Stomme is, heb een 74&80 besteld en ze zijn beide precies hetzelfde. Ga bijna denken dat er 1 niet goed gelabeld is.
Ga een 80 en een 86 even bestellen. Ook klopt de prijs niet, op de site en factuur staat 21,95 maar op het prijskaartje staat 19,95 dus daar maar even contact over opnemen.
Dat verkeerd labelen komt volgens mij best vaak voor. Gisteren hier 2 nieuwe pyamas uit de kast getrokken, en bij het aantrekken was het wel érg krap bij de ene en zat prima bij de andere.... terwijl ze dezelfde maat hebben. Dus pyamas eens uit gedaan en bovenop elkaar gelegd. Zelfde pyamas, zelfde maat etc maar de ene was in mouw en beenlengte wel zo'n 8 cm korter dan de andere!!!
Emoe
Geplaatst: 30-09-18 12:37
Ik zou voor een maatje groter gaan Michelle! Ik vind het wel leuk met een maillotje
Qua maatvoering vind ik Zara sws vreemd. Ik heb ook diverse shirts wat dan dezelfde maat zou moeten zijn, maar dan valt de één gewoon 2 maten kleiner uit dan de ander. Daarom bestel ik ook altijd veel verschillende maten daar.
Wel een leuk pakje Michelle, maar echt winters oogt het niet? Ik vind er altijd zo kouwelijk uitzien, blote beentjes
Het is alweer fris in de avond en ochtend idd! Terwijl het gistermiddag zo heerlijk was, buiten. Ik krijg B ook met geen mogelijkheid zijn dasje om. Een muts zal straks helemaal een uitdaging worden
Ik heb nog een winterjas van vorig jaar, van z8. Toen was ie te smal op het lijf en te lang in de mouwen, dit jaar past hij beter. Maar denk dat hij met een trui er onder toch krap wordt. Ik houd de aanbiedingen nog wel een beetje in de gaten.
Wanneer wordt ze ook weer 1 michelle? Mijn dochter liep rond haar eerste verjaardag en wilde toen ook gelijk zelf lopen buiten! Nu is een jas zo gekocht natuurlijk..
Wat een leuke kleertjes allemaal weer!
Michelle77
Geplaatst: 01-10-18 09:49
21/11 wordt ze 1.
Daarom, ik wacht gewoon even af. Hoef niet per se een bepaald merk ofzo, dus genoeg te vinden.
Hebben jullie nog tips mbt boxpakjes?
Vind die van imps superfijn, maar die gaan tot en met 80. Qua kwaliteit wel liefst vergelijkbaar met imps, met knoopjes bij de beentjes ivm makkelijk verschonen. Is bedoeld als pijama. Geen velours, fleece oid. Liefst wel beetje in 'mijn stijl' dus zachte kleuren, printje mag, maar vind niet alles leuk haha