Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:13

Je hebt pb Vientje :)

Vervelend dat je geen serieuze biedingen krijgt :/
Hoop dat er snel een serieuze tussen zit.
Maar een mooie plantenbak kan ook leuk zijn..
Of je maakt er een bbq van :)

bridgetF

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 20:29

ja hoor vandaag ook weer...een mail wat kosten ze....staat in de advertentie.
wat is de maat....staat in de advertentie

valt niet mee om te lezen en alleen plaatjes te kijken.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 23:01

ik had er vorige week nog wat opgezet, na een uur al een bod wat ook mijn vraagprijs was, binnen 10 minuten gegevens uitgewisseld, dag later was het geld al op mijn rekening. meteen pakket verzonden. kreeg ook nog voor het eerst een mail met bedankt voor het goede verzenden.. altijd fijn leuk zaken doen.

beter dan mensen die niet reageren als je akkoord gaat.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 23:41

Ik vraag altijd of ze even willen doorgeven of het goed is binnengekomen en als ik zelf iets via MP ofzo koop dan geef ik dat ook altijd even aan, meestal in de trant van 'hoi/hallo/goedenavond *naam*, *product* is vandaag binnengekomen en was in goede staat (of: het was zoals omschreven). Bedankt voor de snelle afhandeling. Groetjes Loraine'
Merk altijd wel dat het gewaardeerd wordt, omdat ze dan ook gelijk weten dat ik tevreden ben met hetgeen ik ontvangen heb. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 10:31

Niet op marktplaats, maar fb!

Heb een zadel te koop staan.
Iemand had er intresse in, zou alleen geld einde van de week krijgen.

Prima wil er best wel even op wachten. Zadel ligt eigenlijk in de weg, maar vertrouwde het. Goede contact e.d

Donderdag kreeg ik bericht dat ze vrijdag haar loon zou krijgen aangezien ze het die dag niet gehad had. Had gevraagd voor eventuele aanbetaling al, maar had ze het geld niet voor op dat moment. Nouja best wil het voor een keer wel doen.

En nu..... Hoor ik gewoon niks meer, wel berichten gelezen, maar reageren ho maar! Snap dat niet hoor...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 10:33

Kom er net dus achter dat ik geblokeerd ben! :')
Denk dat ik een melding ga maken op fb ervan!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 10:34

Oke. Een berichtje sturen dat ze ervan af ziet is te moeilijk? :') meteen maar blokkeren? Heel apart

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 10:40

Dott schreef:
Oke. Een berichtje sturen dat ze ervan af ziet is te moeilijk? :') meteen maar blokkeren? Heel apart

Precies dat dacht ik inderdaad ook

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:05

Overdrijf ik nu?
Ik heb een schilderij door iemand laten maken die ik via bokt gevonden had. Ik betaal hiervoor 50 euro. Ze had beloofd het in september af te hebben, maar het is nu pas af. Nu had ik gevraagd om het met t&t code te verzenden (15 euro) en heb dus 65 overgemaakt. Nu vraag ik om de t&t code en die heeft ze niet. Nu komt ze met excuses dat haar moeder het verzonden heeft etc. Maar ik heb nu dus wel hiervoor betaald (zonder is het 13 euro). Is het nu zo raar dat ik hierom vraag die 2 euro dan terug te storten? Het gaat me meer om het principe dan om 2 euro.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:09

Heb je het al binnen? Anders even afwachten tot je pakketje ook daadwerkelijk hebt, zie je vanzelf of daareen t&tcode op staat.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:12

Nee heb het nog niet binnen. Maar dat was net het nut van die code. Dat er iemand thuis was om het te ontvangen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:26

Maar daar staat volgens mij niet altijd bij wanneer ze het exact afleveren, alleen waar het ongeveer is ?

Anyway.. om 2 euro te gaan terugvragen terwijl er misschien wel een t&t bij zit (wat je nu nog niet weet) is wellicht wat te voorbarig. Houdt het dan ff bij een stevige pb dat je dit erg slordig vindt overkomen en dat je graag de t&t code had gewild om *reden wat je hierboven aangeeft*.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:25

Het hele nut van een t&t code is toch juist dat je die vantevoren krijgt en dan idd weet wanneer het ongeveer komt of dat het in ieder geval onderweg is. Vind het eigenlijk helemaal niet raar om dat terug te vragen. Ook niet netjes trouwens dat september is afgesproken en je het nu pas krijgt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:28

Nee het nut is track en trace... Dus dat je weet waar het is. Zeker als het bijv. niet aankomt op bestemming. Dan traceren ze waar het pakketje is en kunnen ze het wellicht vinden. Plus het is in sommige gevallen verzekerd.. Stel daar weer niet teveel voor, maar het gaat bij een t&t vooral om het traceren. Niet alle bezorgers geven ook aan in welk tijdvak het bezorgd wordt.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:31

Precies, dat bedoel ik ook. Maar als je de code niet krijgt en het pakje ook niet. Dan heb je er alsnog niks aan.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:48

Over niet lezen en plaatjes kijken, mijn compagnon werd gebeld.

"jaa ik bel over een paardje op MP"
Oke, welke?
"ja die zwarte"
Zwarte?? heb er helemaal geen zwarte op staan... wel een schwarzwalder.
"jaa schwarzwalder die bedoel ik! Zit daar ook een vrouwtje bij?"
eh.. nouja in de titel staat 2 merries dus.... geloof het wel..

OMG... Hoe dan?? _-:(

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 17:36

Ik ben langzaam opzoek naar een iphone 5s. Ben benieuwd wat ik op deze zoektocht allemaal ga meemaken :')

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:22

guusje_h schreef:
Ik ben langzaam opzoek naar een iphone 5s. Ben benieuwd wat ik op deze zoektocht allemaal ga meemaken :')

Ik heb hem toevallig gister verkocht haha.

Wat een ramp soms.
De man die hem kwam halen was alleen maar aan het klagen. Ik was niet thuis mn vader deed het. Wilde hem €250 aansmeren ipv de afspraak €285.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:39

Saaams schreef:
guusje_h schreef:

Ik heb hem toevallig gister verkocht haha.

Wat een ramp soms.
De man die hem kwam halen was alleen maar aan het klagen. Ik was niet thuis mn vader deed het. Wilde hem €250 aansmeren ipv de afspraak €285.

:roll: ... Uiteindelijk nog wel het goede bedrag ontvangen?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:44

Ja bijna.
283 euro hij had €2 te weinig.
Ik had hem de deur uit gestuurd. Iemand met zo'n manier gun ik die €2 niet. Mn vader heeft het dus wel geaccepteerd.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:57

Bah zulk soort mensen blijven irritant.
Heb het ook al een aantal keer meegemaakt.

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:20

Hier weet een hele goede ervaring!
En ik val onder de irritante kopers deze ronde.

Had een fiets gezien die ik wilde hebben.hij vroeg 150 euro en ik deed een bod van 120 waarop ik reactie kreeg dat ik mocht langskomen. Half uur later was ik daar en vaders meegenomen zodat ik hem eventueel gelijk mee kon nemen. En mn vader zag wel wat aanmerkingen dus die heeft er mooi nog 20 euro vanaf gekregen. Als ik alleen geweest had ik gewoon 120 euro betaald maar ach.. was wel weer blij!

Bij thuiskomst mijn eigen fiets op marktplaats gezet want die banden waren lek en verlichting was defect. Binnen kwartier verkocht voor de vraagprijs en 2 uurtjes later opgehaald. Dikke prima!

Kreeg direct allemaal irritante telefoontjes om af te dingen. No u dikke Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:22

Hier een supergoede ervaring! Na het uiterst korte antwoord van: 17.5, had ik iemand anders gecontacteerd. Ze woont ruim 30 kilometer verderop maar wou speciaal komen voor het zadel te passen. Vandaag was ze mooi op tijd, zadel gepast en het lag perfect! Nu heb ik voor een prikje een prachtig zadel!

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:41

DeMolenhoek schreef:
Hier een supergoede ervaring! Na het uiterst korte antwoord van: 17.5, had ik iemand anders gecontacteerd. Ze woont ruim 30 kilometer verderop maar wou speciaal komen voor het zadel te passen. Vandaag was ze mooi op tijd, zadel gepast en het lag perfect! Nu heb ik voor een prikje een prachtig zadel!

Wat aardig van de verkoper! En fijn dat hij goed lag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:43

Ja, was verbaast dat ze dat wou doen! Ik zelf kon er niet 1,2,3 achter met mijn motor dus had het er maar op gewaagd. Bleek dat ze ook nog eens wat kent van zadels passen dus ze heeft even gecheckt en ze bevestigde dat het goed lag. Zo zie je maar, er zijn nog vriendelijke mensen :)