Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veraaaaah schreef:Heb afgelopen weekend wel gehint op een date (hij woont in dezelfde stad) maar vervolgens snapt hij het niet of wil hij het niet snappen![]()
Voor nu laat ik het erbij. Sinds gistermiddag niks gehoord, maar dan voel ik toch de drang om wat te sturen. Moet daar ook zelf mee kappen, het is duidelijk dat hij geen (of weinig) interesse heeft.
Next
Als ik een paar dagen met iemand app wil ik wel echt een datum afspreken. Het is daarnaast niet erg als je dan minder appt, maar je moet nog wel enige response krijgen als je appt. En dat niet doorhebben dat je hint op een date lijkt mij onzin. Je zit niet voor niets op die app. Dan wilt hij het denk ik gewoon niet zien
En inderdaad wat Chickyy zegt, je hebt het nog lang volgehouden
hoe vaak ik idd ook elke keer weer moet beginnen..
Of mij dat wel wat leek
Het leek hem fantastisch om die op de volgende date aan te zetten bij mij en dan zelf tv te gaan kijken ofzo
Nou ja, ik ben voor veel in en ergens kan ik de toevoeging van zo'n ding nog wel zien als je samen speelt, maar niet op deze manier
Dus nee, dat is niks geworden
Ehm ja, niet mijn ding
maitestar23 schreef:Schoten mij nog 2 dates te binnen die wel leuk zijn als leedvermaak![]()
![]()
Eentje begon bij de 1e date over een ne*kmachineOf mij dat wel wat leek
Het leek hem fantastisch om die op de volgende date aan te zetten bij mij en dan zelf tv te gaan kijken ofzo
Nou ja, ik ben voor veel in en ergens kan ik de toevoeging van zo'n ding nog wel zien als je samen speelt, maar niet op deze manier
![]()
En nog een kerel die tijdens de sex ineens wild in mijn nek en aan mijn armen begon te likken als een hondje![]()
Ehm ja, niet mijn ding
![]()
maitestar23 schreef:Schoten mij nog 2 dates te binnen die wel leuk zijn als leedvermaak![]()
![]()
Eentje begon bij de 1e date over een ne*kmachineOf mij dat wel wat leek
![]()
En nog een kerel die tijdens de sex ineens wild in mijn nek en aan mijn armen begon te likken als een hondje![]()
Ehm ja, niet mijn ding
![]()
Je zou toch wel enig lichaamscontact verwachten
palousa_boy schreef:Dat is wel enigszins een aparte fantasie jaJe zou toch wel enig lichaamscontact verwachten
![]()
Mag duidelijk zijn dat ik daar ook niet echt warm van zou kunnen worden
Maureen95 schreef:Wat is de gedachtegang van een man als de vrouw bezig is met zo een neukmachine terwijl hij tv zit te kijken.Al is voetbal/tv en seks voor veel mannen natuurlijk de 2 favoriete bezigheden
Veraaaaah schreef:Wauw die bovenste 2 zijn wel next level, wat een figuren lopen er rond joh. Ergens snap ik het idee maar hoezo doet hij zelf niet mee? Hoezo gaat hij tv kijken?
Net als ik besluit weer volledig manmoe te zijn en de moed te hebben opgegeven ben ik door 2 ex dates geappt. Met 1 leuke date toen gehad, afgesproken voor een 2e en ineens geghost. Wat bezield je dan om überhaupt nog contact op te nemen na 6 maanden? Waar halen ze het lef vandaan…
palousa_boy schreef:Veraaaaah schreef:Wauw die bovenste 2 zijn wel next level, wat een figuren lopen er rond joh. Ergens snap ik het idee maar hoezo doet hij zelf niet mee? Hoezo gaat hij tv kijken?
Net als ik besluit weer volledig manmoe te zijn en de moed te hebben opgegeven ben ik door 2 ex dates geappt. Met 1 leuke date toen gehad, afgesproken voor een 2e en ineens geghost. Wat bezield je dan om überhaupt nog contact op te nemen na 6 maanden? Waar halen ze het lef vandaan…
Ze kunnen zo snel niks beters vinden ofzo?![]()
En die andere ?
palousa_boy schreef:Veraaaaah schreef:Wauw die bovenste 2 zijn wel next level, wat een figuren lopen er rond joh. Ergens snap ik het idee maar hoezo doet hij zelf niet mee? Hoezo gaat hij tv kijken?
Ze kunnen zo snel niks beters vinden ofzo?![]()
En die andere ?
Ben gekke henkie niet
dat is toch wel super wanhopig eigenlijk, dat kunnen we nou triest noemen
palousa_boy schreef:![]()
![]()
Mocht ik zo ooit zo wanhopig worden dan kan ik net zo goed random bokkers een berichtje sturen
Lekker op block zetten zou ik zeggen. palousa_boy schreef:![]()
![]()
Mocht ik zo ooit zo wanhopig worden dan kan ik net zo goed random bokkers een berichtje sturen
Sky_As schreef:Jeuk is erger dan pijn....
Wat ben ik blij dat ik niet hoef te daten zeg
Gelukkig zitten er namelijk ook echt wel leuke mannen tussen, op zowel relatie- als fwb-gebied.