Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mensen die bewust in de stiltecoupé gaan zitten om te kletsen. Het zijn altijd de type huisvrouw + man met een biertje van ongeveer 50-60 jaar oud.
Ze weten dat ze stil moeten zijn maar daar hebben ze geen zin in zeggen ze.
MarlindeRooz schreef:Nee die zijn af / hangen op de kin.
Heb ze trouwens al de tip gegeven dat ze over 15 minuten in Amersfoort een ander plekje kunnen zoeken omdat de trein dan een stuk leger is. Dus dan hoefden ze maar 15 minuten stil te zijn. Maar ze praten dus door.
Ga ik ze aanspreken of niet is dan de vraag he.
Flowery schreef:Dat ik vermoed dat PostNL de nieuwe telefoon van mijn vriend is kwijt geraakt (en 2 andere pakketjes die blijven hangen). Zouden alle 3 woensdag komen en de bezorger was onderweg, maar wordt nu telkens bijgesteld naar de volgende dag…
fjordjes schreef:Dat ik alweer een oproep heb gekregen terwijl ik al ben gevaccineerd. Geven ze dat dan niet door? Ik ben op m'n werk gevaccineerd, moest alles invullen etc. Paar weken later kreeg ik een brief van de huisarts, aangegeven dat ik al ben gevaccineerd en nu weer een oproep van de gewone ronde. Echt, waarom? Geef niet voor Jan banketstaaf aan dat ze m'n gegevens mogen doorgeven.
fjordjes schreef:Dat ik alweer een oproep heb gekregen terwijl ik al ben gevaccineerd. Geven ze dat dan niet door? Ik ben op m'n werk gevaccineerd, moest alles invullen etc. Paar weken later kreeg ik een brief van de huisarts, aangegeven dat ik al ben gevaccineerd en nu weer een oproep van de gewone ronde. Echt, waarom? Geef niet voor Jan banketstaaf aan dat ze m'n gegevens mogen doorgeven.