Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 11:52

Heb je een klamboe om je bed?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 11:55

Britta31 schreef:

Nee, ik kan daar niet tegen. Word er onrustig als ik daar onder slaap en ben daardoor een keer erin verstrikt geraakt snachts. Nu durf ik het helemaal niet meer. Heb het raam dicht, spuit mij en omgeving in met anti mug spray maar toch pakken ze me -O-

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:05

Princess_ schreef:
Britta31 schreef:

Nee, ik kan daar niet tegen. Word er onrustig als ik daar onder slaap en ben daardoor een keer erin verstrikt geraakt snachts. Nu durf ik het helemaal niet meer. Heb het raam dicht, spuit mij en omgeving in met anti mug spray maar toch pakken ze me -O-

Muggen houden niet van wind.

Bij mij staat al weken de ventilator aan. Niet voluit op mijn lichaam maar gewoon al rond om blazend.

Ik word namelijk ook opgevreten door muggen.

Ik erger mij aan mijn buikpijn en het opgeblazen gevoel wat dat geeft. Het is ook te zien. Bolle ronde buik ;(
Laatst bijgewerkt door Seventje op 17-06-20 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:07

Oh, ik heb een ventilator ergens. Ik ga hem gelijk opzoeken, thanks!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:37

Collega's _-:( _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:49

Printers en ik, match made in hell.
Waarom doe je niet wat ik zeg, takke apparaat. Heb ik daar zoveel geld voor neergeteld!

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:51

Aan mezelf, dat ik me zo ongelofelijk druk kan maken over school :(

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:55

dat we 3 kwartier moeten rijden voor de coronatest die waarschijnlijk echt 2 minuten duurt, en dan ook weer terug. :\

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:59

TessaxQuincy schreef:
dat we 3 kwartier moeten rijden voor de coronatest die waarschijnlijk echt 2 minuten duurt, en dan ook weer terug. :

Het wachten duurt het langst. De test zelf duurt nog niet eens een minuut. Wel erg onprettig vond ik maar het miet nu eenmaal. Succes.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:02

friendly schreef:
TessaxQuincy schreef:
dat we 3 kwartier moeten rijden voor de coronatest die waarschijnlijk echt 2 minuten duurt, en dan ook weer terug. :

Het wachten duurt het langst. De test zelf duurt nog niet eens een minuut. Wel erg onprettig vond ik maar het miet nu eenmaal. Succes.

Dankjewel! Wij hebben wel echt een tijd gekregen dat we er moeten zijn dus hopen dat we niet te lang hoeven te wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:02

friendly schreef:
TessaxQuincy schreef:

Niets moet natuurlijk. Je kunt er ook voor kiezen thuis te blijven tot je 24 uur klachtenvrij bent.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:05

Princess_ schreef:
Oh, ik heb een ventilator ergens. Ik ga hem gelijk opzoeken, thanks!

Anders is een vleesetende plant of bekerplant misschien ook een oplossing!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:11

Wel ontzettend fijn dat je terecht kunt, met zo'n test weet je straks gelukkig wel eindelijk waar je aan toe bent!
Sterkte er mee :(:)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:44

Telpeva schreef:
Wel ontzettend fijn dat je terecht kunt, met zo'n test weet je straks gelukkig wel eindelijk waar je aan toe bent!

Ja idd,

Dankjewel! :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 13:45

TessaxQuincy schreef:
friendly schreef:

Dankjewel! Wij hebben wel echt een tijd gekregen dat we er moeten zijn dus hopen dat we niet te lang hoeven te wachten.

Had ik ook. Maar er stond evengoed een rij. Ging wel redelijk snel hoor. Ik stond een kwartier in de rij ong.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 14:37

TessaxQuincy schreef:
Telpeva schreef:

Ja idd,

Dankjewel! :)

Nou het is gebeurd. Die in mijn keel viel reuze mee ook niet hoeven kokhalzen ofzo, maar in mijn neus was echt een hel. Eerst deden ze rechts en die wou niet diep genoeg ofzo rn toen moest links ook nog een keer, omdat het aan de rechter kant niet wou. Maar we hoeften niet heel lang te wachten want we konden bijna meteen door rijden. Nu wachten op de uitslag.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 15:04

Hebben alle fiets wanbetalers ons adres genoteerd ofzo. Weer een deurwaardersbrief van een vent die ik niet eens ken (het is dus ook niet de vorige bewoner)

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 15:29

Alweer opgenomen in het ziekenhuis. Hoop dat ze iets nu toch wel iets vinden.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 15:58

Mijn vrachtauto die alweer een nieuwe linker spiegel gaat krijgen |o
Ik was het niet, mijn collega...
Gelukkig had ik bij de vaste garage alvast een linker spiegel laten bestellen vorige jaar _O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:12

Mensen die steeds afspraken met mij afzeggen. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:15

Dat ik graag shoots wil doen, maar geen idee hoe ik klanten moet verwen. Eugh waarom kan ik dit niet. (sociale competenties zijn echt lastig voor mij, maar weet ook echt niet hoe het moet)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:18

Dat ik droomde dat ik zwanger was :')

En dat ik naar de kapper ben geweest, eindelijk, maar mijn haar ziet er nu zo lelijk uit. Er zit altijd zoveel slag in en het lijkt nu heel droog en doodstijl, waarschijnlijk door het föhnen - waar ze zonder overdrijven 40 minuten mee bezig was. Er is naar mijn zin ook iets te veel af :o maar goed, ik heb het nu weer in een knotje en laat dat wel een tijdje zitten zodat de slag kan terugkeren.
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 17-06-20 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:18

Love_Laugh schreef:
Mensen die steeds afspraken met mij afzeggen. :

Erg irritant dat soort mensen! Ik zeg dan gewoon even een tijdje niks meer of dat ik het jammer / vervelend vindt als het structureel gebeurd. Geeft mij altijd het gevoel dat mensen geen zin hebben ik zeg ook wel eens van joh als je geen zin hebt of iets zeg het gewoon eerlijk hebben we beide meer aan dan steeds een excuses te verzinnen. Vooral de ik heb het druk smoes wordt vaak gebruikt. Nu snap ik ook wel dat mensen dat moeilijk vinden hoor om eerlijk te zijn.

--

Ik erger mij vandaag echt kapot aan mijn angst voor ziektes. Ik hou mijn klachten zelf enorm in stand door gelijk van het ergste uit te gaan. Enorme fixatie op mijn keel weer waardoor ik haast mijzelf een ontsteking en corona aan kan praten. Maandelijks probleem kom nou maar door dan is het weer over.

Zodra ik echt actief bezig ben heb ik ook nergens last meer van zo typisch. Elke keer heb ik het weer zodra de maandelijkse periode eraan komt. Zakt gelijk na 1 a 2 dagen weer weg en dan bijna 4 weken weer niks aan de hand.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:21

Marije_1997 schreef:
Dat ik graag shoots wil doen, maar geen idee hoe ik klanten moet verwen. Eugh waarom kan ik dit niet. (sociale competenties zijn echt lastig voor mij, maar weet ook echt niet hoe het moet)

Buiten de comfort zone gaan! Ik weet niet of je Facebook hebt maar begin daar eens met promoten. Ik was het ook al van plan om te doen. Ik zou een bericht plaatsen met iets in de trant van

Wie lijkt het leuk om een Shoot te laten doen en dan bijv omdat ik graag wat oefenen en foto's wil voor mijn portfolio. Dit zou ook kunnen op instagram of mensen benaderen die je kent die wat hebben wat je graag wilt fotograferen. De meeste mensen vinden een Shoot erg leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 16:24

Fruitvliegjes. Heel. Veel. Fruitvliegjes.