Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SecretLIN schreef:heb begin mei een tuinset verkocht stond bij gebruikt 6 hardhouten stoelen en een tafel voor €100, en 3 extra stoelen waar wat werk aan zat dit wist ze vantevoren.
ze komt met een busje en zegt zal ik het gelijk ernaast zetten, waarop ik zeg wil je het niet eerst zien.. nou ze keek ff en wou het kopen ze heeft de stoelen zelf ingeladen.. nu een maand later bericht dat de stoelen verrot zijn en er was iemand doorheen gezakt, en was gewond geraakt blauwe plek op zn arm.
ik hen gezegd dat de stoelen goed waren en ze ze hier zelf had gezien en ingeladen en een maand na tijd nog komen klagen ze bleef berichten sturen en eiste het geld terug. meerdere dreigementen gekregen.
nu ging ze aangifte doen van oplichting..
ik weet 100% zeker dat die stoelen niet verrot waren we hadden er zelf nog opgezet en mn huisgenoot had ze nog nagekeken. anders had ik ze ook echt niet te koop gezet.
ze vind dat ik haar tegemoet moet komen maar dat weiger ik.. ben ik nu dan zo gemeen?
magda_90 schreef:Hebben jullie via Facebook Marktplaats wel eens problemen bij het plaatsen van een advertentie? Mijn Elho bloempotten zouden in strijd zijn met de wet.Hoe dan...?
Macs schreef:Als je in bewind zit kan je ook studeren, en daar horen boeken ook bij. In overleg met de bewindvoerder is er wel wat mogelijk hoor (veel te veel naar mijn idee). Heb meerdere leerlingen gehad die in deze situatie zaten..