fleurtjeuh schreef:Kookaburra schreef:Is het gek om een grote canvasfoto van jezelf met paard boven de bank te hangen?
Jouw huis, jouw inrichting, jouw plezier
Nou, precies. Dus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:chantalboes schreef:Ik had vanavond een vreemde gedachtegang, maar hen benieuwd of het mogelijk is. Als een vrouw bij een kunstmatige inseminatie de sperma van 2 mannen 'ingespoten' krijgt. En 2 zaalcellen bereiken op het zelfde moment een eicel (1 of 2 maakt niet uit denk?). Is het dan mogelijk om van 2 mannen tegelijk zwanger te zijn van een tweeling?
*ik dacht aan deze situatie voor in het geval dat een homokoppel beide vader zouden willen worden en hoe dat het meest efficiënt zou kunnen. Mijn gedachten zijn raar, I know.
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zw ... aders.html
Bambi1995 schreef:Ik vroeg mee laatst zomaar af, als je in coma ligt gaat je menstruatie cyclus dan gewoon door en komen de verpleegsters er dan achter dat je bloed?
marley93 schreef:We moeten op stal bloedluis bestrijden, en toen vroeg ik me eigenlijk af: welk nut hebben luizen en mijten in biologisch opzicht? Wat zou er gebeuren als die parasieten zouden uitsterven? Waarom bestaan ze?