Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:07

Ik heb niet zo’n zin in reanimatietrajecten eigenlijk.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:11

Ik neem aan dat blauwe pilletjes hier goed bij kunnen helpen, het wordt er alleen zo klinisch van dan (plannen). En dat aankaarten is ook weer zo'n kwetsbaar moment.

De compensatie maakte veel goed, ook was hij heel lief voor me (ik liep in een migraine en hij heeft zijn hand heel lang op mijn voorhoofd gelegd - dat werkt iets verlichtend voor mij). Dus alles eromheen maakt veel goed. Diegene zal er vooral zelf ook hard flink van balen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:12

Ik vraag me af hoe mannen over ons zouden praten.. hebben we niet allemaal onze eigenaardigheden? Ik heb best wat onzekerheden waarvan ik blij ben als ik die gewoon kan bespreken waar ik ook niet perse wat aan kan doen. Plus wat voor de een een top is kan voor de ander een flop zijn.
Uiteindelijk moet er toch samen een bepaalde aantrekking zijn en zijn een aantal dingen ook prima met elkaar te bespreken denk ik als je elkaar als persoon echt leuk vind.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:13

Suzanne F. schreef:

:') ja ik kan me er best wat bij voorstellen hoor zo is het niet _O-

Oh en man in de zaal :Y)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:17

Suzanne F. schreef:

Ik proest zonet zo mijn drinken uit _O- Ik ga stuk!

Steenbok12 schreef:
Ik vraag me af hoe mannen over ons zouden praten.. hebben we niet allemaal onze eigenaardigheden? Ik heb best wat onzekerheden waarvan ik blij ben als ik die gewoon kan bespreken waar ik ook niet perse wat aan kan doen. Plus wat voor de een een top is kan voor de ander een flop zijn.
Uiteindelijk moet er toch samen een bepaalde aantrekking zijn en zijn een aantal dingen ook prima met elkaar te bespreken denk ik als je elkaar als persoon echt leuk vind.

Ik heb het idee dat mannen een stuk grover over ons praten. Als ben met best wel wat mannen bevriend en ik vang soms wel eens wat op :') Of het moet aan mijn type vrienden liggen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:28

Ik heb best wat mannelijke vrienden bij de voetbal en een aantal vriendinnen. Maar de vrouwen zijn naar mijn mening veel explicieter dan de mannen. Als ik zie hoe sommige dates uitgebreid besproken worden en bepaalde lichaamsonderdelen :') de mannen zijn maar kort van stof over hun daadwerkelijke dates en daar moet ik alles uit trekken. Ze kunnen overigens wel foute grappen maken over vrouwen. Maar dat is vaker in het algemeen ipv over een specifieke vrouw

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:31

capopjekop schreef:
Ik heb best wat mannelijke vrienden bij de voetbal en een aantal vriendinnen. Maar de vrouwen zijn naar mijn mening veel explicieter dan de mannen. Als ik zie hoe sommige dates uitgebreid besproken worden en bepaalde lichaamsonderdelen :') de mannen zijn maar kort van stof over hun daadwerkelijke dates en daar moet ik alles uit trekken. Ze kunnen overigens wel foute grappen maken over vrouwen. Maar dat is vaker in het algemeen ipv over een specifieke vrouw

Dit is ook wat ik weet. Wij bespreken precies wat ie wel en niet deed. Welke standjes en hoe groot en welke vorm.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:42

Zonnetje81 schreef:
capopjekop schreef:

Dit is ook wat ik weet. Wij bespreken precies wat ie wel en niet deed. Welke standjes en hoe groot en welke vorm.

Rustigaan, ik maak er even notities van _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 20:48

:')
palousa_boy schreef:

Rustigaan, ik maak er even notities van _O-[/quote]

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:21

Mooie verhalen komen er voorbij. Ik dacht dat ik degene was die het verhaal over de micropenis had verteld aan je. Maar blijkbaar ook mer haha.
Ik heb het inderdaad tegen de date gezegd nadat hij vroeg om nog een keer af te spreken. Hij was wel blij dat ik het eerlijk tegen hem zei.
We hadden bijna nog een date gepland maar toen had ik ondertussen een date met mijn huidige vriend. Dus de herkansing is er niet van gekomen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:31

Sure_lee schreef:
Mooie verhalen komen er voorbij. Ik dacht dat ik degene was die het verhaal over de micropenis had verteld aan je. Maar blijkbaar ook mer haha.
Ik heb het inderdaad tegen de date gezegd nadat hij vroeg om nog een keer af te spreken. Hij was wel blij dat ik het eerlijk tegen hem zei.
We hadden bijna nog een date gepland maar toen had ik ondertussen een date met mijn huidige vriend. Dus de herkansing is er niet van gekomen.

Haha had jij het ook verteld? Maar jij wilde dus toch nog een date plannen dan?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:52

Hij wilde graag een herkansing ja. Denk niet dat hij dan groter was :+ Maar wie weet kon hij andere dingen op sexueel gebied wel heel goed. Dat hadden we niet gedaan. We hadden verder wel een goede klik dus stond daar wel voor open.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 09:12

Ik ga echt stuk om de woord- en zinspelingen hier :D Briljant ;) en Sure_lee misschien hadden we dezelfde het is voor mij ook echt al iets van 20 jaar terug ofzo.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 13:09

Haha wie weet. Voor mij 9 jaar.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 17:03

haha al die verhalen hier :').

ik had afgelopen weekend een date met een andere jongen. was echt een hele andere sfeer. We hebben gewandeld en koffie gedronken. Ik kan heel goed met hem op een wat dieper niveau praten. en hij heeft ook actie ondernomen voor een tweede date volgende week. gisteren hadden waren we zo ineens een uur aan het video bellen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 17:35

naranja1 schreef:
haha al die verhalen hier :').

ik had afgelopen weekend een date met een andere jongen. was echt een hele andere sfeer. We hebben gewandeld en koffie gedronken. Ik kan heel goed met hem op een wat dieper niveau praten. en hij heeft ook actie ondernomen voor een tweede date volgende week. gisteren hadden waren we zo ineens een uur aan het video bellen.

Wat leuk! Fijn dat hij gelijk actie ondernomen heeft. Dan weet je in ieder geval dat de wederzijdse interesse goed zit!

Ik ben ook weer een het kletsen met iemand en tot nu toe voelt dat goed. Hopelijk binnenkort weer op date.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:02

Hoe doen jullie dat toch zo snel ? :o?

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:04

@ maureen Ja dat vind ik ook fijn, maakt mij stukken minder onzeker. hij zei ook van 'ik heb wel de intentie om je te leren kennen voor langere termijn.' dat voelt beter dan 'we zien wel.'

oh leuk dat je aan het kletsen bent met iemand en het goed voelt! ben benieuwd naar de date!
Laatst bijgewerkt door naranja1 op 05-02-26 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:15

Ja verkeerde topic haha
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 05-02-26 19:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:23

Huh? Verkeerd topic?
Zonnetje81 schreef:
Ik vind het best triest hoe mickey dan voelt dat ze niet het leven leeft zoals het hoort. Voelt zo wanhopig aan maar het is eerder sneu.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:28

Zonnetje81 schreef:
Ik vind het best triest hoe mickey dan voelt dat ze niet het leven leeft zoals het hoort. Voelt zo wanhopig aan maar het is eerder sneu.

Triest is dan misschien ook niet helemaal een woord waar ze op zit te wachten :+

Verder weet ik niet of je mijn berichten links of rechts op het forum voorbij hebt zien komen maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik nu het leven leef wat ik voor ogen had :Y) maar daarom hoeven mensen mij nog niet triest te vinden (alles mag natuurlijk, vrijheid van meningsuiting enzo). Sneu? Ja misschien wel maar ik heb er ook niet voor gekozen.
Ik hoef ook zeker geen medelijden want dat voegt niks toe maar wilde wel even zeggen dat sommige mensen misschien iets zwaarder tillen aan woorden dan anderen :Y)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:30

Ik heb zomaar het idee dat het voor het b&b topic was bedoelt.

Leuk wat potentiële dates op de agenda

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:32

Haha ja oeps

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 14:44

naranja1 schreef:
@ maureen Ja dat vind ik ook fijn, maakt mij stukken minder onzeker. hij zei ook van 'ik heb wel de intentie om je te leren kennen voor langere termijn.' dat voelt beter dan 'we zien wel.'

oh leuk dat je aan het kletsen bent met iemand en het goed voelt! ben benieuwd naar de date!

Wat leuk! Wanneer is je tweede date en weet je al wat je gaat doen?

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:53

Ik had mezelf voorgenomen niet meer te swipen. Maar goed begon toch te kriebelen. Een match met een man die ik vroeger vaak tegenkwam op mijn vorige werk. Nummers uitgewisseld. 3 dagen heel leuk geappt. En guess what? Nu voet het weer alsof ik het gesprek voort moet trekken _/-\o_

Ik kan dit niet hoor, veeg me op :o ik knap daar steeds sneller op af als er geen interesse of gesprek komt vanuit de ander. Ik blijf niet als gekke henkie dingen vragen en praten -O-

Dus ik kap er weer even mee. Al lees ik wel graag mee! Wat een verhalen, en ja ik kan beamen dat vrouwen alles tot in detail bespreken :+
Ik hoor de mannen vaak alleen de grote lijnen vertellen, ja s.eks gehad en was prima :’)