Ja wisselt inderdaad.. als het serieus begint te voelen. Ik had tinder nu al vrij snel verwijderd omdat ik er ook gewoon een beetje klaar mee was en dacht, als dit niks wordt hoef ik sowieso even geen tinder meer. Maar inderdaad lief van hem, hij zei heel voorzichtig dat ie me veel leuker vind dan leuk, en het allemaal heel goed voelt.. en gelukkig voelt dat voor mij hetzelfde!
Ohh Yonker dat is vervelend ja, veel fijner en makkelijker als het van 2 kanten zo voelt en jij niet steeds de ‘boeman’ moet spelen.
Gister Tinder gold verlopen.. vandaag bericht "je hebt een like, swipe om the kijken wie het is" en het geeft je natuurlijk direct de optie Tinder gold te kopen
Dat was sneller dan verwacht
anne_bento
Geplaatst: 18-12-17 10:26
Dat is wel heel toevallig? je zou inderdaad denken dat tinder dat zo "geregeld" heeft, doen ze slim haha! En hebben ze het voor elkaar gekregen?
Ohh ik heb volgende week familie ontmoeting van mijn date en hij met de mijne we zouden 1 kerstdag samen vieren maar kwamen erachter dat ik 1e kerstdag met de familie zit en hij 2e kerstdag met zijn familie.. dus ik heb min of meer voor de grap gezegd dat ie dan als we kerst samen willen vieren maar mee moet naar m'n familie dat vond ie een goed en leuk idee, als ik dan 2e kerstdag mee ga naar de zijne. Dus, dat is geregeld... nu al zenuwachtig
Yonker
Geplaatst: 18-12-17 10:27
Die meldingen krijg ik ook hoor
Wordt wel lekker serieus zo Anne.
anne_bento
Geplaatst: 18-12-17 10:35
Jaa ik lag vannacht wakker en voelde me zo fijn en blij bij hem dat ik dacht, laat ook maar gewoon komen, kan er heel lang over nadenken maar uiteindelijk is het toch je gevoel volgen en dat voelt gewoon heel erg goed
Jibbel
Geplaatst: 18-12-17 10:37
Klinkt als een mooie marketingstunt van Tinder. Ik weiger echt te gaan betalen voor opties op zulke apps, zeker als ik hoor hoe weinig effect het heeft tov gratis tinder.
Linda, rustig afwachten hoe het loopt. Misschien dat je eerdere ervaring je nog een beetje in de weg zit. Ik zou zelf ook niet zo goed weten hoe ik op een man zou moeten reageren die kinderen heeft, aangezien ik ze zelf niet heb, misschien dat het voor je date ook even wat ongemakkelijk is, maar dat dit vanzelf vorm krijgt? Wel leuk dat je een fwb hebt voor tijdens het stappen!
Inney, veel plezier met je date vandaag. Jammer dat je niet dé kriebels lijkt te hebben. Maar zolang het leuk is, is het prima toch?
Janine, fijn dat je goed met je match over het geloof kunt praten, denk dat dat wel een belangrijk ding is in de basis van je relatie. Heb het om me heen verschillende keren fout zien lopen op verschillen in ideeën op dat gebied.
Berdien, wat leuk dat je date zo geslaagd was en dat hij ook nog eens heel leuk is! Het was het wachten waard dus!
Hahaha, relaxed, lekker spontane actie! Wel leuk dat het zo geslaagd was dat hij donderdag voor je kookt!
Anne, gaat goed tussen jullie zo te horen. Goed dat je het vrijheidsdingetje hebt uitgepraat. Ben je zelf al toe aan de volgende stap, of toch liever voorlopig zo nog even door daten?
linoleum
Geplaatst: 18-12-17 10:43
Ik heb Tinder nog op mijn telefoon staan. Swipe alleen niet op moment. Date heeft ook nog Tinder op telefoon staan. Kan me er niet zo druk om maken.
Berdien, leuke date dus! En heerlijk dat hij zo netjes is
Inneyr, jammer dat klik er niet was. Had hij zelfde idee, of hij wel enthousiast?
Anne, jullie hebben het tempo er flink achter! Ik begrijp dat je spannend vind. Maar niet vergeten er van te genieten.
Flessuh, die meldingen krijg ik ook. Volgens mij worden die standaard verstuurd als je even niet actief bent.
Ik ben gisteren met m’n date naar een winterbier festival geweest. Was erg leuk. We houden beiden wel van een speciaal biertje. En was ook gewoon erg gezellig. Erna nog wezen sushi eten en lekker bankhangen. Volgende week zondag gaan we dagje naar Winterberg. Ben benieuwd, ik heb nog nooit geskied
Anoniem
Geplaatst: 18-12-17 10:45
Oh en wat ik zo'n enorm voordeel vind... Geen schoonfamilie Hij heeft alleen een dochter en zijn oom is als zijn vader. Zijn zussen weinig contact mee en ouders al vroeg overleden.. Ben benieuwd naar het vervolg, hij is iig heel enthousiast
Anna, gewoon doen als het goed voelt
Linda_Fleur
Geplaatst: 18-12-17 10:50
Berdien, dat klinkt als een geslaagde date! En superleuk ook dat hij je kwam ophalen.
Yonker, jammer dat er niet echt een klik was. En erg herkenbaar, zo vaak dat ik mannen moet teleurstellen omdat zij wel een klik voelen en ik niet. Zou dat zijn omdat mannen vaak minder kieskeurig zijn?
Relaxed, haha wat leuk zo'n snelle match en gelijk daten. Lijkt me ideaal, dan hoef ik me niet zo druk te maken van tevoren. En voor herhaling vatbaar zelfs, leuk!
Anne, wauw dat klinkt wel lekker serieus! Leuk zo'n enthousiaste man, en nu jij ook minder angst zo te horen. Fijn!
Wendy, ligt er helemaal aan hoe het voelt. Ik gooi overigens zowieso regelmatig Tinder er weer af, maar dat is dan meer omdat ik er weer helemaal klaar mee ben
Gisteren begon paardenman weer tegen me te praten, na een hele week geen contact en daarvoor ook een paar hele dagen niet. Ik heb hem maar eens gevraagd wat hij nu precies van me wil, want dit los-vast contact slaat natuurlijk nergens op. Hij zei dat ik er zo voor had gekozen, dus ik gaf aan ja maar ik krijg nog steeds totaal geen hoogte van je. Hij begon met een verhaal dat onze levens nu niet bij elkaar passen maar dat er in de toekomst voor hem dingen veranderen en we dan wel kunnen zien. Hem maar verteld allemaal leuk en aardig, maar dat ik er niet meer op ga zitten wachten.
Verder is het rustig. Date 1 van vorige week spreek ik zo nu en dan via app, maar verder nog niet gesproken over een eventuele vervolgdate behalve dan dat we allebei hebben gezegd dat het leuk en gezellig was. Date 2 praat maar minimaal met me, die zal vast nu een deuk in zijn ego hebben omdat ik niet zo enthousiast was als hij. Maakt ook niet uit, ik wacht even af hoe de gesprekken lopen maar ik denk niet dat er nog een vervolgdate mee gaat komen. De man van het stappen is duidelijk helemaal gek van mij, maar respecteert mij dat ik niet wil daten. Hij heeft nu voorgesteld, als ik dat wil, een keertje af te spreken als vrienden (en vast een beetje meer ). Lijkt me leuk, maar vraag me af of het verstandig is, wil ook niet teveel spelen met zijn gevoelens. Aan de andere kant, hij heeft het zelf aangeboden en weet ook dat ik niet meer wil dan dat.
Tinder nu alweer veel minder zin in, na die twee dates waar ik niet direct dolenthousiast van werd
anne_bento
Geplaatst: 18-12-17 11:19
Jibbel ik vind daten fijn omdat je nog nergens aan vast zit, maar ik hou wel van vastigheid en stabiliteit en ben daar echt wel aan toe. Ik wil alleen wel echt ook mijn eigen dingen blijven doen en daar geen gezeur over krijgen maar daar staat hij precies hetzelfde in, dus wat dat betreft zal het niet beklemmend gaan voelen denk en hoop ik..
linoleum wat leuk om samen naar zo'n festival te gaan! Hier is van het weekend een food festival in kerstsfeer, bedenk me nu dat dat ook wel leuk is om met mijn date heen te gaan! Dagje winterberg is ook altijd leuk, ook als je nog nooit hebt geskied, lekker aanklooien haha.
Linda_Fleur herkenbaar dat tinder eraf gooien als je het zat bent en later weer downloaden haha! Ik zou met die man van stappen niet afspreken. Ik herken je verhaal erg, ik heb ook zo iemand ontmoet, steeds heel gezellig en meer tijdens het stappen. Maar meer wilde ik niet, en gaf hem wel hoop door toch af te spreken.. Je hebt dan wel aangegeven dat je veder niks wilt, maar door toch te daten denk ik dat je hem toch hoop geeft. Hij kan wel zeggen dat het als vrienden is maar stiekem hoopt hij waarschijnlijk wel op meer. Dus ik zou het je afraden maar blijft je eigen keus!
Die meldingen zijn standaard. Geen idee of er ook werkelijk een like achter zit. Doen de meeste datng sites en apps. Bij Lexa kreeg je ze ook, terwijl er niemand achter zat. Die zijn later nog in opspraak geraakt omdat dat dus personeel was die dat veroorzaakte met nepprofielen die ze daarna weer weg haalden. Ook exact de reden dat in van dat soort sites/apps absoluut geen fan ben.
mijn tinder match wil al een tweede date hij had het over de bios. Moeten we maar even zien haha. Ik vond het leuk genoeg voor een tweede date maar of het van mijn kant echt iets serieus kan worden daar ben ik nog niet over uit.
Jester_
Geplaatst: 19-12-17 07:05
Nou mijn tinderdate stond gisteravond voor me neus, ik in me paardenkloffie onopgemaakt heb heel romantisch een magnetron maaltijd voor hem opgewarmd en hijs nu naar zijn werk. Hijs echt heeeel leuk
Heel gezellig! Mijn hond slaapt op mijn slaapkamer. Vinden we beiden gezellig, maar hij mag niet op bed want ik griezel van al die haren. Zul je zien dat hij vannacht dus bij me gekropen is.. op mijn schone dekbed En dan lief kijken als ik wakker word haha!
Hij ligt nu op zn troon. Dat wil zeggen op zn kleed en kussen op de bank. Dan blijft de bank het schoonst. Overdag komen de kinderen uit de buurt naar hem zwaaien voor het raam zo schattig.
Wendy15
Geplaatst: 19-12-17 08:55
Hahaha wel leuk jester en is gewoon zoals je bent toch met paardenkloffie dus dat moet ie ook maar leuk vinden. Ik ben inmiddels 6 dates onderweg en hij heeft me in paardenkloffie, joggingbroek en soort carnavals outfit gezien maar nog nooit gewoon leuk opgetut
Zaterdag komt ie eten heb gezegd dat ik zal koken en nu heb ik paniek wat te maken
Anoniem
Geplaatst: 19-12-17 09:17
Nou mijn date heeft maat 49, we gaan het zien
anne_bento
Geplaatst: 19-12-17 09:44
Bambi1995 als je twijfelt kun je een 2e date doen toch, kan geen kwaad en misschien voelt het dan anders. Ik vind bios nooit leuk voor een date, spreek je elkaar helemaal niet...
Jester_ fijn dat je dat even bevestigd haha. Mijn date heeft niet hele grote voeten maar ook geen hele kleine, dus ik mag niet klagen
Wendy15 maak gewoon wat makkelijks... als ik zoiets heb zou ik een ovenschotel maken bijvoorbeeld. Kun je mooi van te voren al helemaal voorbereiden, hoeft het alleen nog maar de oven in zodra hij er is, hoef je niet te lopen klooien met koken zelf als hij er bij is haha of iets met pasta, kip en spinazie ofzo, ook super simpel.
Mijn date heeft me nog niet in kloffie gezien..... maar zijn huis ligt op de route naar de sportschool en stal, dus het gaat vast binnenkort een keer gebeuren dat ik meteen doorrij of dat we samen gaan sporten. Maak me er niet zo druk om, hij is volgens mij al zo gek op me dat het hem niet interesseert