Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 00:56

Op wat google je als je een wedstrijd jasje zoekt? Ik kan er even niet opkomen en op wedstrijd jasje vind ik niks :+

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 09:21

Schrijf het eens aan elkaar... Genoeg keuze ;)

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:05

Ik zie steeds meer mensen dingen aanwijzen (voornamelijk op mobiele devices) met hun middelvinger in plaats van hun wijsvinger.
Ik vraag me af hoe het komt, dus waarom het ineens makkelijker is met de middelvinger te wijzen. En of het doorzet, en of we dan uiteindelijk die de wijsvinger zullen gaan noemen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:58

Omdat het topje van je middelvinger dichter bij het scherm zit? :o?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:00

Jolien87 schreef:

bij mij niet hoor haha mijn middelvingers zitten achter mn telefoon

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:01

Jolien87 schreef:

Maar dat is toch altijd al zo geweest voor het aanwijzen van dingen? Waarom ‘begint’ dat dan nu?

Ik heb meer het idee dat het er aan ligt dat je andere vingers meer in de weg zitten.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:28

waar t centrale topic is gebleven voor dingen als pas de deux

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 17:00

Had vorige week gebeld voor iets wat binnen moest komen, het is nu weer een week verder en ze hebben nog niet gebelt of het binnen is. Zal ik nog een keer bellen naar dat bedrijf :') ?
Wacht al ruim 2 maanden erop.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 17:41

Gewoon bellen :j

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 17:42

Love_Laugh schreef:
Had vorige week gebeld voor iets wat binnen moest komen, het is nu weer een week verder en ze hebben nog niet gebelt of het binnen is. Zal ik nog een keer bellen naar dat bedrijf :') ?
Wacht al ruim 2 maanden erop.

Ja waarom niet? Aanhouder wint.
Vooral als je al betaald hebt...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 23:47

Is het per definitie slecht als een persoon energie van je vreet? Of hoeft dat niet altijd negatief te zijn?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 00:20

Shaggy09 schreef:
Is het per definitie slecht als een persoon energie van je vreet? Of hoeft dat niet altijd negatief te zijn?

Voor mij wel. Ik zoek liever mensen op die mij energie geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:15

Shaggy09 schreef:

Voor mij niet. Mijn oma is iemand die veel energie eet, ze is hartstikke leuk en lief maar ik kom er toch altijd moe vandaan. Ze is gewoon een heel ander type dan ik, zij is heel extravert en ik redelijk introvert. Ik moet zeggen dat ik haar niet heel veel zie (met 5 kinderen, 12 kleinkinderen en 14 achterkleinkinderen is ze al druk zat :D ) maar dat ik er liever af en toe moe vandaan kom dan haar niet te zien :) Ze kan er zelf immers ook niks aan doen dat ze is zoals ze is, en ze is oprecht een lieve oma :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 10:17

Mijn beste vriendin vreet ook energie. :') Als ik daar een weekend geweest ben heb ik ook echt weer even een dag nodig om weer tot mezelf te komen zeg maar. Maar het is wél mijn beste vriendin, zeker omdat we het gewoon altijd super leuk hebben samen! :D Echter ben ik normaal een redelijk introvert rustig persoon en zij precies het tegenovergestelde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 12:13

Shaggy09 schreef:

Ik ben best een introvert en bijna iedereen vreet bij mij energie. Ik ben nu eindelijk op het punt dat ik bij mijn vriend kan opladen, wat ook wel mag want we wonen samen. Verder kosten al mijn vrienden en vriendinnen me echt wel energie.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:05

Emmaa_ schreef:
Shaggy09 schreef:

Ik ben best een introvert en bijna iedereen vreet bij mij energie. Ik ben nu eindelijk op het punt dat ik bij mijn vriend kan opladen, wat ook wel mag want we wonen samen. Verder kosten al mijn vrienden en vriendinnen me echt wel energie.

Ik heb dus ook altijd het gevoel dat mensen energie van mij vreten. De een meer als de ander. Daarom vroeg ik het me af, het kan namelijk toch niet zo zijn dat ik beter met geen een van hen meer kan omgaan? :P

Ik merk wel dat introverte mensen bij mij vaak een stuk minder verbruiken dan extraverte mensen, maar ook dat ligt weer aan hoe ik mij voel. Mijn vriend kan heel energiek en druk zijn maar juist ook weer heel rustig en kalm.

Interessant! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:09

Ik heb vriendinnen waarmee ik in stilte op de bank kan zitten en tv kan kijken, die vreten automatisch een stuk minder energie dan vriendinnen die juist wel graag hele lange gesprekken willen voeren. Die laatste vind ik er niet minder leuk om maar ik ben aan het einde van zo'n avond wel echt op.

Voor mij is het een kwestie van balans vinden tussen tijd in mijn eentje (of met mijn vriend) en tijd doorbrengen met vrienden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:13

Shaggy09 schreef:

Aan sommige mensen "verspil" ik met alle liefde mijn energie. De ene keer kost iets of iemand je energie, de andere keer geeft het weer. Maar als het me alleen mijn positieve energie kost en me negatieve energie oplevert, keer op keer, dan ga ik toch wel even met mezelf in beraad of dit wel goed gaat en of het het mij waard is.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:15

Ja ik heb dat ook wel.
Ik vind het heerlijk om heel de dag met mn vriendin lang te kunnen kletsen over van alles, vaak wat diepgaandere onderwerpen. Kan daar echt van genieten, maar merk ook idd dat dan mijn energielevel aan het einde van de dag echt laag is.

Vind dat wel het leukste altijd. :)

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:35

Shaggy09 schreef:
Ja ik heb dat ook wel.
Ik vind het heerlijk om heel de dag met mn vriendin lang te kunnen kletsen over van alles, vaak wat diepgaandere onderwerpen. Kan daar echt van genieten, maar merk ook idd dat dan mijn energielevel aan het einde van de dag echt laag is.

Vind dat wel het leukste altijd. :)

Ik denk dat als je er een "moe maar voldaan" gevoel van krijgt het prima is. Als je constant prikkelbaar en geïrriteerd bij mensen weg gaat dan is het anders

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 07:22

Ik kom geregeld ergens in een wokrestaurant. Heerlijk.
Maar altijd moet ik binnen 2 uur na thuiskomst 1-2 keer naar de wc wegens dunne stront.
Ik heb dit ook met olijfolie, geen reden om niet te gaan of iets niet te eten, maar ik vraag me nu wel af wat het is.
Komt het van de wok? Of de soja van de tepanyaki?

Ik neem ook altijd sushi, maar dat is het niet. Ook niet de salades.
Het komt denk ik van een saus of olie. Het is ook niet de rest van het buffet, want dan heb ik het niet.

Meer mensen die dit hebben? Je bent dus echt niet ziek. Maar je moet wel 1-2 keer heel snel bij een wc zijn.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 08:45

Vriendin van me heeft het ook, waarschijnlijk van de olie waar ze mee wokken...
Wanneer ze alleen andere "hapjes" neemt die niet uit de wok komen heeft ze het niet.
Maarja... dat is juist het lekkere van de wok, dus hebben we op de terugweg meestal ergens een noodstop _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 09:24

c_alsemgeest schreef:
Vriendin van me heeft het ook, waarschijnlijk van de olie waar ze mee wokken...
Wanneer ze alleen andere "hapjes" neemt die niet uit de wok komen heeft ze het niet.
Maarja... dat is juist het lekkere van de wok, dus hebben we op de terugweg meestal ergens een noodstop _O-

En in Azie heb ik het niet.
Noodstop nog niet nodig gehad gelukkig.
En inderdaad geen reden niet te wokken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 09:27

Waarom krijg je van theezakjes meer aanslag in je kop dan van 'verse' thee?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 09:40

germie schreef:
Ik kom geregeld ergens in een wokrestaurant. Heerlijk.
Maar altijd moet ik binnen 2 uur na thuiskomst 1-2 keer naar de wc wegens dunne stront.
Ik heb dit ook met olijfolie, geen reden om niet te gaan of iets niet te eten, maar ik vraag me nu wel af wat het is.
Komt het van de wok? Of de soja van de tepanyaki?

Ik neem ook altijd sushi, maar dat is het niet. Ook niet de salades.
Het komt denk ik van een saus of olie. Het is ook niet de rest van het buffet, want dan heb ik het niet.

Meer mensen die dit hebben? Je bent dus echt niet ziek. Maar je moet wel 1-2 keer heel snel bij een wc zijn.

Ik heb het door veel varkensvlees en als ik gefrituurd eet.