Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Cayenne schreef:Aan mensen die hun piepjonge kinderen gebruiken als modepop
Daar hadden we vroeger Barbie en Baby Born voor
Deze persoonlijke aanval had ik niet van jou verwacht
FriesWytske schreef:Sanniejtjuh schreef:Aan mezelf. Ben er blijkbaar niet helemaal bij. Deken besteld met verjaardagskorting. Zie ik nu dat het de 0 gram variant is ipv de 200 die ik dacht dat het zou zijn. Hoop dat ik kan anuleren, anders kost het me helaas verzendkosten..
Even contact opnemen met het bedrijf waar je hem heb besteld. Misschien kunnen ze het nog veranderen.
fleurtjeuh schreef:Dat ik zo graag een nintendo switch wil dat ik me net een klein kind voel..
Stom duur ding..
Lestrange01 schreef:fleurtjeuh schreef:Dat ik zo graag een nintendo switch wil dat ik me net een klein kind voel..
Stom duur ding..
Dat heb ik dus met die oude nintendo's.. ik wil er zo graag een, met zo'n kaart waar je spelletjes op kan downloaden. Maar die kosten nog steeds ruim honderd euro, en dat is zo duur voor kinderachtige nostalgie
_San87_ schreef:Wij zouden 31 december betaald vrij krijgen, cadeautje van t bedrijf, blijkt t alleen voor het kantoorpersoneel te zijn.
fleurtjeuh schreef:Lestrange01 schreef:
Dat heb ik dus met die oude nintendo's.. ik wil er zo graag een, met zo'n kaart waar je spelletjes op kan downloaden. Maar die kosten nog steeds ruim honderd euro, en dat is zo duur voor kinderachtige nostalgie
Je bedoelt een 3ds?
Die heb ik nog liggen
En mn broer heeft de game cube liggen. Ooit steel ik die weer van hem
Lestrange01 schreef:fleurtjeuh schreef:Je bedoelt een 3ds?
Die heb ik nog liggen
En mn broer heeft de game cube liggen. Ooit steel ik die weer van hem
Nee, die daar voor nog. De nintendo dsi volgens mij
Niobe schreef:_San87_ schreef:Wij zouden 31 december betaald vrij krijgen, cadeautje van t bedrijf, blijkt t alleen voor het kantoorpersoneel te zijn.
Aaaahh dat is zo stom
Gini schreef:En tot welke groep behoor jij?
Voor mij zou niet zozeer de opsplitsing in groepen negatief aanvoelen, maar wel als 1 groep altijd het voordeel krijgt en de andere groep niet. Dus als je wel eens op een ander moment een voordeel krijgt dat het kantoorpersoneel niet krijgt bijvoorbeeld, dan zou ik er wel mee kunnen leven eerlijk gezegd. Als dat niet het geval is, dan is het een ander verhaal natuurlijk.