Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:16

Ik irriteer me mateloos aan Van Asten Babystore, al in april wat geretourneerd, zelfs bewijs van levering opgestuurd maar ze blijven maar zeggen dat ze niks hebben ontvangen en ik de geretourneerde producten moet betalen, mooi niet dus ~~}>

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:22

Er zou iemand komen voor een asbest check. Vroegen ze of ik van half 1 tot half 5 thuis was, dus ik zeg nee alleen tot half 2. Oh dan plannen we je gewoon meteen om half 1. Je raad het al, niemand gezien om half 1. Maar nu is het bijna half 2 en hebben ze toch echt pech als ze komen. Ik kan moeilijk mijn zoon op school laten wachten omdat hun niet op tijd komen.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:27

Mijn buurvrouw.. Eerst wel klagen dat mijn trailer zichtbaar is vanaf haar woning terwijl hij achter een hoge heg staat en haar blijkbaar stoort, maar vervolgens wel een kas in haar tuin neer zet aan haar eigen kant van die heg die nog groter is dan mijn trailer. Mijn trailer mag gewoon staan waar hij staat overigens en vorig jaar hadden we al gedonder om meer. Zo mag ik niet maaien als zij in de tuin zitten en als ze op een zonnige middag ligt te slapen en ik mijn paard in de trailer probeer te krijgen voor een buitenrit komt ze na 10 minuten buiten dat 'het zo'n lawaai maakt'.
Ga dan ook niet in het buitengebied wonen. 8)7 Iedereen is hier bezig met hun tuin, zitmaaiers, heggescharen, kettingzagen. Hier in de straat hebben mensen honden die blaffen, mijn buurman heeft schapen en koeien die wel eens blaten en loeien. Maar ik ben de boeman. We hebben verder nooit muziek aan o.i.d. maar die ene keer in de week dat ik na een dag werken even de boomgaard wil maaien staat ze al weer bij het hek.
En daarbij werk ik alle dagen en zij niet, terwijl ik ook moet rijden en andere dingen moet doen.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:41

Ooh ja bloedvervelend zulke buren merexa!
Hier stonden ze van de week ook aan de deur te klagen, iemand van 2 straten verderop. Ze had gehoord dat wij kippen hadden en hun hele schuur zat vol met muizen en het was onze schuld. Ons kippenhok word elke dag schoongemaakt, voer is afgesloten en we hebben een zooitje bengaalse katten lopen. Nog nooit een muis gezien in het hok :')
Maar we wonen in een nieuwe eco wijk aan het water, volgens mij weet die mevrouw niet zo goed dat muizen sowieso hier leven met al het groen en water :)) maargoed altijd makkelijk om iemand de schuld te geven

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:42

Mensen die gebrekkig Nederlands spreken en dan boos of ongeduldig naar mij gaan doen omdat ze het nket snappen. :=

Dat je de taal niet spreekt, dat kan, geen probleem, maar dan moet je niet boos op mij worden :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:47

Mensen die bewust in de stiltecoupé gaan zitten om te kletsen. Het zijn altijd de type huisvrouw + man met een biertje van ongeveer 50-60 jaar oud. :+

Ze weten dat ze stil moeten zijn maar daar hebben ze geen zin in zeggen ze. :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:51

MarlindeRooz schreef:
Mensen die bewust in de stiltecoupé gaan zitten om te kletsen. Het zijn altijd de type huisvrouw + man met een biertje van ongeveer 50-60 jaar oud. :+

Ze weten dat ze stil moeten zijn maar daar hebben ze geen zin in zeggen ze. :+

En het praat al zo lekker met die mondkapjes op. Of hebben ze daar ook geen zin in?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:52

Nee die zijn af / hangen op de kin.

Heb ze trouwens al de tip gegeven dat ze over 15 minuten in Amersfoort een ander plekje kunnen zoeken omdat de trein dan een stuk leger is. Dus dan hoefden ze maar 15 minuten stil te zijn. Maar ze praten dus door.

Ga ik ze aanspreken of niet is dan de vraag he. :+

LiannePuthzy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:57

Ik wil chips, maar mijn broertje heeft gister tijdens zijn vreetkik mijn zak chips opgegeten...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:57

MarlindeRooz schreef:
Nee die zijn af / hangen op de kin.

Heb ze trouwens al de tip gegeven dat ze over 15 minuten in Amersfoort een ander plekje kunnen zoeken omdat de trein dan een stuk leger is. Dus dan hoefden ze maar 15 minuten stil te zijn. Maar ze praten dus door.

Ga ik ze aanspreken of niet is dan de vraag he. :+

Lekker asociaal ook weer.
Ik ga zelf alleen in de stiltecoupé zitten als ik alleen ben. Met anderen wil ik wel kunnen praten. Maargoed, ik ben al zo lang niet meer met de trein geweest :+

Ik spreek zelf mensen niet gauw meer aan. Zo toeschietelijk is men niet :=

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 14:31

Dat ik vermoed dat PostNL de nieuwe telefoon van mijn vriend is kwijt geraakt (en 2 andere pakketjes die blijven hangen). Zouden alle 3 woensdag komen en de bezorger was onderweg, maar wordt nu telkens bijgesteld naar de volgende dag… |o

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 15:09

Flowery schreef:
Dat ik vermoed dat PostNL de nieuwe telefoon van mijn vriend is kwijt geraakt (en 2 andere pakketjes die blijven hangen). Zouden alle 3 woensdag komen en de bezorger was onderweg, maar wordt nu telkens bijgesteld naar de volgende dag… |o

Dit heb ik laatst ook gehad.. uiteindelijk kwam alles na 2 dagen alsnog netjes en heel aan. Hoop dat dat voor jullie ook zo is.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 15:10

Gefeliciteerd zebrastreep, Flying_Angel en Sanne Y)(^)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 15:31

Dat ik alweer een oproep heb gekregen terwijl ik al ben gevaccineerd. Geven ze dat dan niet door? Ik ben op m'n werk gevaccineerd, moest alles invullen etc. Paar weken later kreeg ik een brief van de huisarts, aangegeven dat ik al ben gevaccineerd en nu weer een oproep van de gewone ronde. Echt, waarom? Geef niet voor Jan banketstaaf aan dat ze m'n gegevens mogen doorgeven.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 15:52

Bedankt voor alle felicitaties iedereen. Hier absoluut geen ergenissen vandaag, dus lekker off topic, maar ik heb een heerlijke dag <3

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 15:54

fjordjes schreef:
Dat ik alweer een oproep heb gekregen terwijl ik al ben gevaccineerd. Geven ze dat dan niet door? Ik ben op m'n werk gevaccineerd, moest alles invullen etc. Paar weken later kreeg ik een brief van de huisarts, aangegeven dat ik al ben gevaccineerd en nu weer een oproep van de gewone ronde. Echt, waarom? Geef niet voor Jan banketstaaf aan dat ze m'n gegevens mogen doorgeven.

Nee als het RIVM er niet van op de hoogte is (wat meestal niet is als je niet via de GGD geprikt wordt), krijg je gewoon nog een uitnodiging.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 16:25

Dat ik niet goed weet wat ik in de verslaglegging van mijn examen moet zetten. Klasgenoten had ik al aan gevraagd maar reageren niet.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 17:19

fjordjes schreef:

Nee, alles werkt daar langs elkaar heen. Zo werden er mensen (mijn moeder o.a.) 2x opgeroepen. Via de huisarts en via de GGD.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 17:31

Vreemd maarja ik heb in elk geval m'n vaccinatie. Want ik dacht als ik alles doorgeef aan het Rivm dat ik dan ook makkelijk een vaccinatie paspoort kon krijgen. Valt weer tegen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 17:39

Dat vieze gerook... zit hier te vergassen in m'n eigen tuin ;(.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 18:45

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 18:46

Misselijk en last van mijn hersenschudding maar ik moet vanavond een essay inleveren en ik kan me niet concentreren. -O-

Edit: zat me net te bedenken hoe heerlijk stil het was tijdens het studeren. Knalt de buurvrouw weer vol haar bas open. Kill me. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 19:06

Hersenschudding sucks! En studeren met dit weer ook. Sterkte!

Lastig, Tova! Moet je een soort reflectie geven op je examen of zo?

Ik erger me behoorlijk aan het geroddel van mijn collega's (bijna allemaal mannen! Ik dacht dat vrouwen erg waren). Mijn baas doet het ook. Er wordt vooral veel negatief gepraat over een hele lieve collega die privé door een rotperiode is gegaan. Ze roddelen uiteraard nooit in haar bijzijn, maar onderhuids voelt ze zich toch wat buitengesloten, daardoor is ze wat op haar hoede en zo wordt het een vicieuze cirkel. Ik zeg er vrijwel altijd wat van maar pfff, volgende dag hoor ik het weer. :x -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 19:29

Gefeliciteerd Sanne en Flying Angel ook *\%/*

Ik heb een mail gekregen dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek en ik nu heel nerveus ben.
In de mail staat overigens gewoon: Het gesprek is dan en dan op dit tijdstip. Niet de vraag of ik wel kan ofzo :')
Het gesprek is met 3 mensen tegelijk :wow:

Ik heb om 08:30 uur een huisarts afspraak en om 09:10 uur het sollicitatiegesprek ( via Skype)
Gelukkig zit de huisarts tegenover mijn huis… maar alsnog vind ik het hierdoor nog zenuwslopender. Hopelijk loopt de huisarts deze x niet mega uit.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 19:31

Met 3 mensen die ook solliciteren? Dat is gek