Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 20:06

Nyaleti schreef:
Oef das heel zuur Zebrastreep.. Hopelijk kun je toch genieten straks.

Ik zie nu ook een vacature in Malawi. Mannnn ik ben meteen weer aan het dagdromen. Stel dat, toch weer Afrika.. maar echt compleet delulu want veel te hoog gegrepen en ugh. }:0

Bijhorende ergenis voor een andere vacature: mensen die niet (willen) begrijpen dat je aan de balie in een dierenartsenpraktijk serieus klantcontact hebt en je dat gerust een skill kan noemen. Sommige denken echt dat het alleen puppies knuffelen is..

Gelukkig nu over , nog lichte hoofdpijn maar ik wordt wel weer goed wakker en krijg weer praatjes.

Stomme is het is mijn eigen schuld ik had zelf een hele zware tas op mijn schouders.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 20:44

Aan het feit dat ik zaterdag, als het 31 graden is, een verjaardag heb waar ik niet onderuit kan :wave:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 20:51

JustMe8484 schreef:
Maar mensen denken toch überhaupt dat werken met dieren alleen maar knuffelen is? En gaan dat dan doen omdat ze niet met mensen om kunnen gaan. Volgens mij is er geen baan met dieren waarin je niet met mensen te maken hebt. Zo jammer... Het is gewoon keihard werken en je moet juist veel met mensen in contact...

Ja echt he. Mensen zeggen echt vaak tegen mij: “je bent zo leuk met dieren en je vindt ze zo leuk. Waarom wil je niet met dieren werken?”

Mensen. Bij dieren horen mensen. Mensen gaan vaak achterlijk om met dieren. Dat hoef ik niet dagelijks uren te aanschouwen. _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 21:08

chanicha schreef:
Aan het feit dat ik zaterdag, als het 31 graden is, een verjaardag heb waar ik niet onderuit kan :wave:

Ik ga helpen mijn ouders verhuizen, ook zo'n lekker klusje. :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 21:48

Vreselijk marleen, misschien zo vroeg mogelijk aan beginnen?

daantjuhhh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 22:06

Ze zijn hier vorige week een hele dag met de riolering bezig geweest in de straat. En vandaag weer.
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds dat ze vandaag bezig zijn geweest stinkt mijn doucheputje gruwelijk.

Heb hem al schoongemaakt omdat ik dacht dat het daar aan lag. Maar het stinkt nog steeds.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 22:16

De gemeente die beslist te gaan werken in een straat waar ik als postbode kom en in die buurt vandaag 150! Aangetekende zendingen te laten rondbrengen.
Het was echt bij iedereen aanbellen Wachten verder wandelen aanbellen weer Wachten...
Nou mijn collegas waren wel zo lief om mijn pakjes over te nemen dus ik zat lekker op de fiets

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 22:18

Kat is terecht! Hij bleek zichzelf in moeilijkheden te hebben gebracht maar dankzij de airtag hebben we m gevonden!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 22:21

MarlindeRooz schreef:
JustMe8484 schreef:
Maar mensen denken toch überhaupt dat werken met dieren alleen maar knuffelen is? En gaan dat dan doen omdat ze niet met mensen om kunnen gaan. Volgens mij is er geen baan met dieren waarin je niet met mensen te maken hebt. Zo jammer... Het is gewoon keihard werken en je moet juist veel met mensen in contact...

Ja echt he. Mensen zeggen echt vaak tegen mij: “je bent zo leuk met dieren en je vindt ze zo leuk. Waarom wil je niet met dieren werken?”

Mensen. Bij dieren horen mensen. Mensen gaan vaak achterlijk om met dieren. Dat hoef ik niet dagelijks uren te aanschouwen. _O-

Daarom vind ik mijn werk op de kinderboerderij dan juist weer wel heel erg leuk. Ik hou ervan om kinderen mee te nemen en zoveel mogelijk te leren over hoe je wèl met dieren om moet gaan. Over het algemeen vind ik de kinderen die komen mega leuk, en de ouders ook. Maar ook daar zitten natuurlijk minder leuke tussen. Ik hoop dat ik juist die toch iets mee kan geven. Zal vast niet altijd lukken.
Maar er komen aardig wat stagiaires die eigenlijk niks met mensen hebben. Die niet goed weten daar mee om te gaan. Soms groeien ze daarin. Maar soms ook niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 23:32

daantjuhhh schreef:
Ze zijn hier vorige week een hele dag met de riolering bezig geweest in de straat. En vandaag weer.
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds dat ze vandaag bezig zijn geweest stinkt mijn doucheputje gruwelijk.

Heb hem al schoongemaakt omdat ik dacht dat het daar aan lag. Maar het stinkt nog steeds.

Zelfde probleem hier...

Ik kan echt heel veel vieze luchtjes hebben maar gisteren ging ik bijna over mijn nek van de lucht wat in mijn badkamer hing.

Volgende week konden ze pas langskomen om er wat aan te doen.

Ik heb de geur gelukkig weg kunnen krijgen. Maar ik heb nog nooit zo wat smerigs geroken.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 23:50

Vandaag koelmatje gekocht voor de honden. Nu al stuk gebeten -:(-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 00:00

marleen_88 schreef:
chanicha schreef:

Ik ga helpen mijn ouders verhuizen, ook zo'n lekker klusje. :=

Ik moet stro halen, maar ik denk dat ik gewoon wat balen in mijn picanto ga proppen om de week door te komen :+

Zo hè hè, ik lig ondertussen eindelijk op bed. Om kwart over 11 thuis en om tien over half twaalf binnen, maar was flink nat geschept met de peddels van een paar collega's, dus moest toch echt nog even douchen om het zoute water (en het zand) van me af te wassen. Het was gelukkig wel heel leuk!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 00:02

Slaapkamer is bloedjeheet..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 00:16

Kat is niet thuisgekomen vanavond, normaal altijd wel in de buurt. Ga nu maar op de bank slapen tot ie er is ;(

/edit: meneer kwam op z'n dooie gemak aangelopen van z'n avontuur. Moest em naar binnen lokken met eten had er duidelijk nog geen zin in :')

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 00:43

MarlindeRooz schreef:
Femke_Tweety schreef:
En helemaal over het raam heen?

Het zit vast met klittenband, dus je kunt hem los halen als je raam verder open of dicht moet.

Soort tussenvorm tussen muskietennet en hor

Nee dat kan niet want er zit ook een mechanisme aan de voorkant. :+

[ Afbeelding ]

Weet je dat er horren bestaan met een rits erin?

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 02:25

Waarom ik dus bij voorbaat al een hotel kamer alleen wou...

Ik slaap bij iemand met een slaapapneu. Maar dat apparaat maakt veel lawaai echt vreselijk irritant. Ik doe geen oog dicht zo.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 04:04

Aan mijn Google nest die net midden in de nacht bedacht dat ik 't vast erg leuk zou vinden als hij ineens de radio aan zou zetten...

Guess what.. Ik vond 't niet zo leuk..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 06:31

Auw auw auw. Ik word wakker met kramp in mijn kuit.

Laatst een trap van een paard gehad tegen mijn scheenbeen. Dat doet zeer, maar sjeemp. Dat is niet te vergelijken met kramp. Kramp is echt vele malen vervelender :oo (al.. De kramp is nu voorbij. Dat scheenbeen voel ik na 2 weken nog := )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 07:45

Ik ben heel dichtbij slaapmedicatie vragen bij de huisarts.

Maar ik wil het echt niet want het is verslavend. Alleen ik slaap al een maand heel slecht en het doorbreken gaat mij te langzaam. -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 08:28

Jeetje ik zei dat ik toe was aan vakantie omdat ik over mn telefoon heen was gefietst (vraag me niet hoe, en lang leve de screenprotector waardoor er niet eens een krasje op de telefoon zelf zit). Maar bedoelde nou niet dat ik de gezamelijke afsluiting van het eerste jaar wou missen door een aanrijding op het spoor -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 08:42

Besloten om niet te gaan kijken.
Wel werd het duidelijk dat ik werd overspoeld door verdriet.
Dat is voor niemand eerlijk.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:08

maralyn schreef:
Besloten om niet te gaan kijken.
Wel werd het duidelijk dat ik werd overspoeld door verdriet.
Dat is voor niemand eerlijk.

:knuffel:

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:35

Mijn eigen gedachtes die iets aan het verpesten zijn wat hopelijk een mooi iets kan worden.

Eindelijk een goed persoon in mijn leven en mijn hoofd wil toxic.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:42

Sterkte Maralyn :(:)

Ik ben aan het twijfelen iets aan het voerregime te doen, maar heel veel is gewoon wij van wc-eend adviseren wc-eend. Wij voeren al jaren gewoon pavo basisbrok ter aanvulling op het ruwvoer. Zonder problemen of tekorten, ongeacht of ze volle bak op de wei staan, of hooi bijgevoerd krijgen. Maar je hoort hier zoveel mensen over balancers etc. Daarnaast wil ik met de pony iets voorzichter doen en die eigenlijk op summerfit zetten, of toch op vital? Ik ben eigenlijk gewoon van het zo simpel mogelijk houden. Ze krijgen nu naast basisbrok speedibeet bijgevoerd (de twee merries een beetje, de ruin een volle schep), omdat de ruin moeilijk op gewicht komt. Ik wil niet heel veel verschillende soorten brok hebben staan en moeten mixen, en wil mezelf ook niet op de kosten drijven als het niet nodig is.

Ik dacht even ik open er een topic over, maar dan krijg je zo verschrikkelijk veel uiteenlopende meningen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 09:45

denisesilver schreef:
Sterkte Maralyn :(:)

Ik ben aan het twijfelen iets aan het voerregime te doen, maar heel veel is gewoon wij van wc-eend adviseren wc-eend. Wij voeren al jaren gewoon pavo basisbrok ter aanvulling op het ruwvoer. Zonder problemen of tekorten, ongeacht of ze volle bak op de wei staan, of hooi bijgevoerd krijgen. Maar je hoort hier zoveel mensen over balancers etc. Daarnaast wil ik met de pony iets voorzichter doen en die eigenlijk op summerfit zetten, of toch op vital? Ik ben eigenlijk gewoon van het zo simpel mogelijk houden. Ze krijgen nu naast basisbrok speedibeet bijgevoerd (de twee merries een beetje, de ruin een volle schep), omdat de ruin moeilijk op gewicht komt. Ik wil niet heel veel verschillende soorten brok hebben staan en moeten mixen, en wil mezelf ook niet op de kosten drijven als het niet nodig is.

Ik dacht even ik open er een topic over, maar dan krijg je zo verschrikkelijk veel uiteenlopende meningen.

Die van mij doet het ook al 18 jaar op subli basisbrok. ;)