purny schreef:Het viel me best mee. Het is net het liedje van corry konings, zo'n gevoel
Hahaha
Popstra schreef:Las net dat Denemarken alle nertsen gaat ruimen, dat zijn er meer dan een miljoen. Dit omdat er weer een gevaarlijke gemuteerde variant van de Covid is gevonden. 12 mensen al mee besmet.
Leuk voor de vaccin industrie....not!
Dat klinkt niet zo best... Gaat op zo'n bedrijf wellicht sneller vanwege de vele dieren bij elkaar.
Al zullen we, door de vele besmettingen van mensen wereldwijd ook al snel mutaties daar hebben. Blijft een bijzonder lastig iets.
Ik blijf het toch wel eens bizar vinden in welke wereld wij nu leven. Voor mijn gevoel is er in maart een film gestart en wacht ik erop dat er straks opeens een aftiteling is en het klaar is. Besef dat het nog lang niet is afgelopen, voelt nog steeds een beetje raar. Stom he. Je zou denken dat je na 8 maanden wel een ander gevoel hebt. Maar zeker nu eind van het jaar eraan komt ('is het al november?? Wat is er met april t/m... gebeurd...') is het toch een beetje lastiger weer merk ik.