Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Ik heb niet zo’n zin in reanimatietrajecten eigenlijk.
Ik ga stuk!Steenbok12 schreef:Ik vraag me af hoe mannen over ons zouden praten.. hebben we niet allemaal onze eigenaardigheden? Ik heb best wat onzekerheden waarvan ik blij ben als ik die gewoon kan bespreken waar ik ook niet perse wat aan kan doen. Plus wat voor de een een top is kan voor de ander een flop zijn.
Uiteindelijk moet er toch samen een bepaalde aantrekking zijn en zijn een aantal dingen ook prima met elkaar te bespreken denk ik als je elkaar als persoon echt leuk vind.
Of het moet aan mijn type vrienden liggen.
de mannen zijn maar kort van stof over hun daadwerkelijke dates en daar moet ik alles uit trekken. Ze kunnen overigens wel foute grappen maken over vrouwen. Maar dat is vaker in het algemeen ipv over een specifieke vrouw capopjekop schreef:Ik heb best wat mannelijke vrienden bij de voetbal en een aantal vriendinnen. Maar de vrouwen zijn naar mijn mening veel explicieter dan de mannen. Als ik zie hoe sommige dates uitgebreid besproken worden en bepaalde lichaamsonderdelende mannen zijn maar kort van stof over hun daadwerkelijke dates en daar moet ik alles uit trekken. Ze kunnen overigens wel foute grappen maken over vrouwen. Maar dat is vaker in het algemeen ipv over een specifieke vrouw
Zonnetje81 schreef:capopjekop schreef:Ik heb best wat mannelijke vrienden bij de voetbal en een aantal vriendinnen. Maar de vrouwen zijn naar mijn mening veel explicieter dan de mannen. Als ik zie hoe sommige dates uitgebreid besproken worden en bepaalde lichaamsonderdelende mannen zijn maar kort van stof over hun daadwerkelijke dates en daar moet ik alles uit trekken. Ze kunnen overigens wel foute grappen maken over vrouwen. Maar dat is vaker in het algemeen ipv over een specifieke vrouw
Dit is ook wat ik weet. Wij bespreken precies wat ie wel en niet deed. Welke standjes en hoe groot en welke vorm.