Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:07

Ik heb niet zo’n zin in reanimatietrajecten eigenlijk.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:11

Ik neem aan dat blauwe pilletjes hier goed bij kunnen helpen, het wordt er alleen zo klinisch van dan (plannen). En dat aankaarten is ook weer zo'n kwetsbaar moment.

De compensatie maakte veel goed, ook was hij heel lief voor me (ik liep in een migraine en hij heeft zijn hand heel lang op mijn voorhoofd gelegd - dat werkt iets verlichtend voor mij). Dus alles eromheen maakt veel goed. Diegene zal er vooral zelf ook hard flink van balen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:12

Ik vraag me af hoe mannen over ons zouden praten.. hebben we niet allemaal onze eigenaardigheden? Ik heb best wat onzekerheden waarvan ik blij ben als ik die gewoon kan bespreken waar ik ook niet perse wat aan kan doen. Plus wat voor de een een top is kan voor de ander een flop zijn.
Uiteindelijk moet er toch samen een bepaalde aantrekking zijn en zijn een aantal dingen ook prima met elkaar te bespreken denk ik als je elkaar als persoon echt leuk vind.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:13

Suzanne F. schreef:

:') ja ik kan me er best wat bij voorstellen hoor zo is het niet _O-

Oh en man in de zaal :Y)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:17

Suzanne F. schreef:

Ik proest zonet zo mijn drinken uit _O- Ik ga stuk!

Steenbok12 schreef:
Ik vraag me af hoe mannen over ons zouden praten.. hebben we niet allemaal onze eigenaardigheden? Ik heb best wat onzekerheden waarvan ik blij ben als ik die gewoon kan bespreken waar ik ook niet perse wat aan kan doen. Plus wat voor de een een top is kan voor de ander een flop zijn.
Uiteindelijk moet er toch samen een bepaalde aantrekking zijn en zijn een aantal dingen ook prima met elkaar te bespreken denk ik als je elkaar als persoon echt leuk vind.

Ik heb het idee dat mannen een stuk grover over ons praten. Als ben met best wel wat mannen bevriend en ik vang soms wel eens wat op :') Of het moet aan mijn type vrienden liggen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:28

Ik heb best wat mannelijke vrienden bij de voetbal en een aantal vriendinnen. Maar de vrouwen zijn naar mijn mening veel explicieter dan de mannen. Als ik zie hoe sommige dates uitgebreid besproken worden en bepaalde lichaamsonderdelen :') de mannen zijn maar kort van stof over hun daadwerkelijke dates en daar moet ik alles uit trekken. Ze kunnen overigens wel foute grappen maken over vrouwen. Maar dat is vaker in het algemeen ipv over een specifieke vrouw

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:31

capopjekop schreef:
Ik heb best wat mannelijke vrienden bij de voetbal en een aantal vriendinnen. Maar de vrouwen zijn naar mijn mening veel explicieter dan de mannen. Als ik zie hoe sommige dates uitgebreid besproken worden en bepaalde lichaamsonderdelen :') de mannen zijn maar kort van stof over hun daadwerkelijke dates en daar moet ik alles uit trekken. Ze kunnen overigens wel foute grappen maken over vrouwen. Maar dat is vaker in het algemeen ipv over een specifieke vrouw

Dit is ook wat ik weet. Wij bespreken precies wat ie wel en niet deed. Welke standjes en hoe groot en welke vorm.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:42

Zonnetje81 schreef:
capopjekop schreef:

Dit is ook wat ik weet. Wij bespreken precies wat ie wel en niet deed. Welke standjes en hoe groot en welke vorm.

Rustigaan, ik maak er even notities van _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:48

:')
palousa_boy schreef:

Rustigaan, ik maak er even notities van _O-[/quote]

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:21

Mooie verhalen komen er voorbij. Ik dacht dat ik degene was die het verhaal over de micropenis had verteld aan je. Maar blijkbaar ook mer haha.
Ik heb het inderdaad tegen de date gezegd nadat hij vroeg om nog een keer af te spreken. Hij was wel blij dat ik het eerlijk tegen hem zei.
We hadden bijna nog een date gepland maar toen had ik ondertussen een date met mijn huidige vriend. Dus de herkansing is er niet van gekomen.