Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drico schreef:Rebeccaa schreef:Of een Primark in het oude V&D pand in Utrecht! Utrecht trekt wel genoeg volk + dat is een enorm groot pand.
Maar zou dat pand niet TE groot zijn voor een Primark? Zijn volgens mij 5 (of 6) verdiepingen
Rebeccaa schreef:Drico schreef:Maar zou dat pand niet TE groot zijn voor een Primark? Zijn volgens mij 5 (of 6) verdiepingen
Zijn zeker geen 6 verdiepingen hoor. Ik denk maximaal 4 verdiepingen. Daarnaast zouden ze ook de onderste verdieping bijvoorbeeld ook apart kunnen houden als magazijn of zo.
Smee__ schreef:Op zich vind ik de pasvorm van de bh's heel fijn, en het is even zoeken maar ze hebben ook genoeg zonder pushup. Maar ze gaan echt niet zo lang mee, heb er al best veel liggen waarvan de beugel er na een paar maanden al doorheen kwam.Maar voor dat geld ook geen ramp.
Air schreef:Uhoh, ik heb nog maar 1 panty. Dat red ik niet tot mei vrees ik.
Is er toevallig iemand die nog bij de Primark komt en voor mij panty's mee wil nemen? 40 denier, maat L. Heel erg bedankt alvast!
eenitraM schreef:Air schreef:Uhoh, ik heb nog maar 1 panty. Dat red ik niet tot mei vrees ik.
Is er toevallig iemand die nog bij de Primark komt en voor mij panty's mee wil nemen? 40 denier, maat L. Heel erg bedankt alvast!
Jij bent er dus ook fan van?
Ik moet ook snel weer naar de pri want ook ik ben door de pantys heen