Steeph schreef:Huisgenoot die verrekt te communiceren of het internet te betalen, al 19 dagen en 2 herinneringen. Morgen nog niet betaald is geen internet meer voor haar.
Ooooh... ja afsluiten!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Zucht.
Was aan het minderen met dieren, toch ja gezegd op een cavia want aan mijn water voelde ik al dat het niet oké was..
Te klein hok, 4 cm lange omgekrulde nagels, knaagsteen (reteslecht) en al 3 jaar alleen
De arme jongen wist niet hoe die het had. Nu naar de pedicure geweest en bijkomen.
Zebrastreep schreef:HorseTimeXL schreef:Aan mn paard die weer heeft besloten dat hij naar China opzoek wil in de paddock, het ging zo goed![]()
Of hij is Duits( slechte grap weer haha)
lijkt mij trouwens wel erg vervelend als ze kuilen gaan graven
LukieBradley schreef:Zucht.
Was aan het minderen met dieren, toch ja gezegd op een cavia want aan mijn water voelde ik al dat het niet oké was..
Te klein hok, 4 cm lange omgekrulde nagels, knaagsteen (reteslecht) en al 3 jaar alleen
De arme jongen wist niet hoe die het had. Nu naar de pedicure geweest en bijkomen.
JackieT schreef:Dat er niet duidelijk staat hoeveel pillen ik moet nemen. Staat 2 tot 6 pillen na de maaltijd per dag. Is dat dan na elke maaltijd?
Hele avond al aan het zoeken naar het antwoord, lang leve verveling
GUSTIxBILL schreef:Schoonvader zijn vrachtwagen om gegaan met schoonmoeder erbij.
Alles via fb moeten vernemen ipv via het ziekenhuis.
Staan mensen gvdm foto’s en filmpjes te maken ipv te helpen...