Wescha, sterkte voor je moeder! en succes met oplossen van oppasperikelen.
Marcella Gefeliciteerd!!

Berdien, ik zal voor je duimen dat je de baan krijgt!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieser schreef:Wescha schreef:Probleem zit hem voornamelijk in de avonden en weekenden. Zal wel los lopen maar baal wel even.
Ik mag zelf tof half mei sowieso niet autorijden. En daarna rustig aan kracht opbouwen.
Maar als jij zelf revalideert, ben je 's avonds en in de weekenden toch zelf thuis? Of lees ik dat verkeerd?
Wescha schreef:Ik ben zelf ook thuis maar mag niet tillen. En heb een kleine van bijna 2.
Mijn ouders gaan nu met mijn zoon naar de trainingen, dan kan de kleine thuis blijven. Mijn vriend kan ook mee maar dan heb ik dus geen hulp voor de kleine. Ik ben zelf vier weken geleden geopereerd.
Zal allemaal wel los lopen maar we hadden alles mooi gepland zodat voor iedereen te doen was
Wescha schreef:Ik ben zelf ook thuis maar mag niet tillen. En heb een kleine van bijna 2.
Mijn ouders gaan nu met mijn zoon naar de trainingen, dan kan de kleine thuis blijven. Mijn vriend kan ook mee maar dan heb ik dus geen hulp voor de kleine. Ik ben zelf vier weken geleden geopereerd.
Zal allemaal wel los lopen maar we hadden alles mooi gepland zodat voor iedereen te doen was

pjer schreef:Eigenlijk een ergernis van gisteren: Bob de Bouwer (Boris) kan dus niet fatsoenlijk aan een touw meelopen. of hij kan het wel, maar als hij besluit dat het gras letterlijk groener is waar hij heen wil dan gaat hij gewoon. En dat gaat wild en explosief. Dus gisteren dachten we te trainen door met beide paarden de tuin uit te lopen en te grazen aan de overkant van de weg. Sjors was al vreselijk drammerig, dus ik wou gelijk terug. Boris trok zich los en ging grazen. Dus Niels pakt hem weer en we lopen terug. Ongeveer 3 meter voor de paddock trekt Boris zich weer los en gaat er in volle gallop vandoor, eerst over het weiland naast ons huis, en daarna keerde hij om om even over de weg te rennen. Sjors in paniek, maar die kon ik de paddock in slingeren en het hek dicht smijten. Toen achter Boris aan. Niels had hem kunnen vangen naast het zwembad. Dus alles goed gegaan, maar ik wordt daar dus echt woest van! zoveel gevaar hier (doorgaande weg, snelweg en zwembad) en die pokke knol die niet fatsoenlijk mee wil lopen. Hij trekt zich altijd los. En dit was dus al met touwhalster en gewoon halster en gewoon touw en hengstenketting.
Komend weekend gaan we ergens heen voor obstakeltraining en ik kan je nu al 100% garantie geven dat hij daar losbreekt en gaat rennen bij het stukje tussen de trailer en de bak.
juval schreef:ergernis, plakfolie op het raam plakken. eerst een half uur lopen pulken om de beschermlaag los te krijgen. Dan tegen het raam, het zou verschuifbaar moeten zijn, maar dus niet. Dus een aantal keer opnieuw eraf getrokken omdat het scheef ging of er kreukels in zitten. Nu op hoop van zegen maar zo glad mogelijk gewreven met een doek. Kijken hoe het opdroogt, maar dit was pas de eerste, ik moet er nog een paar.
pjer schreef:grappig, hier juist een korte lijn. Met een lange zet hij zijn kont ertussen en dan heb je helemaal niets meer. maar vooral kort zodat hij zijn poten niet breekt bij het weg gallopperen.
(ze deed het alleen bij mijn vriend, niet bij mij maar inmiddels doet ze het bij niemand meer) Britta31 schreef:Maar als je thuis bent kan je hem toch ook bv op de bank verschonen ( kan hij zelf opklimmen) en zijn slaapje ook op de bank doen. Of een matras op de grond voor zijn middagslaapje.
pjer schreef:grappig, hier juist een korte lijn. Met een lange zet hij zijn kont ertussen en dan heb je helemaal niets meer. maar vooral kort zodat hij zijn poten niet breekt bij het weg gallopperen.
juval schreef:ergernis, plakfolie op het raam plakken. eerst een half uur lopen pulken om de beschermlaag los te krijgen. Dan tegen het raam, het zou verschuifbaar moeten zijn, maar dus niet. Dus een aantal keer opnieuw eraf getrokken omdat het scheef ging of er kreukels in zitten. Nu op hoop van zegen maar zo glad mogelijk gewreven met een doek. Kijken hoe het opdroogt, maar dit was pas de eerste, ik moet er nog een paar.
imaudy schreef:Ik heb nog nooit een ban gehad. Wie van jullie ook niet?