Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Op laptop geen probleem met bieden.
Wel weer een trui ontvangen met een gaatje er in.... echt balen. Uit Italië..... Verkoper biedt een korting aan, dat ze een deel terugstort zeg maar. Maar kan dat nu dan wel via Vinted....?
debsoleino schreef:De koper heeft voor verzenden via UPS gekozen maar ik moest via vinted een afspraak maken dat UPS het pakketje bij mij thuis komt ophalen. Ik verzend niet veel via UPS maar is dit nieuw? Kan je het pakketje ook afgeven bij een UPS punt want dat kon altijd wel?
tengeltje11 schreef:Heb nu een situatie, wat zouden jullie doen?:
Kocht 2 verschillende dingen bij 1 iemand met een dag tussen denk ik.
Dus 2x verzending betaald.
Verkoper heeft ze nu samen in 1 pakje verstuurd.
Een pakje staat dus nog altijd op ‘niet verstuurd’
Andere pakje(met zegt zij), dus de 2 truitjes is sinds 3 dagen aangekomen in het afhaalpunt, maar dat is 20km verder, kan ik ten vroegste morgen avond afhalen.
Nu stuurt ze het een bericht na het ander, dat ik het moet gaan ophalen en onvriendelijk ben en …. Want natuurlijk dreigt dat ene pakje nu terugbetaald te worden omdat het dus niet verstuurd werd.
Ik ga niet expres 20km rijden(enkele rit), en ga dus ook niet op ‘ontvangen’ duwen als in nog niets heb…
Ze zegt ook van ‘maak dan het bedrag van het vestje over’, maar eerlijk sta ik niet te springen om naast vinted om dingen te gaan betalen aan onbekenden uit het buitenland…
Hoe zouden jullie dit oplossen?
foxy80 schreef:Een heel fijn Vinted jaar gewenst!
Hier was het vuurwerk nog niet uitgestorven of ik kreeg al een bod op een zgan harcover jeugdboek (prijs 2 euro) van 1.2 euro!
Ik accepteerde in het feestgewoel, met het idee 'dat koopt die toch niet' en JAWEL daar kwam al een vernieuwd bod van zegge en schrijve 1 hele euro!
Met daarna nog de vraag om het aub asap op te sturen.
Toen was mijn geduld op, heb geweigerd en terug prijs op 2 euro gezet.
Waarop de tegenpartij alweer 1.2 euro biedt, want ik mag het dan later versturen.
Heb weer geweigerd, mijn prijs blijft nu op 2 euro staan. Ga toch weg. Eurghl.
foxy80 schreef:tengeltje11 schreef:Heb nu een situatie, wat zouden jullie doen?:
Kocht 2 verschillende dingen bij 1 iemand met een dag tussen denk ik.
Dus 2x verzending betaald.
Verkoper heeft ze nu samen in 1 pakje verstuurd.
Een pakje staat dus nog altijd op ‘niet verstuurd’
Andere pakje(met zegt zij), dus de 2 truitjes is sinds 3 dagen aangekomen in het afhaalpunt, maar dat is 20km verder, kan ik ten vroegste morgen avond afhalen.
Nu stuurt ze het een bericht na het ander, dat ik het moet gaan ophalen en onvriendelijk ben en …. Want natuurlijk dreigt dat ene pakje nu terugbetaald te worden omdat het dus niet verstuurd werd.
Ik ga niet expres 20km rijden(enkele rit), en ga dus ook niet op ‘ontvangen’ duwen als in nog niets heb…
Ze zegt ook van ‘maak dan het bedrag van het vestje over’, maar eerlijk sta ik niet te springen om naast vinted om dingen te gaan betalen aan onbekenden uit het buitenland…
Hoe zouden jullie dit oplossen?
Heeft ze dat in overleg gedaan? Als dat niet het geval is kan ze mooi wachten tot jij het opgehaald hebt en inhoud nagekeken. Ik zou haar dus een bericht sturen dat je wegens de afstand toch echt ervoor kiest om het op jouw tempo op te halen en daarna kan je nog iets regelen voor het betalen van het vestje.
upendo schreef:Ik had hier een retour aangevraagd, blijkt de verkoper een verkeerde postcode in haar account te hebben gehad dus ik kon het verzendlabel niet aanmaken. Vinted op de hoogte gesteld, ze zouden ernaar kijken.
Drie keer raden.. Omdat ik het niet op tijd retour gestuurd heb (wat dus niet kon want label) is de transactie voltooid. Vinted doet er niks meer aan..