Seltje schreef:Mijn blog is serieus vastgelopen, ik had 100den ideeën en zeer veel uren tijd toen ik ermee begon (zat thuis met een gebroken been), maar sinds ik terug werk is er amper 1 blog gepubliceerd...
Hoe doen jullie dat qua timing?
Ik heb mijn rug gebroken met blijvende ernstige schade dus ik mag niet meer werken. Ik moet wel plannen want ik kan niet dagelijks aan mijn blog werken want er zijn dagen dat ik gewoon te veel pijn heb en eigenlijk alleen maar wil slapen. Ik probeer op goede dagen vooruit te werken maar dat gaat niet altijd goed.
Ik had voor vorige week vooruit gewerkt omdat ik een goede dag had maar vervolgens word het erg warm en kan ik niets doen en toen mijn huisdiertje erbij en dan is er een dag dat ik niets heb. Dat gebeurde dus gisteren. Omdat mensen toch op een artikel rekenen heb ik al jankend een stukje in elkaar gezet.
Ik ga de komende dagen vooruit proberen te werken.
Yvette, dat moet een gave reis gaan worden! Richard gaat toch ook met jullie mee? Heel gaaf! Kom maar op met de blog spam! Ik mis het fotograferen wel heel erg. Echt twee dagen nadat ik m'n 5d II kocht brak ik mijn rug en heeft het ding ruim 8 maanden in de tas gezeten met 20 clicks. Nu kan ik eigenlijk alleen de product studio gebruiken. Ik hoop toch dat er een dag komt dat ik weer flink aan de slag kan.