[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:25

Qimm schreef:
Soms heb ik wat over voor vriendinnen

Jup. Ik toon interesse en geef aandacht aan dingen die voor hun in het leven belangrijk zijn. En zij andersom. Ligt wel ook aan de vriendschap, hoe dicht ze bij me staan.

Binnenkort ook weer een babyshower van een vriendin. We gaan ergens een high tea doen. Lekker eten word ik ook blij van, en het is een heel lief vriendinnetje, dus het is niet altijd bar, boos of verschrikkelijk. Eigenlijk gewoon een meidenmiddagje. Wel een met een specifiek thema en gespreksonderwerp maar niet iedereen heeft kinders van die groep dus we gaan geheid ook andere gesprekken hebben.

Ps. Overigens hou ik de kadootjes tegenwoordig klein of tweedehands.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

Wat een verhaal zeg, van Anouk. Ik heb daar echt geen medelijden mee. En zou het een collega zijn, dan ook niet. Wel begrip, heus, maar geen medelijden. En ik neem het werk ook niet over, ook niet met een zwangerschapsverlof. Dar lost de baas maar mooi anders op.

Mars

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:05

Zo’n Anouk kan ik ook niet volgen. Als de eerste al zo’n ramp is hoe kom je er dan bij om er nog een uit te kakken?? :\

Fly_high

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:19

Mensen zijn masochisten...?

Ik heb afgelopen weekend wat tijd moeten doorbrengen met een kind van 2,5 dat nog geen seconde haar bek kan houden zonder tablet. Dus het is of vastgeplakt aan een tablet of lopen gillen. En laten we niet beginnen over alles wat met stront te maken heeft, wat een ellende is dat :')

Mijn konijnen zijn nog aan het bijkomen van dat gegil en voor mij hartstikke goede anticonceptie weer :+ :=