Steeph schreef:Huisgenoot die verrekt te communiceren of het internet te betalen, al 19 dagen en 2 herinneringen. Morgen nog niet betaald is geen internet meer voor haar.
Ooooh... ja afsluiten!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LukieBradley schreef:Zucht.
Was aan het minderen met dieren, toch ja gezegd op een cavia want aan mijn water voelde ik al dat het niet oké was..
Te klein hok, 4 cm lange omgekrulde nagels, knaagsteen (reteslecht) en al 3 jaar alleen
De arme jongen wist niet hoe die het had. Nu naar de pedicure geweest en bijkomen.

) ik erger me eraan dat we vanaf nu alleen maar online school hebben.. online les is niet zo leuk
 ) ik erger me eraan dat we vanaf nu alleen maar online school hebben.. online les is niet zo leuk                                                         Zebrastreep schreef:HorseTimeXL schreef:Aan mn paard die weer heeft besloten dat hij naar China opzoek wil in de paddock, het ging zo goed
Of hij is Duits( slechte grap weer haha)
lijkt mij trouwens wel erg vervelend als ze kuilen gaan graven

.
.                                                         

LukieBradley schreef:Zucht.
Was aan het minderen met dieren, toch ja gezegd op een cavia want aan mijn water voelde ik al dat het niet oké was..
Te klein hok, 4 cm lange omgekrulde nagels, knaagsteen (reteslecht) en al 3 jaar alleen
De arme jongen wist niet hoe die het had. Nu naar de pedicure geweest en bijkomen.

JackieT schreef:Dat er niet duidelijk staat hoeveel pillen ik moet nemen. Staat 2 tot 6 pillen na de maaltijd per dag. Is dat dan na elke maaltijd?
Hele avond al aan het zoeken naar het antwoord, lang leve verveling

hij weet zelf ook niks.
 hij weet zelf ook niks.                                                         GUSTIxBILL schreef:Schoonvader zijn vrachtwagen om gegaan met schoonmoeder erbij.
Alles via fb moeten vernemen ipv via het ziekenhuis.
Staan mensen gvdm foto’s en filmpjes te maken ipv te helpen...