Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:34

Pjer, dat is niet leuk, en gevaarlijk ook. sterkte!!

Wescha, sterkte voor je moeder! en succes met oplossen van oppasperikelen.

Marcella Gefeliciteerd!! Y)(^)

Berdien, ik zal voor je duimen dat je de baan krijgt!!

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

Gefeliciteerd marcella!

Weer aan het werk gaan voor school na een week lang nergens mee bezig zij in Berlijn is echt heel lastig :')

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

Lieser schreef:
Wescha schreef:
Probleem zit hem voornamelijk in de avonden en weekenden. Zal wel los lopen maar baal wel even.

Ik mag zelf tof half mei sowieso niet autorijden. En daarna rustig aan kracht opbouwen.

Maar als jij zelf revalideert, ben je 's avonds en in de weekenden toch zelf thuis? Of lees ik dat verkeerd?

Ik ben zelf ook thuis maar mag niet tillen. En heb een kleine van bijna 2.

Mijn ouders gaan nu met mijn zoon naar de trainingen, dan kan de kleine thuis blijven. Mijn vriend kan ook mee maar dan heb ik dus geen hulp voor de kleine. Ik ben zelf vier weken geleden geopereerd.

Zal allemaal wel los lopen maar we hadden alles mooi gepland zodat voor iedereen te doen was

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:41

Bedankt iedereen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:43

Van harte gefeliciteerd Marcella!
Ik ben moe :')
Wel lekker op de fiets naar het werk geweest

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:44

Wescha schreef:

Mijn ouders gaan nu met mijn zoon naar de trainingen, dan kan de kleine thuis blijven. Mijn vriend kan ook mee maar dan heb ik dus geen hulp voor de kleine. Ik ben zelf vier weken geleden geopereerd.

Zal allemaal wel los lopen maar we hadden alles mooi gepland zodat voor iedereen te doen was

Oh, dat is onhandig inderdaad. Hopelijk valt het mee.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:49

Wescha schreef:

Ach wescha wat een ellende :(
Beterschap voor jou en je moeder

Ik heb iets opgeschreven maar weet niet meer wat het is en waarom…

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:53

Maar als je thuis bent kan je hem toch ook bv op de bank verschonen ( kan hij zelf opklimmen) en zijn slaapje ook op de bank doen. Of een matras op de grond voor zijn middagslaapje.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op Gisteren, 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:06

pjer schreef:
Eigenlijk een ergernis van gisteren: Bob de Bouwer (Boris) kan dus niet fatsoenlijk aan een touw meelopen. of hij kan het wel, maar als hij besluit dat het gras letterlijk groener is waar hij heen wil dan gaat hij gewoon. En dat gaat wild en explosief. Dus gisteren dachten we te trainen door met beide paarden de tuin uit te lopen en te grazen aan de overkant van de weg. Sjors was al vreselijk drammerig, dus ik wou gelijk terug. Boris trok zich los en ging grazen. Dus Niels pakt hem weer en we lopen terug. Ongeveer 3 meter voor de paddock trekt Boris zich weer los en gaat er in volle gallop vandoor, eerst over het weiland naast ons huis, en daarna keerde hij om om even over de weg te rennen. Sjors in paniek, maar die kon ik de paddock in slingeren en het hek dicht smijten. Toen achter Boris aan. Niels had hem kunnen vangen naast het zwembad. Dus alles goed gegaan, maar ik wordt daar dus echt woest van! zoveel gevaar hier (doorgaande weg, snelweg en zwembad) en die pokke knol die niet fatsoenlijk mee wil lopen. Hij trekt zich altijd los. En dit was dus al met touwhalster en gewoon halster en gewoon touw en hengstenketting.

Komend weekend gaan we ergens heen voor obstakeltraining en ik kan je nu al 100% garantie geven dat hij daar losbreekt en gaat rennen bij het stukje tussen de trailer en de bak.

Heb je een korte of lange lijn aan hem. Ik heb ze op dit moment allemaal aan een lange lijn, als ze naar de wei gaan. En ook als ze weer op stal komen. Is natuurlijk niet hetzelfde als waar jij het probleem hebt. Maar met een lange lijn heb je net iets meer speling als ze al willen vertrekken.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:42

ergernis, plakfolie op het raam plakken. eerst een half uur lopen pulken om de beschermlaag los te krijgen. Dan tegen het raam, het zou verschuifbaar moeten zijn, maar dus niet. Dus een aantal keer opnieuw eraf getrokken omdat het scheef ging of er kreukels in zitten. Nu op hoop van zegen maar zo glad mogelijk gewreven met een doek. Kijken hoe het opdroogt, maar dit was pas de eerste, ik moet er nog een paar.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:44

grappig, hier juist een korte lijn. Met een lange zet hij zijn kont ertussen en dan heb je helemaal niets meer. maar vooral kort zodat hij zijn poten niet breekt bij het weg gallopperen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:48

Marcella gefeliciteerd.

Wescha sterkte voor jou en je moeder.
Hopelijk lost het zich toch snel op qua opvang.

Benauwd door de hooikoorts.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:50

juval schreef:
ergernis, plakfolie op het raam plakken. eerst een half uur lopen pulken om de beschermlaag los te krijgen. Dan tegen het raam, het zou verschuifbaar moeten zijn, maar dus niet. Dus een aantal keer opnieuw eraf getrokken omdat het scheef ging of er kreukels in zitten. Nu op hoop van zegen maar zo glad mogelijk gewreven met een doek. Kijken hoe het opdroogt, maar dit was pas de eerste, ik moet er nog een paar.

Had je er genoeg water met wat zeepsop onder zitten?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:50

pjer schreef:
grappig, hier juist een korte lijn. Met een lange zet hij zijn kont ertussen en dan heb je helemaal niets meer. maar vooral kort zodat hij zijn poten niet breekt bij het weg gallopperen.

Echt zijn aandacht ten alle tijden op jou houden, ook stelling naar jou toe houden. Vaak en veel opdrachtjes geven, nu ga je stilstaan, stapje achteruit, weer wandelen, snoepje eten. En aan de hengstenketting houden.

Zo lukte het met een 800kg grapjas :Y) (ze deed het alleen bij mijn vriend, niet bij mij maar inmiddels doet ze het bij niemand meer)
Laatst bijgewerkt door Sintara op Gisteren, 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:51

Britta31 schreef:
Maar als je thuis bent kan je hem toch ook bv op de bank verschonen ( kan hij zelf opklimmen) en zijn slaapje ook op de bank doen. Of een matras op de grond voor zijn middagslaapje.

Ik ben aan een dubbele spierscheuring geopereerd en mij arm zit in een Sling. Ik kan en mag momenteel maar 1 arm gebruiken. Dus kan geen luier verschonen, zijn trui aan doen. Ik mag absoluut nog geen kracht zetten of een onverwachte beweging doen. Het is meer dan alleen een luier verschonen. Ook in zijn stoel zitten. Spullen snijden. Spullen open maken: dat mag ik aankomende 4 weken nog niet. Daarna langzaam aan kracht opbouwen.

Krijg mijn eigen knoop van mijn broek niet dicht of mijn jas niet: eigen veters strikken lukt niet

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:24

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de Boktregels geformuleerd. Het is niet toegestaan om privecommunicatie openbaar te maken of moderatoracties te bespreken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:24

Neeeee een week zonder jozi updates -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:28

Zebrastreep schreef:
Neeeee een week zonder jozi updates -O-

+1 ;(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:39

Ik heb nog nooit een ban gehad. Wie van jullie ook niet? :+

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:41

pjer schreef:

Heb je de hengstenketting onder de kin of over de neus?
Het is echt super vervelend en ook moeilijk af te te leren.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:51

hengstenketting over de neus. Het is een groot paard van 1,70 hoog en zeker 700kg. We hebben net maar weer geappt met onze grondwerk juf voor een nieuwe afspraak. Maar ik wordt wel behoorlijk moedeloos van dit paard. Wat mij betreft mag hij in de salami of verkocht. Mijn man heeft het nog niet opgegeven.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:53

juval schreef:

Heb je t raam en de folie wel zeiknat gemaakt?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:55

Last van mijn schouderbladen, alleen door wat op te ruimen wat zwaar is. -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:32

imaudy schreef:

Ik ook niet….
Maar sommige bokkers kunnen je het bloed onder de nagels weg halen

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:37

imaudy schreef:

Ik ook niet. Maar ik heb mezelf wel een paar keer een time out (ban jezelf van bokt) gegeven omdat ik merkte dat ik zo gefrustreerd raakte in een discussie dat ik niet netjes kon blijven. Dan maar liever zelf even verplicht afkoelen.