgens snapt hij het niet of wil hij het niet snappen :')

Voor nu laat ik het erbij. Sinds gistermiddag niks gehoord, maar dan voel ik toch de drang om wat te sturen. Moet daar ook zelf mee kappen, het is duidelijk dat hij geen (of weinig) interesse heeft.

Next :+

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:45

Veraaaaah schreef:
Heb afgelopen weekend wel gehint op een date (hij woont in dezelfde stad) maar vervolgens snapt hij het niet of wil hij het niet snappen :')

Voor nu laat ik het erbij. Sinds gistermiddag niks gehoord, maar dan voel ik toch de drang om wat te sturen. Moet daar ook zelf mee kappen, het is duidelijk dat hij geen (of weinig) interesse heeft.

Next :+

Oh wat vermoeiend -O- Als ik een paar dagen met iemand app wil ik wel echt een datum afspreken. Het is daarnaast niet erg als je dan minder appt, maar je moet nog wel enige response krijgen als je appt. En dat niet doorhebben dat je hint op een date lijkt mij onzin. Je zit niet voor niets op die app. Dan wilt hij het denk ik gewoon niet zien :+ En inderdaad wat Chickyy zegt, je hebt het nog lang volgehouden :D

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:49

Ik was ook altijd gesprekken aan het trekken en dragen, nu ik dat niet meer doe is het ook vaak binnen 5 berichten al klaar. Er komt dan gewoon niks, voelt leeg, taai..

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 21:53

Nouja vrouwen kunnen er ook wat van :Y) hoe vaak ik idd ook elke keer weer moet beginnen..
Na 2 of 3 dagen is het dan gewoon stil.

Al heb ik er nu een waarmee ik op 4 dagen zit dus ik ben benieuwd of ik morgen nog antwoord krijg _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 21:54

Iedereen is chatmoe denk ik.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 10:34

Schoten mij nog 2 dates te binnen die wel leuk zijn als leedvermaak :') :')

Eentje begon bij de 1e date over een ne*kmachine :') Of mij dat wel wat leek :+ Het leek hem fantastisch om die op de volgende date aan te zetten bij mij en dan zelf tv te gaan kijken ofzo 8)7 Nou ja, ik ben voor veel in en ergens kan ik de toevoeging van zo'n ding nog wel zien als je samen speelt, maar niet op deze manier _O- Dus nee, dat is niks geworden :+

En nog een kerel die tijdens de sex ineens wild in mijn nek en aan mijn armen begon te likken als een hondje _O- _O- Ehm ja, niet mijn ding :+ :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 11:04

maitestar23 schreef:

Eentje begon bij de 1e date over een ne*kmachine :') Of mij dat wel wat leek :+ Het leek hem fantastisch om die op de volgende date aan te zetten bij mij en dan zelf tv te gaan kijken ofzo 8)7 Nou ja, ik ben voor veel in en ergens kan ik de toevoeging van zo'n ding nog wel zien als je samen speelt, maar niet op deze manier _O- Dus nee, dat is niks geworden :+

En nog een kerel die tijdens de sex ineens wild in mijn nek en aan mijn armen begon te likken als een hondje _O- _O- Ehm ja, niet mijn ding :+ :')

_O- _O- _O-

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 12:00

maitestar23 schreef:

Dat is wel enigszins een aparte fantasie ja :? Je zou toch wel enig lichaamscontact verwachten _O-
Mag duidelijk zijn dat ik daar ook niet echt warm van zou kunnen worden :+

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 12:10

palousa_boy schreef:
Dat is wel enigszins een aparte fantasie ja :? Je zou toch wel enig lichaamscontact verwachten _O-
Mag duidelijk zijn dat ik daar ook niet echt warm van zou kunnen worden :+

Hahaha ja nou dat inderdaad, dat je er een trio mee simuleert ofzo snap ik nog.
Maar gewoon schraal worden van zo'n ding terwijl er iemand voetbal ofzo zit te kijken is next level :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 12:11

_O-

Zo’n neukmachine is idd een leuke toevoeging, maar niet wanneer de man dan wat anders gaat doen _O- _O-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 12:28

Wat is de gedachtegang van een man als de vrouw bezig is met zo een neukmachine terwijl hij tv zit te kijken. :') Al is voetbal/tv en seks voor veel mannen natuurlijk de 2 favoriete bezigheden _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 12:33

Maureen95 schreef:
Wat is de gedachtegang van een man als de vrouw bezig is met zo een neukmachine terwijl hij tv zit te kijken. :') Al is voetbal/tv en seks voor veel mannen natuurlijk de 2 favoriete bezigheden _O-

Yep, zeker met zijn grote vriend de rechterhand.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 12:57

Maureen95 schreef:

Ik vind voetbal al niks, laat staan op tv _-:(

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:05

Maureen95 schreef:

Het was in zijn ogen een dominantie dingetje, maar wat hij er verder voor lol aan heeft weet ik dan ook niet helemaal. En niet mijn manier van dom en sub spelen :+

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:11

Wauw die bovenste 2 zijn wel next level, wat een figuren lopen er rond joh. Ergens snap ik het idee maar hoezo doet hij zelf niet mee? Hoezo gaat hij tv kijken?

Net als ik besluit weer volledig manmoe te zijn en de moed te hebben opgegeven ben ik door 2 ex dates geappt. Met 1 leuke date toen gehad, afgesproken voor een 2e en ineens geghost. Wat bezield je dan om überhaupt nog contact op te nemen na 6 maanden? Waar halen ze het lef vandaan…

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:13

Veraaaaah schreef:
Wauw die bovenste 2 zijn wel next level, wat een figuren lopen er rond joh. Ergens snap ik het idee maar hoezo doet hij zelf niet mee? Hoezo gaat hij tv kijken?

Net als ik besluit weer volledig manmoe te zijn en de moed te hebben opgegeven ben ik door 2 ex dates geappt. Met 1 leuke date toen gehad, afgesproken voor een 2e en ineens geghost. Wat bezield je dan om überhaupt nog contact op te nemen na 6 maanden? Waar halen ze het lef vandaan…

Ze kunnen zo snel niks beters vinden ofzo? :')

En die andere ? :+

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:20

palousa_boy schreef:
Veraaaaah schreef:

De ander vroeg alleen of ik nog single was. De andere vraagt me net mee voor een bakje koffie? Schiet mij maar lek. Een half jaar verdwijnen en het lef hebben om na 3 zinnen dit te vragen? 1,2 nou nee.

Dus :’)

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:21

palousa_boy schreef:
Veraaaaah schreef:

Zoiets zal het zijn ja, gaan gewoon wat oude nummers bij langs gok ik zo in de hoop dat iemand hapt? Sommigen hebben echt een bord voor hun hoofd hoor :+
Heb er nu ook weer 1 op de app die niet is komen opdagen op de date en nu een dik jaar later ineens zegt dat hij het zo jammer vind dat het nooit tot een date is gekomen :+ Ben gekke henkie niet :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:25

_O- _O- dat is toch wel super wanhopig eigenlijk, dat kunnen we nou triest noemen :+

Mocht ik zo ooit zo wanhopig worden dan kan ik net zo goed random bokkers een berichtje sturen _O-

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:29

Jeuk is erger dan pijn....
Wat ben ik blij dat ik niet hoef te daten zeg :')

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:32

palousa_boy schreef:
_O- _O- dat is toch wel super wanhopig eigenlijk, dat kunnen we nou triest noemen :+

Mocht ik zo ooit zo wanhopig worden dan kan ik net zo goed random bokkers een berichtje sturen _O-

Ik wacht geduldig af hoor.

Nee heb even mijn zegje gedaan, tegen die ene waar ik mee gedate had ben ik heel open geweest over mijn leven. Life lesson: niet doen!!! Wel geleerd om minder open te zijn, wordt vaak misbruik van gemaakt helaas.

Heb haarfijn uitgelegd hoe ik er over dacht en toen geblokkeerd. Merk wel dat ik weer ontzettend boos om word.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:34

Haha Vera wat irritant. Dan weet je ook gelijke wat voor afspraak ze met je willen maken |o Lekker op block zetten zou ik zeggen.

palousa_boy schreef:

Je hebt het wel zwaar hier palousa_boy om je als een van de weinige mannen te verdedigen tussen al die klagende vrouwen :')

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-26 13:38

Sky_As schreef:
Jeuk is erger dan pijn....
Wat ben ik blij dat ik niet hoef te daten zeg :')

Het is nooit saai :+ :')
Kunst is vooral om heel veel dingen je niet persoonlijk aan te trekken, zoals bijv. het ghosten.
Het zegt meer over hun dan over ons, dus lekker laten gaan en door naar de volgende :D Gelukkig zitten er namelijk ook echt wel leuke mannen tussen, op zowel relatie- als fwb-gebied.
Het is zonde als we de minder leuke ervaringen hier tussen laten komen of zelfs op hun botvieren.