Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seltje

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:45

Mijn blog is serieus vastgelopen, ik had 100den ideeën en zeer veel uren tijd toen ik ermee begon (zat thuis met een gebroken been), maar sinds ik terug werk is er amper 1 blog gepubliceerd...

Hoe doen jullie dat qua timing?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:50

Ja insgelijk. Heb zelf een half jaar niks gepost, tot gisteren. Wil het weer oppakken omdat ik het leuk vind. Maar echt bijhouden is lastig. Ik vind het daarom erg knap dat er mensen zijn die iedere dag een bericht plaatsen. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:17

Seltje schreef:
Mijn blog is serieus vastgelopen, ik had 100den ideeën en zeer veel uren tijd toen ik ermee begon (zat thuis met een gebroken been), maar sinds ik terug werk is er amper 1 blog gepubliceerd...

Hoe doen jullie dat qua timing?

Ik heb mijn rug gebroken met blijvende ernstige schade dus ik mag niet meer werken. Ik moet wel plannen want ik kan niet dagelijks aan mijn blog werken want er zijn dagen dat ik gewoon te veel pijn heb en eigenlijk alleen maar wil slapen. Ik probeer op goede dagen vooruit te werken maar dat gaat niet altijd goed.
Ik had voor vorige week vooruit gewerkt omdat ik een goede dag had maar vervolgens word het erg warm en kan ik niets doen en toen mijn huisdiertje erbij en dan is er een dag dat ik niets heb. Dat gebeurde dus gisteren. Omdat mensen toch op een artikel rekenen heb ik al jankend een stukje in elkaar gezet.
Ik ga de komende dagen vooruit proberen te werken.

Yvette, dat moet een gave reis gaan worden! Richard gaat toch ook met jullie mee? Heel gaaf! Kom maar op met de blog spam! Ik mis het fotograferen wel heel erg. Echt twee dagen nadat ik m'n 5d II kocht brak ik mijn rug en heeft het ding ruim 8 maanden in de tas gezeten met 20 clicks. Nu kan ik eigenlijk alleen de product studio gebruiken. Ik hoop toch dat er een dag komt dat ik weer flink aan de slag kan.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:01

Yvette, waaaah IJsland <3 Fantastisch! Ik wil er al jaren heen, maar ieder jaar wordt het weer uitgesteld. Geniet ervan :D :D

Tazzey, wat poedersuiker dat iemand zo'n gevoelloze reactie post. Ik ben normaal ook niet pro zo'n reacties verwijderen, maar als ze zo kwetsend (en belachelijk) zijn, kan ik helemaal geloven dat je ze weghaalt. Belachelijk dat sommige mensen denken dat hun noden boven die van jou komen. Sterkte :(:)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:05

Leuke blogberichten komen er weer voorbij! Ik zou ook wel graag naar IJsland gaan :P En Tazzey, wat vervelend, maar je moet het absoluut niet persoonlijk opvatten zulke reacties! Triest als ze het schrijven, absoluut, maar we blijven allemaal mensen en geen machines. Verwijderen is geen probleem, negativiteit brengt alleen maar meer negativiteit met zich mee.

Ik heb mijn blogsite wat aangepast, ben er nu redelijk tevreden mee :) Heeft me wel een uurtje of drie gekost voordat ik doorhad hoe en wat ik waar moest veranderen :+
https://karinfijn.wordpress.com/

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 00:27

Ziet er netjes en fijn uit hoor, Karin!

Zo, ik heb voor morgen en woensdag alvast een bericht gepland. Ben die dagen niet beschikbaar voor een bericht. Moet eigenlijk ook eentje nog voor donderdag maken, alvast.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 00:57

Hey iedereen!
Ik lees nog steeds mee :D en ik schrijf ook nog steeds weleens wat op mijn blog, maar niks bijzonders...
Alleen heb ik van de week te horen gekregen dat ik aangenomen ben als blogger bij een website van de hogeschool :D
Echt super leuk, ik krijg ervoor betaald en ik ben vrij om te schrijven wat ik wil. Het mag van alles zijn. Maar het moet gericht zijn op studenten en ook soort van uit studenten perspectief. Binnenkort komt m'n eerste blog daar online *\o/*

Ik had echt nooit verwacht dat ik betaald zou gaan schrijven.

Tazzey, gecondoleerd Y;( stomme comment, echt onzin, jouw blog, mag je zelf weten. Wat een idioot die dat soort commentaar levert.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:42

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:46

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:53

Yasmine _/-\o_

Ik herken me in jou verhaal :')
Mensen hebben al snel een oordeel klaar staan.

Ik ben verschrikkelijk, arrogant en een bitch -O-

Oh wacht we kennen je nu beter nee je bent eigenlijk hartstikke leuk, je bent gewoon zelfverzekerd en jezelf..

Klopt ik ben ten alle tijde mijzelf en daarom niet gelijk al het bovenstaande...

Zucht, en kruipt weer in de meeleesmodus..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:58

Fijn dat ik niet de enige ben, Gribaldi :D In tegenstelling tot anderen die me nu al zitten te bekritiseren voor deze post _O- Hilarisch, want ze maken mijn punt voor me. :Y)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:12

Hahaha geweldig :D

Ik heb het heel erg met mijn blog dat vrouwen het niet leuk vinden als hun man/vriend ze lezen.
En zo erg zijn ze helemaal niet :')

En dan ben ik arrogant? :Y)

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:33

Yasmine schreef:
Wat een prachtige foto's, Eva <3 Ik vind je blog zo leuk!

Ik heb vandaag Een ode aan de arrogantie 8-)

Dankje wel!!! :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:44

Ik ga vanavond even jullie blogs lezen. Ik bewaar ze voor als ik in bad zit, anders ga ik alleen maar liggen piekeren.

Ik heb vandaag twee artikelen online. Als eerst staan er swatches van een thermo gelpolish van Layla online.
En ik doe eens in de maand mee met een [url=http://www.nailfinity.com/english-nail-art-challenge-of-the-month-neon/[/url] met een aantal andere bloggers. Je kunt onderaan mijn artikel stemmen op jouw favoriet, ik zou het natuurlijk tof vinden als jullie op mij stemmen. ;)

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:36

Yasmine schreef:

Heerlijk stuk! Ben het helemaal met je eens! (En nee, ik wilde het stuk geen seconde wegklikken. Ik hou wel van wat zelfvertrouwen. Ik vind valse bescheidenheid veel vervelender.)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:49

Wát een reactie op jouw blog Tazzey. Asociaal gewoon :r

Geweldig stuk weer Yasmine!

Wauw die foto's bij jouw blog Eva!

Ik heb zelf - na een maand afwezigheid - ook weer een post geschreven.
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:42

Ik ben van plan om ook te gaan bloggen. Ik heb zo veel inspiratie voor allerlei blogposts maar ik kan maar niet op een goede naam komen. Hoe hebben jullie je blognaam verzonnen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:43

Sorry ik lees een andere keer jullie blogs. Ben blij dat ik nu tot en met donderdag blogs heb staan. Nu lukt het echt niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 21:14

Mijn blognaam komt vanwege mijn chaotische huis :')

Ik heb al een eeuwigheid niet meer geblogd, verhuizing + tentamens.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:32

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:35

Thanks! Ik ben nu op vakantie en zal als ik thuis kom alle blogs bekijken, ben erg benieuwd! :))
Dit is overigens mijn kanaal: www.youtube.com/joeydekrullebol
Filmpjes maken over allemaal irritaties etc! :))

en m'n allereerste echte video, mijn introvideo staat verder ook op m'n kanaal :)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:42

Wat een onwijs leuk filmpje! Ik ben nu al fan, een kanaal vol met irritaties en zeuren enzo... lekker nederlands haha :+
Subscribed :D

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:49

Thanks! Idd lekker Nederlands nu je het zegt :')

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 23:36

Hoe krijg je eigenlijk een persoonlijke userURL op YT? :)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 00:02

Knudd, Oh heel interessant een blog over ad(h)d! Ik heb zelf ook sinds een half jaar nu ongeveer de diagnose. Ik herken in je eerste post al veel dingen. En begin helaas komend jaar ook aan mijn derde opleiding.