Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ghostattack schreef:Als ik niet kan, dan antwoord ik iets in de richting van "Leuk idee! Helaas kan ik die dag niet, zullen we een andere keer doen?"
xPabloBokt schreef:Ik denk niet dat je voor transcripties in APA hoeft te verwijzen, deze zet je normaliter gewoon in de bijlagen van je onderzoeksverslag. Dat is in ieder geval hoe ik het altijd gedaan heb tijdens mijn hbo, ook bij het afstuderen. Dan kun je er vanuit je hoofddocument naar verwijzen, eventueel met hyperlinks.
ManonGrr schreef:Ik vraag me iets af. Stel, een vriend(in) vraagt je om op een bepaalde datum af te spreken, bijvoorbeeld:
Hey! Heb je zin en tijd om vrijdag uit eten te gaan?
Maar je kan die dag niet. Is het dan voor jullie normaal om een andere datum voor te stellen, of zeg je gewoon nee sorry ik kan die dag niet?
ManonGrr schreef:Dank voor alle antwoorden! Ik ben dus degene die vaak iets voorstelt, en als de tegenpartij dan niet kan stellen ze vaak ook geen nieuwe datum voor. Maar nu kreeg ik de feedback dat het gek was dat ik zelf dan niet met een tweede voorstel kwam, dus ik vroeg me af hoe andere daarover denken.
ManonGrr schreef:Dank voor alle antwoorden! Ik ben dus degene die vaak iets voorstelt, en als de tegenpartij dan niet kan stellen ze vaak ook geen nieuwe datum voor. Maar nu kreeg ik de feedback dat het gek was dat ik zelf dan niet met een tweede voorstel kwam, dus ik vroeg me af hoe andere daarover denken.
Kairos schreef:_chou schreef:Kan je er niet naar verwijzen in de tekst?
En hoe zou jij het doen?
Gewoon als: respondent 1 zei: ''De appels waren lekker.''
Of zou ik er gewoon een bijlage van maken, daar neerzetten: zie voor de interviews bestand X