Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Tja wat zal ik zeggen. Ik zit nu een week in Oostenrijk op een paarden show. Het speelt zich buiten af maar het is rete druk met mensen, jong en oud uit heel europa vandaan. Niemand draagt een mondkap en niemand houd afstand. Ik ook niet. Je moest wel een geldige test bewijs laten zien bij aankomst. Het is super gezellig als vanouds en er voelt niks onveiligs aan.
Iedereen is in goede mood. Iedereen is blij weer te kunnen showen.
Ik zelf ben gister reserve champ geworden in de level 3 en plaats 4 in level 4
vanavond keren we terug huiswaarts.
Popstra schreef:Je kon gister laten testen daar voor de terug reis.
Mn neus doet zeer maar niet meer gezwollen. Blauw oog is ook weer mooi. Dinsdag naar de KNO arts om hem te zetten
SusanH schreef:Ik zie dat een hoop hier toch opveren bij het idee dat de cijfers stijgen. Vergeet even niet dat er meer dan 100.000 mensen extra gaan testen. Die worden er voor het gemak maar even bij geteld. Die besmettingscijfers zeggen naarmate de epidemie vordert steeds minder. Al was het maar omdat de nieuwe varianten wel besmettelijker lijken te zijn, maar ze zijn ook steeds minder gevaarlijk. De sterftekans met de Delta-variant ligt op gelijk niveau met griep las ik ergens. Niet iets om ons heel veel zorgen over te maken imo. Ook omdat de ziekenhuisopnames blijven dalen.
Neonlight schreef:Popstra, bedankt, maar ik wil het eigenlijk weten van de gratis test.
https://www.testenvoortoegang.org/ zegt een uur, wil weten of dat klopt. Moet de dagen ervoor ook werken, beetje krap plannen.