Dan gok ik dat het wel meevalt hoor. Zeker omdat de bezoekers waarschijnlijk ook nog geen mensen zijn die van heel ver komen. Of ingeval hier zijn ook ‘vaste’ bezoekers. Dat zijn mensen die veelal niet 100 km verder op wonen.
Steeph
Geplaatst: 16-06-20 18:24
Steeph schreef:
Dat mijn irritante huisgenoot er ineens is. Ga weg.
En mevrouw voert geen reet uit in huis maar neemt wel telkens bezoek mee. Mijn huis genoot die er wel de hele Corona-periode is geweest heeft een essentieel beroep en ik (ook de hele periode hier geweest) werk in een ziekenhuis... Ik betwijfel of ze dom is, of gewoon schijt heeft...
Aan een collega die over de rug van andere mensen een wit voetje wil halen bij de baas... lees: haar eigen fouten bij andere mensen neerleggen
Zertab
Geplaatst: 16-06-20 20:39
Adelaide71 schreef:
Zertab schreef:
Al die vliegen in huis...
Nou, hier dus ook... word er gek van.
Echt hé... laat me gewoon met rust, ben gewoon aan het internetten
Rosebud
Geplaatst: 16-06-20 20:40
Dat ik nu serieus voor de derde keer in twee jaar tijd een klapband heb met onze sprinter bij het ophalen van een stalwand, ook echt alle 3 keer een stalwand. hoe.....krijg....je....het....voor elkaar (jup, apk check altijd op tijd)
LukieBradley
Geplaatst: 16-06-20 20:41
Ik wou juist een ergernis typen over vliegen in huis Ze komen spontaan naar binnen in dit weer lijkt het en ze steken als de verrekenis
Dat m'n buik altijd denkt dat ie een ballon is als ik ongesteld ben. M'n buik is normaal redelijk plat. Maar als ik nu een zwangerschaps foto zou maken zou het geloofwaardig zijn zo opgeblazen is mn buik.
Fireheart
Geplaatst: 16-06-20 23:54
Adelaide71 schreef:
Zertab schreef:
Al die vliegen in huis...
Nou, hier dus ook... word er gek van.
Jullie mogen mijn jongste kat wel lenen Desbetreffende vlieg zit dan binnen een paar minuten in zijn maag.
Inmiddels ben ik niet meer zo depri, maar nu is m’n hoofd wel weer een grote chaos van creatieve ideeën die NU ten uitvoer moeten worden gebracht, en het liefst allemaal door elkaar... ik ga er maar even een nachtje over slapen en morgen eerst een lange wandeling maken.
Kan niet slapen. Heb een drukke week dus enorm irritant, om 07:00 moet ik op mijn werk zijn.
Zebrastreep
Geplaatst: 17-06-20 07:11
Dat mijn lijf het er niet mee eens is om om kwart over 6 op te staan ik overigens ook niet... Presteert het altijd om als iemand te voelen met zware griep die na wat wakker worden spontaan weer beter is
Ik wil weer lekker slapen
En dat ik dan om half 5 wakker wordt en haast niet meer kon slapen en dat gevoelsmatig 5 min voordat de wekker ging in slaap viel.
Nogmaals ik wil weer in bed dat 1 x vroege opstaan in de week is echt een uitdaging elke keer weer