Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:[***] schreef:Ns abonnement 10% duurder, terwijl er zelden treinritten zijn zonder problemen. 2 uur of meer vertraging op een rit van 3 uur is eerder regel dan uitzondering.
Ik wacht al 3 maanden op mijn geld terug door de vertraging. Bizar.
Moestuin veel sterkte!!
[***] schreef:Ns abonnement 10% duurder, terwijl er zelden treinritten zijn zonder problemen. 2 uur of meer vertraging op een rit van 3 uur is eerder regel dan uitzondering.
purny schreef:[***] schreef:Ns abonnement 10% duurder, terwijl er zelden treinritten zijn zonder problemen. 2 uur of meer vertraging op een rit van 3 uur is eerder regel dan uitzondering.
Ik weet niet wat het volgend jaar gaat worden, maar ik twijfel dus ook om hem eruit te gooien.
Ga toch niet zo vaak met de trein om eerlijk te zijn.
Mkango schreef:[***] schreef:Gewoon via hun social mediakanalen even contact opnemen. Werkt vaak het beste.Net even gekeken, ik heb ook nog 8 aanvragen waar geen reactie op is gekomen. De eerste daarvan is van juni dus ben benieuwd of ik het geld nog terugkrijg.
Urbanus schreef:Sterkte Moestuin, wat een waardeloze opmerking. Hun verlies ook, want je bent ontzettend lief en zorgzaam.
pjer schreef:afspraak proberen te maken bij de huisarts en dat ze dan aan de telefoon iets zeggen als bij geen spoed raden we u aan om eerst op google te kijken. Toen maar online een afspraak proberen in te plannen en de eerste mogelijkheid was over 3 weken. het is echt schandalig! dit is in een grote stad en een grote organisatie met 14 gezondheidscentra..