fleurtjeuh schreef:Kookaburra schreef:Is het gek om een grote canvasfoto van jezelf met paard boven de bank te hangen?
Jouw huis, jouw inrichting, jouw plezier
Nou, precies. Dus.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kookaburra schreef:chantalboes schreef:Ik had vanavond een vreemde gedachtegang, maar hen benieuwd of het mogelijk is. Als een vrouw bij een kunstmatige inseminatie de sperma van 2 mannen 'ingespoten' krijgt. En 2 zaalcellen bereiken op het zelfde moment een eicel (1 of 2 maakt niet uit denk?). Is het dan mogelijk om van 2 mannen tegelijk zwanger te zijn van een tweeling?
*ik dacht aan deze situatie voor in het geval dat een homokoppel beide vader zouden willen worden en hoe dat het meest efficiënt zou kunnen. Mijn gedachten zijn raar, I know.
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zw ... aders.html
Bambi1995 schreef:Ik vroeg mee laatst zomaar af, als je in coma ligt gaat je menstruatie cyclus dan gewoon door en komen de verpleegsters er dan achter dat je bloed?

eten ze Vega of vegan? Gezien de afkomst.
marley93 schreef:We moeten op stal bloedluis bestrijden, en toen vroeg ik me eigenlijk af: welk nut hebben luizen en mijten in biologisch opzicht? Wat zou er gebeuren als die parasieten zouden uitsterven? Waarom bestaan ze?