Wees dan een vent en ga zelf ergens anders heen..
Ik kan me helemaal voorstellen dat het zwaar is, maar de tweede is er nog niet eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Wat voor kerel ben je überhaupt als je je zwangere vriendin en kind het huis uit zet?
Hilli schreef:Relaxed schreef:Wat voor kerel ben je überhaupt als je je zwangere vriendin en kind het huis uit zet?
Wie weet was de seks wél zijn keuze maar het risico op potentiële consequenties niet. Als ik in zo'n situatie de vent was geweest dan had mevrouw ook mogen vertrekken. Jouw keuze, jouw billen, jouw blaren. Dag schat
Hilli schreef:En ja, ik meen het wel. Zij heeft net zo goed 'schuld' en dus het recht/de plicht om te vertrekken als hij. Niemand van de betrokken volwassene is zieliger dan de ander.
Mkango schreef:Ik kan me best voorstellen dat als zij de overtuiging hebben dat leven begint bij het samensmelten van ei- en spermacel, ze liever voorkomen dat het gebeurt dan dat je de put dempt nadat het kalf verdronken is (i.e. als er al een foetus in ontwikkeling is).
_San87_ schreef:Eens, maar dat staat natuurlijk los van het standpunt van ProLife tegenover abortus en sterilisatie.Mkango schreef:Ik kan me best voorstellen dat als zij de overtuiging hebben dat leven begint bij het samensmelten van ei- en spermacel, ze liever voorkomen dat het gebeurt dan dat je de put dempt nadat het kalf verdronken is (i.e. als er al een foetus in ontwikkeling is).
Een motivatie waar ik helemaal achter sta. Beetje jammer dat er nog steeds zo moeilijk over wordt gedaan bij vrouwen.
Cayenne schreef:Nou idd! Die zijn ook voor het leven getekend
Jeetje, dit is ook horror zegJe zult er maar naast leven!
![]()
En zo te lezen zijn de ouders ook al redelijk wanhopig.
https://forum.viva.nl/thuis/krijg-geen- ... ges/483947
_San87_ schreef:c_alsemgeest schreef:Tsja... maar dat is natuurlijk wel waar we van origine voor zijn gemaakt, voortplanten en evolueren.
Dus officieel zijn wij de 'kapotte' exemplaren
Maar goed, ik zou zelf ook nooit een kind durven neer zetten in hoe de wereld nu aan het veranderen is.
Niet eens alleen betreft de pandemie etc, maar alleen al door de verharding en overbevolking.
Denk dat pandemieën en oorlogen daar ook het gevolg van zijn... zie je ook bij dieren als een te klein hok overbevolkt is.
Van oorsprong zouden we ook massaal moeten sterven bij een pandemie. Misschien zijn wij bewust kindervrije mensen wel de hoogst geevolueerden zo lang de mensheid nog een plaag is.