Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Hoe kan je de instellingen van je mobiel terugzetten zonder gegevens zoals foto's en apps te verwijderen?
Mijn nokia 7 plus startte niet goed op, duurde heel lang. En toen hij eindelijk opgestart was, waren heel veel dingen veranderd. Sneltoetsen, volumebalkje, apps staan op een andere plek etc.
Zoals het eerst was, waren gewoon de instellingen zoals ik hem kocht. Snap dus niet hoe het kan.
Janine1990 schreef:c_alsemgeest schreef:Niet lukraak... gewoon even een telefoontje naar je veearts is dan gewoon wel netjes.
En natuurlijk kan je het zelf ook vergeten zijn.
Maar als je de rekening na lange tijd alsnog krijgt kan je toch gewoon betalen ipv je je af te vragen op bokt of je er onderuit kan komen. Je paard heeft de behandeling namelijk wel gewoon gekregen.
Ik denk dat ik de enige ben die de vraag dan niet zo heeft opgevat.
Vind het een begrijpelijke vraag. Ik zou na 3 jaar er sowieso vanuit gaan dat ik die rekening allang heb voldaan. En argwanend worden, waarom gaat een praktijk 3 jaar na dato ineens door z'n administratie? Hoelang kan ik nog van hun expertise gebruik maken?
En zeker even checken of ik zover terug echt geen betaling ga vinden die ik toch wel heb gedaan.
Banyu schreef:Ik ga het toch even proberen, en weet dat het officieel niet mag, dus dit wordt echt de enige keer!
Weet iemand wat voor soort kleur Burgundy is?
[ [url=m/LdEyXc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En welke kleur deze van Anky is?
[ [url=m/yyPDBb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zit even te twijfelen tussen 2 van deze nieuwe collectie
Om niet te ver ontopic te gaan, mag het ook via pb!
Macs schreef:Dat zeg ik ook niet.![]()
Er is alleen een verschil in zuiver en synthetisch (puur met toevoegingen of een vervanger die hetzelfde ruikt maar goedkoper is).
Alleen wil ik weten of de goedkopere versie ook gewoon in de diffuser kan.
Sites claimen dat bijv de Tuinen geen 100% etherisch verkoopt omdat dat prijstechnisch niet kan, maar er op de ingrediëntenlijst niets terug te vinden is.
Ik wil op zich geen dingen verdampen waar ik of mijn huisdieren ziek van worden. Maar ik hoef geen peperdure flesjes want ik gebruik het niet zo specifiek voor therapiedoeleinden zegmaar
Janneke2 schreef:...olie die volgens de Nederlandse warenwet verdampt mag worden, hoort niemand ziek te maken bij verdamping.
Hoppit schreef:Janneke2 schreef:...olie die volgens de Nederlandse warenwet verdampt mag worden, hoort niemand ziek te maken bij verdamping.
Maar je vissen kunnen prima onderste boven gaan drijven of je papegaai wil er best wel eens door permanent van zijn stok vallen.
Heel erg goed dat Macs zich dit afvraagt
Maar verder geen nuttig antwoord op de originele vraag. Bij twijfel niet doen.
Hoppit schreef:Janneke2 schreef:...olie die volgens de Nederlandse warenwet verdampt mag worden, hoort niemand ziek te maken bij verdamping.
Maar je vissen kunnen prima onderste boven gaan drijven of je papegaai wil er best wel eens door permanent van zijn stok vallen.
Janneke2 schreef:Nonsens.
(Tenzij je de olie in het aquarium druppelt, maar dat valt niet onder verdampen.)