Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Vrijdag was de nieuwe tuinset binnen gekomen die online besteld was.
Gisteren heeft pap deze in elkaar gezet en op de goede plek op het terras gezet.
Tot gisteren was het daar in het zonnetje goed toeven, maar nu was er heel hard een parasol nodig.
Dus hop, naar de Action, parasol uitverkocht, Hema geen parasol, Aldi uitverkocht dus uiteindelijk maar naar de Karwei gereden.
Daar was het halve parkeerterrein afgezet en moesten we even wachten voordat we de auto konden parkeren. Vervolgens mocht pas iemand de winkel in, als er 1 iemand met winkelwagentje eruit kwam. Nadat pap en ik allebei een wagentje hadden, de bouwmarkt in en tot onze verbazing kom je er een kogel in afschieten. Ik denk dat er 10 mensen binnen waren op zn meest. Iets van 100m2 per klant ofzo. Erg rustig.
Met mazzel een parasol in de aanbieding gekocht en deze thuis gelijk opgezet.
Verder was het best stevig druk in de supermarkt hier.
bigone schreef:Mvandende, had een dure parasol kunnen worden. Bij controle waren jullie misschien op de bon geslingerd omdat je naast iemand zit die niet tot je huishouden hoort . Hoop dat jij en je ouders goede paasdagen hebt niemand van jullie drieën het virus onder de leden heeft. Je zegt wel dat jullie heel voorzichtig zijn en hoop dat het ook zo blijft maar al die winkels afgaan, tja .
Echwel schreef:juval schreef:sterkte Tienus!
over boodschappen voor een parasol, fietsbel, bouwmarktspullen of kadootjes... zijn dat dan dingen die niet online besteld kunnen worden?
Tuurlijk wel, maar he eigenwijs zijn is leuker.
tienus63 schreef:Bedankt iedereen.
Bedankt elnienjo voor de waarschuwing.
Wij vallen onder ggd IJsselland. Wonen tegen de grens met Drenthe.
Boodschappen kunnen gedaan worden door andere familieleden. Bedankt voor het lieve en spontane aanbod.
Kunnen het zo in de schuur zetten en dan kan ik de wel opbergen.
Gelukkig wonen mijn ouders gelijkvloers en kunnen ze zich tot dusver met de ADL dingen redden.
Koorts was gezakt tot 38, de ander vind ik ik wat rapseriger klinken net aan de telefoon.
Die was al hees, en dan klink je aan telefoon vaak beroerder.
Ze hadden wel redelijk geslapen.
We zijn echt verbaasd hoe verraderlijk mild het is ontstaan bij de een. Sinds maandagavond dus.
En de conclusie van de dienstdoend huisarts dat die het eerst heeft gehad.
Arts denkt dat ze het via de supermarkt op gedaan hebben. Het ging als een malle rond in de regio zei hij.
Onderzoeken doen ze het niet meer.
We gaan daar trouwens nog wel achteraan, want stel dat het toch geen covid is of het is het wel en ze zijn 24 uur klachten vrij, dan mogen ze toch getuigen op het huw e li jk van mijn br oer.
Ze hebben afgelopen week wel bezoek gehad, maar dat met ruime afstand ertussen en buiten zitten.
tienus63 schreef:Bedankt iedereen.
Bedankt elnienjo voor de waarschuwing.
Wij vallen onder ggd IJsselland. Wonen tegen de grens met Drenthe.
Boodschappen kunnen gedaan worden door andere familieleden. Bedankt voor het lieve en spontane aanbod.
Kunnen het zo in de schuur zetten en dan kan ik de wel opbergen.
Gelukkig wonen mijn ouders gelijkvloers en kunnen ze zich tot dusver met de ADL dingen redden.
Koorts was gezakt tot 38, de ander vind ik ik wat rapseriger klinken net aan de telefoon.
Die was al hees, en dan klink je aan telefoon vaak beroerder.
Ze hadden wel redelijk geslapen.
We zijn echt verbaasd hoe verraderlijk mild het is ontstaan bij de een. Sinds maandagavond dus.
En de conclusie van de dienstdoend huisarts dat die het eerst heeft gehad.
Arts denkt dat ze het via de supermarkt op gedaan hebben. Het ging als een malle rond in de regio zei hij.
We gaan daar trouwens nog wel achteraan, want stel dat het toch geen covid is of het is het wel en ze zijn 24 uur klachten vrij, dan mogen ze toch getuigen op het huw e li jk van mijn br oer.
Ze hebben afgelopen week wel bezoek gehad, maar dat met ruime afstand ertussen en buiten zitten.
tienus63 schreef:Bedankt voor het aanbod Will.
Gelukkig kan ik die van mijn broer krijgen. Hij gebruikt ze met opstrooien van de koeienboxen.
@babootje,
Degene met de milde klachten heeft het sinds maandagavond.
De ander sinds gisterochtend (zaterdagochtend).
Ik heb zelf klachten gehad op 2 april. En de afgelopen weken wel veel hoofdpijn gehad.
Maar niet zo extreem als je soms hoort.
-wakker met hoofdpijn
-neus verstopt
-koortsig gevoel, geen verhoging
Later die dag ‘s avonds rauwe keel, verkouden, iets zeurderige spieren, maar geur en smaak goed.
Blijkbaar was het dagen erna beter.
Maar hoofdpijn heb ik de afgelopen weken wel heel veel gehad.
Maar ik dacht dat dat stress was.
Man is werkzaam in vitaal beroep, komt onderweg overal en nergens.
Op zijn werk iemand positief. Daar heeft ie normaal geen contact mee, maar toevallig twee weken geleden onderdeel van die collega aangenomen.
Zelf ben ik 26 januari heel ziek geworden.
En die verschijnselen die ik toen had, pasten eigenlijk nu bezien best bij covid.
Pas na dikke week knapte ik op. En na 3 weken voelde ik me iedere dag sterker worden.
Maar toen speelde dat helemaal niet in Nederland, laat staan in het noorden.
Morris schreef:Tientus, sterkte! Zware tijd zo voor jou en je naasten
tienus63 schreef:Arts denkt dat ze het via de supermarkt op gedaan hebben. Het ging als een malle rond in de regio zei hij.