Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Is het per definitie slecht als een persoon energie van je vreet? Of hoeft dat niet altijd negatief te zijn?
Shaggy09 schreef:Is het per definitie slecht als een persoon energie van je vreet? Of hoeft dat niet altijd negatief te zijn?
Emmaa_ schreef:Shaggy09 schreef:Is het per definitie slecht als een persoon energie van je vreet? Of hoeft dat niet altijd negatief te zijn?
Ik ben best een introvert en bijna iedereen vreet bij mij energie. Ik ben nu eindelijk op het punt dat ik bij mijn vriend kan opladen, wat ook wel mag want we wonen samen. Verder kosten al mijn vrienden en vriendinnen me echt wel energie.
Shaggy09 schreef:Ja ik heb dat ook wel.
Ik vind het heerlijk om heel de dag met mn vriendin lang te kunnen kletsen over van alles, vaak wat diepgaandere onderwerpen. Kan daar echt van genieten, maar merk ook idd dat dan mijn energielevel aan het einde van de dag echt laag is.
Vind dat wel het leukste altijd.
c_alsemgeest schreef:Vriendin van me heeft het ook, waarschijnlijk van de olie waar ze mee wokken...
Wanneer ze alleen andere "hapjes" neemt die niet uit de wok komen heeft ze het niet.
Maarja... dat is juist het lekkere van de wok, dus hebben we op de terugweg meestal ergens een noodstop
germie schreef:Ik kom geregeld ergens in een wokrestaurant. Heerlijk.
Maar altijd moet ik binnen 2 uur na thuiskomst 1-2 keer naar de wc wegens dunne stront.
Ik heb dit ook met olijfolie, geen reden om niet te gaan of iets niet te eten, maar ik vraag me nu wel af wat het is.
Komt het van de wok? Of de soja van de tepanyaki?
Ik neem ook altijd sushi, maar dat is het niet. Ook niet de salades.
Het komt denk ik van een saus of olie. Het is ook niet de rest van het buffet, want dan heb ik het niet.
Meer mensen die dit hebben? Je bent dus echt niet ziek. Maar je moet wel 1-2 keer heel snel bij een wc zijn.