Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 19:40

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die appt dat hij onderweg is maar vervolgens een kwartier later nog steeds op zijn werk hangt.

Perfect recept voor een geïrriteerde autist.

Haha bij mijn vriend moest ik ook ff leren dat zijn "zo" nog gerust 1.5 uur kan duren :')

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 19:48

Spierpijn.

Ik dacht dat ik workouts deed met de sportschool. Maar mijn paard in menpositie door de bak begeleiding, die dat nog erg spannend vind, dat levert pas een kim Kardashian kont op zeg!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 20:05

Dat je in Nederland echt voor iedere scheet een vergunning nodig hebt :'). Ik weet t, maar damn, wat word ik er naar van...

Wil je je huis duurzamer/mooier maken, loop je tegen de gemeentemuur op :').

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 20:18

Ik erger me aan dat al mn clienten vandaag hun consult wilden omzetten naar telefonisch. Kan ik toch veel minder kwaliteit bieden.

Dan de planning van mn verloofde en mijn klopt helemaal niet vandaag.

Ik was woest op de aannemer die we hadden voor het bouwen van mn stal. Die vent maakt fouten die ik zelfs achterlijk vind (welke idioot meet niet even de deur op die in de opening moet komen.... Nu past ie niet) en ik weet niks van metselen. Dus trok hem bijna door de telefoon en toen wilde die zn geld en mocht ik opzoek naar iemand anders. Prima. Eenmaal bij ons voor de deur wilde hij het toch afmaken voor ons want wilde ons zo niet achterlaten blablabla. Je had hem tekeer moeten horen gaan met die grote mond aan de telefoon. Opzouten en nooit meer terugkomen.

En mn privacydoek (40m)is losgewaaid....

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 21:08

Dat het bedrijf dat onze zonnepanelen heeft gelegd failliet is verklaard.. maar de panelen niet goed gelegd zijn en ze dat nog zouden veranderen, maar daar kunnen we nu natuurlijk naar fluiten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 21:34

Schijnbaar mag ik geen eigen ergenis meer hebben.

Leven is;
Kwalitatief, uitermate, teleurstellend

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 21:36

Marcella schreef:
Schijnbaar mag ik geen eigen ergenis meer hebben.

Leven is;
Kwalitatief, uitermate, teleurstellend

Dat mag zeker wel, maar je hoeft niet altijd de overtreffende trap te hebben en dat valt niet alleen mij op blijkbaar.
Dit is ook weer een schreeuw om aandacht, althans zo voelt het voor mij.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 21:39

Weken wordt er niet gereageerd en mag nu weer pispaal zijn. ^)

Verga alleen maar van de pijn rug, nek, pols, enz.

Met benauwd top combinatie.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 21:54

Misschien moet je eens je eigen geplaatste berichten teruglezen, misschien dat je dan snapt wat er gezegd wordt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 21:55

Marcella schreef:
Weken wordt er niet gereageerd en mag nu weer pispaal zijn. ^)

Verga alleen maar van de pijn rug, nek, pols, enz.

Met benauwd top combinatie.

Het is de toon die de muziek maakt…

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 21:57

Je timing was dan ook niet zo best Marcella + vooral de overtreffende trap post direct na Nyaleti… Waarom is het belangrijk om te zeggen dat jij een jaar en 4 maanden met je gezondheid kwakkelt, direct nadat een ander schreef dat ze vandaag een jaar daarmee moet dealen en haar droom in duigen ziet gaan?

Dat laatste vooral is waar mensen over vallen.
Het is niet zo dat het niet erg voor jou is natuurlijk wel. Alleen meteen de aandacht op jezelf vestigen na die eerdere post is not done.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 22:01

Nyaleti schreef:
Happy anniversary voor mij *\o/* één jaar ziek zijn jippiejeej..

Oorspronkelijke plan was om uiterlijk deze maand te emigreren. Mijn droom te leven waar ik jaren zo hard voor geknokt heb en alles voor heb opgegeven. Nu ben ik blij als ik een grote ronde met de hond kan wandelen zonder teveel pijn.

Nyaleti heel veel sterkte :(:)
Ik kan er over meepraten, is gewoon poedersuiker.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 22:07

Jessica_1998 schreef:
Dat het bedrijf dat onze zonnepanelen heeft gelegd failliet is verklaard.. maar de panelen niet goed gelegd zijn en ze dat nog zouden veranderen, maar daar kunnen we nu natuurlijk naar fluiten

Neem contact op met de curator van het faillissement en meld je daar. Mocht het bedrijf worden overgenomen worden of een doorstart krijgen dan kunnen ze vaak wat voor je betekenen. Je moet in ieder geval je claim bij de curator kenbaar maken.

Mijn ergernis… een jong paard dat af en toe iets teveel naar liftmuziek in haar hoofd luistert en dan niet goed oplet. Staat ze half te stikken, dus ik gelijk met mijn hand/arm naar binnen, vreet ze bijna mijn Apple Watch op. Die was ik in de haast even vergeten. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 22:11

Hihi ze dacht zeker dat je applewatch gemaakt was van appel :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 22:22

Dat ik morgen de implanon krijg, maar ik word echt gek van die naald en dat die dan in mijn arm komt en alles |o
(zeg ik terwijl ik 7 piercings heb :') )

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 22:37

Ik zit de hele dag met klachten oa vanuit mijn maag & darmen, wat haalt mijn vent om mij ff te troosten? Juist, zak Flamin hot Doritos :')

Is normaalgesproken mijn ultieme comfort food, dat wel :+ maar het zou nu toch 1+1 moeten zijn dat het wellicht niet super handig is :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 22:45

Roosch schreef:
Roosch schreef:
Tuurlijk kun je er wel omheen.

"Goh sjaak ik heb dat al meerdere malen aangegeven. Ik vind het vervelend in m'n privétijd gestoord te worden met werkgerelateerde zaken dus ik heb daarom een werktelefoon aangeschaft zodat ik op het moment dat het mij schikt kan beslissen wanneer ik er naar kijk. Wil je alsjeblieft voortaan dit nummer alleen voor privézaken gebruiken of anders alleen mijn werknummer opslaan in je telefoon? Dankjewel!"

Zebrastreep, ik reageerde hier al eerder op met bovenstaande. Wat let je in vredesnaam om die persoon of personen te blokken op je privenummer en alleen toe te laten op zakelijk?

Ja blijkbaar is het voor 1 collega nodig , de rest houdt zich er nu top aan sinds ik weer ben begonnen met werken. De rest nam het nu ook enorm voor mij op. Baalde net dat mijn manager eerder weg moest voor een afspraak en hier niet op in kon grijpen. Maar ja andere kant we zijn volwassen en dit kan onderling ook wel opgelost worden.

Nou ja merk nu ook dat deze collega best wel gebruik heeft gemaakt van mijn goed en te lief zijn. Ik ruilde altijd als het nodig was en ben flexibel en gemakkelijk ook op de werkvloer. Daar maakte deze collega ook wel misbruik van. Dus ook weer even een leerpunt van mijzelf om niet te snel ja te zeggen op iets.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 22:50

Fly_high schreef:
Ik zit de hele dag met klachten oa vanuit mijn maag & darmen, wat haalt mijn vent om mij ff te troosten? Juist, zak Flamin hot Doritos :')

Is normaalgesproken mijn ultieme comfort food, dat wel :+ maar het zou nu toch 1+1 moeten zijn dat het wellicht niet super handig is :=

_O-

Niet handig, wel lief :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 23:02

Nyaleti,veel sterkte.Wat ontzettend ruk dat je gezondheid je verhindert je droom te verwezenlijken.
Ik heb er misschien overheen gelezen maar is het iets wat geneesbaar is?
Sorry voor mijn vraag mocht dat niet zo zijn.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 23:15

Fly_high :') :')

Merlen schreef:
Nyaleti,veel sterkte.Wat ontzettend ruk dat je gezondheid je verhindert je droom te verwezenlijken.
Ik heb er misschien overheen gelezen maar is het iets wat geneesbaar is?
Sorry voor mijn vraag mocht dat niet zo zijn.

Ja lastig verhaal. Reguliere zorg zegt chronisch pijn, fibromyalgie en tendomyogene pijn (spier-pees klachten / ontstekingen): succes er mee en zoek het lekker uit. Dat je geen steek verder bent maakt ons niet uit, ajuuuu. Dus kan nergens meer terecht. Beetje tussen wal en schip zit ik nu.

Maaar waarschijnlijk is het de ziekte van Lyme, wat niet reguliere erkend wordt (nog langer verhaal) en waarbij je enkel bij hele vreemde dokters zit. Dus eigenlijk net zo goed: zoek het zelf maar uit of ga naar een vage arts die je belazerd.

Maar dit echt chronisch 'levenslang' gaan we gewoon niet doen, dat accepteer ik niet :D ben 26, moet nog zo lang. Jammer dat een ziektewet uitkering zo karig is want wil zo graag verder onderzoeken maar komt allemaal voor eigen rekening..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 23:32

Wat lastig @nyaleti!

Mijn beste vriendin heeft ook de diagnose fibro gekregen en voelt ook heel erg dat de dokters zeggen dit is het, niks aan te doen en succes.

Ik snap ook niet waarom er niet meer onderzoek naar gedaan wordt. Zoveel mensen krijgen de diagnose , het wordt soms ook wel makkelijk gegeven maar verder onderzoek doen naar mogelijk behandelingen wordt lastig over gedaan.

Laat je zeker niet gemakkelijk afwimpelen door de huisarts en dokters! Maar het is net of ik het verhaal van mijn beste vriendin lees. En ook ik kan er erg boos om worden dat ze mensen maar zo laten zitten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 23:56

Morgen toch maar even huisarts bellen kom er net achter dat mijn rechter wijsvinger dik is en een beetje krom.

En dan leg ik mijn hand plat alleen mijn pinkje blijft krom staan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 00:14

Zebrastreep schreef:
Wat lastig @nyaleti!

Mijn beste vriendin heeft ook de diagnose fibro gekregen en voelt ook heel erg dat de dokters zeggen dit is het, niks aan te doen en succes.

Ik snap ook niet waarom er niet meer onderzoek naar gedaan wordt. Zoveel mensen krijgen de diagnose , het wordt soms ook wel makkelijk gegeven maar verder onderzoek doen naar mogelijk behandelingen wordt lastig over gedaan.

Laat je zeker niet gemakkelijk afwimpelen door de huisarts en dokters! Maar het is net of ik het verhaal van mijn beste vriendin lees. En ook ik kan er erg boos om worden dat ze mensen maar zo laten zitten.

Beterschap voor jouw vriendin :(:)
Ja het is drama. Zodra je in die hoek komt, labeltje chronisch pijn, ben je eigenlijk gewoon de banketstaaf. Elke klacht gaan ze hier nu aan linken. Ik moet nu eigenlijk weer naar de huisarts maar durf gewoon niet. Kan het niet aan om nóg een keer niet serieus genomen te worden.

En weet je dat dat eigenlijk heel poedersuiker is (en dat bedoel ik helemaal niet op jouw bericht mocht je dat denken). Steeds meer mensen hebben fibro of iets gelijkmatig en die kunnen veel meer.
Vanmiddag nog mijn moeder: "ja kwam iemand tegen en die heeft fibro en moet veel bewegen en sporten" als in, moet jij ook eens proberen. Maar ik kán het niet. Mijn pijn is nu nog te erg en onvoorspelbaar.
En toch voel je dan die druk. Andere mensen kunnen het wel, waarom ik niet? Stel ik me aan? Moet ik enorm over mijn grenzen heen? Wat doe ik niet goed? Vreselijk.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 00:53

Heel herkenbaar Nyaleti,de constante pijn.
Ik weet hoe het voelt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 01:00

Wat is zo naar en zelfs beangstigend vind is dat het zoveel jonge vrouwen betreft.