Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 15:20

Nou nou, dat was na 5 maanden daten, elkaar 3/4x per week zien inclusief familie bezoekjes, zo ver zijn wij nog lang niet! :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 15:37

Ik herken het wel Anne, even niet teveel nadenken en gewoon voelen.
Nogmaals de vragen die mij helpen:
Heb ik het vandaag fijn gehad?
Wil ik hem nog een keer zien?

Uhm date is gisterenavond al naar mij gekomen en vanochtend pas weer gegaan... heel fijn gehad en mis hem nu al geloof ik :oo
Acht de kans aanwezig dat ie er vanavond weer is Hahaha!
En morgen pannenkoeken date!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 18:28

Nou vandaag 1e date gehad met een tinder jongen. Het was erg gezellig maar ik ben nog niet hopeloos verliefd ofzo. Ik denk dat ik het nog wel een kans geef misschien bloeit er wat leuks op. We gingen trouwens naar het bos. Best een eng idee maar het is allemaal goed gekomen. Ohja de ontmoeting was een hand en het was heel ongemakkelijk. We hebben niet gezoend. Het afscheid was een knuffel. Ik vind het in ieder geval een hele leuke ervaring.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 18:46

Bambi, zou het eerder raar vinden als je wel helemaal verliefd was na een keer. Dat lukt mij ook niet. Maar je kan wel genoeg elkaar leren kennen om te weten of je nog vaker wil afspreken of niet.

Robijntje, het gaat goed dus :D leuk!

Anne, als ik jou was zou ik wat meer er gewoon van genieten en minder over alles nadenken. Gewoon genieten van moment en de rest komt vanzelf wel. Of niet.

Ik zie morgen eindelijk m’n date weer. Na een week. We gaan samen naar winter speciaalbier festival. Heb er echt zin in om hem weer te zien!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 18:47

Haha ja maar ik kan soms best wel hard van stapel lopen. Maar dat heb ik nu totaal niet.
Wat leuk linoleum

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 18:48

Ik heb dat juist totaaal andersom :') maar ik hou me in

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:32

Anne, in mijn profiel staat niet dat ik een dochter heb. Meestal pak ik dan het eerste beste moment om het te zeggen maar bij hem kwam dat gewoon niet en toen stelde hij al voor wat te drinken. Daarna heb ik wel gezegd is goed, maar ik moet je wel wat vertellen.. Hij schrok wel en vroeg zich eerste instantie af of het dan uberhaupt mogelijk was af te spreken met zijn onregelmatige werk en de zorg voor mijn dochter. En hij zei dat hij eigenlijk nooit vrouwen met kinderen date omdat de spontantiteit in het leven dan wat mist, maar dat hij de gesprekken via app met mij wel heel fijn/leuk vond dus toch wilde daten en of ik dat niet erg vond. Dat is geen probleem want eerlijk is eerlijk, ik zou er het zelfde over denken als ik geen kind zou hebben.

Tijdens het daten vroeg hij wel dingen over mn dochter dus dat is goed. Maar ik ben wel heel huiverig daarheen omdat ik hetzelfde meegemaakt heb met mijn ex, die ook beweerde van tevoren nooit een relatie aan te gaan met iemand met een kind. Om zijn gevoelens voor mij toch van dat idee was afgestapt maar nooit een hand uitgestoken heeft naar mijn dochter, ik voelde me een alleenstaande moeder in een relatie -O- en daarom heb ik het ook uitgemaakt. Ik wil niet dat zoiets weer gebeurd.

Wat herkenbaar dat je nu zo bang bent dat het te hard gaat en je niet weet of je al een relatie wilt. Dat geeft misschien aan dat je er toch niet geheel klaar voor bent, dat met je ex-date is natuurlijk ook nog niet zo lang geleden. Maargoed als hij het niet erg vind is er niks mis mee toch om gewoon te daten en er nog geen naampje aan te plakken. Komt vanzelf wel (of niet).

Ik lees veel struggles over kerst, dates mee of niet. Daar heb ik geen last van, alle kerstdagen ben ik onder de pannen bij familie en vrienden en geen behoefte om daar iemand bij te hebben. Oud en nieuw heb ik alleen nu nog geen plannen voor, was leuk geweest als ik dat met iemand samen kon doorbrengen (dochter is dit jaar bij papa dan). In eerste instantie zou ik natuurlijk met paardenman gaan, maar ik geloof dat dat contact nu zo goed als over is. En dan nog zou ik geen oud en nieuw meer nu mee vieren.

Alja, wauw je bent in verwachting maar jullie wonen nog wel apart? Tof dat jullie zo'n keuze hebben gemaakt en dat voor beiden goed voelt!

Ik heb nog steeds appcontact met beide dates, niet de hele dag door maar zo zijn zij en ik ook niet echt dus dat geef iig ruimte tot nadenken. Ik ben nog steeds niet over uit wat ik doe, nog een keer daten of niet. Ik laat het gewoon nog even langer bezinken :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:47

Linda_fleur: Lijkt me ook lastig, daten met een kind. Vooral omdat ze voor jou natuurlijk het belangrijkste is, maar het kan mannen inderdaad afschrikken. Vind je het soms lastig als je daarop afgewezen wordt?
En wat vind jij er van als de man al kinderen heeft?
Lijkt me eenzaam en frustrerend trouwens, als je je als alleenstaande moeder voelt in een relatie. Knap dat je voor jezelf gekozen hebt en de relatie beïndigd hebt.

Oud en nieuw ga ik lekker ver weg van mijn woonplaats. Ik heb geen zin om mijn ex tegen te komen en ga het dus lekker met vrienden vieren. Mijn familie zie ik 1 of 2 januari dan wel :')

Alja: Klinkt bijzonder, maar dat bedoel ik positief! Lijkt me een heel avontuur zo met zijn tweetjes. Leuk zeg.

Bambi: Leuk dat de date goed beviel. Hebben jullie gewoon gewandeld en gepraat? Hoe lang wandel je dan? (Sorry ben nieuwsgierig haha en kan natuurlijk altijd een idee voor een date zijn :+ )

Hier wel wat leuke matches, maar ik merk dat ik een beetje snel interesse verlies :')
Maandag zie ik een andere match voor de derde keer, voor de tweede keer bij mij thuis buiten een feestje om.
Vind hem heel aardig en het is gezellig, maar heb niet dé kriebels denk ik.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 21:05

Ik praat met de jongen over geloof, omdat nouja ik daar wel "druk" mee ben en hij komt ook uit gelovig gezin maar heeft er nu vrij weinig mee.

Maar wel fijn dat je er zo gemakkelijk toch over kan praten.

Ben benieuwd wanneer we gaan afspreken.

En gelukkig zitten we met zelfde reden op tinder :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 23:25

Inney schreef:
Linda_fleur: Lijkt me ook lastig, daten met een kind. Vooral omdat ze voor jou natuurlijk het belangrijkste is, maar het kan mannen inderdaad afschrikken. Vind je het soms lastig als je daarop afgewezen wordt?
En wat vind jij er van als de man al kinderen heeft?
Lijkt me eenzaam en frustrerend trouwens, als je je als alleenstaande moeder voelt in een relatie. Knap dat je voor jezelf gekozen hebt en de relatie beïndigd hebt.

Oud en nieuw ga ik lekker ver weg van mijn woonplaats. Ik heb geen zin om mijn ex tegen te komen en ga het dus lekker met vrienden vieren. Mijn familie zie ik 1 of 2 januari dan wel :')

Alja: Klinkt bijzonder, maar dat bedoel ik positief! Lijkt me een heel avontuur zo met zijn tweetjes. Leuk zeg.

Bambi: Leuk dat de date goed beviel. Hebben jullie gewoon gewandeld en gepraat? Hoe lang wandel je dan? (Sorry ben nieuwsgierig haha en kan natuurlijk altijd een idee voor een date zijn :+ )

Hier wel wat leuke matches, maar ik merk dat ik een beetje snel interesse verlies :')
Maandag zie ik een andere match voor de derde keer, voor de tweede keer bij mij thuis buiten een feestje om.
Vind hem heel aardig en het is gezellig, maar heb niet dé kriebels denk ik.

Wij hadden ander half uur gewandeld maar dat kwam omdat we een beetje verdwaald waren.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 16:07

Inney, ik ben daar tot nu toe eigenlijk nooit op afgewezen. Heb het ook niet in mijn profiel staan maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een match gelijk stopt met appen als die hoort dat ik een dochter heb.

Gisteravond weer wezen stappen met een vriendin, per ongeluk weer gedanst en gezoend met de man van twee weken terug :+ Gelukkig had ik van de week toch het lef gevonden om te zeggen dat ik er verder niets in zie en niet wil daten. Gisteren was er dus niks awkward en hebben het gewoon heel gezellig gehad, lijkt er dus op dat ik nu een fwb heb voor het stappen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 18:33

Ook niks mis mee toch?

Ik was net aan het bedenken hoe ik in godsnaam zonder vallen etc (want weer glad :roll: ) bij het restaurant ging komen, toen date appte 'Ik kom je kwart voor zes ophalen.' Oh. Oké :D :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 18:34

Dat is nog eens een gentleman :)
Fijne avond.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:00

Awh das lief!! Veel plezier!!

Ik had okk een date vandaag maar was niet echt een klik, jammerrrrr. Had ook t idee dat die heel nerveus was.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:08

Berdien schreef:
Ook niks mis mee toch?

Ik was net aan het bedenken hoe ik in godsnaam zonder vallen etc (want weer glad :roll: ) bij het restaurant ging komen, toen date appte 'Ik kom je kwart voor zes ophalen.' Oh. Oké :D :D

En toen kwam 'ie lopend en konden jullie samen glijdend naar het restaurant.. :')

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 20:31

Romantisch <3

Wij hebben een weekendje katsitten erop zitten en kijken wel hoe het zich praktisch oplost .... :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 22:24

Hij is net weg! Heel lekker gegeten, was ook heel gezellig. Bij mij thuis nog een drankje gedaan. En heel veel meer dan dat is er niet gebeurd :Y) want wil het wel echt kalm aan doen. Soort van dan :')

Hij is wel echt heel erg leuk := := :o

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 22:28

Berdien schreef:
Hij is net weg! Heel lekker gegeten, was ook heel gezellig. Bij mij thuis nog een drankje gedaan. En heel veel meer dan dat is er niet gebeurd :Y) want wil het wel echt kalm aan doen. Soort van dan :')

Oee klinkt veel belovend en erg geslaagde date dus :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 22:46

Oeh klinkt goed! :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 22:53

Berdien schreef:

hij of jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 23:24

Leuk Berdien!

Ik had vanavond een hele spontane date.. kon vannacht niet slapen, tinder weer aangemeld, match en dus vanavond date.. was heel gezellig, goede klik en veel gelachen :)
Donderdag gaat hij koken :o

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 23:47

Gaat goed hier zo te lezen :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 08:28

Jaa wat leuk allemaal!! Alleen Yonker jammer dat er geen klik was..

Ik ben gister en vannacht weer bij m’n date geweest, was weer super gezellig! Veel gepraat nu ook over dat stukje vrijheid en doelt dus meer op dat ie gewoon wil kunnen sporten of met vrienden afspreken enzo, en niet iedere avond aan huis gekluisterd zit. Dat zal bij mij geen probleem worden want ik ben zelf haast nog drukker als dat hij is. Hij zei dat ie tinder verwijderd had, omdat ie nu iemand gevonden heeft weer ie heel gek op is, zo lief {:)-:(

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 08:32

Wat een goeie berichten echt super leuk!
Lief dat hij zo zegt dat ie tinder verwijderd heeft.
Na zo'n beetje hoeveel dates gooien jullie het eraf?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 08:47

Das wel lief van hem :)

Ja ik vind het alleen zo jammer dat ik vaak de enige van de 2 ben die dat voelt en hem dus moet teleurstellen maarja tis niet anders.

Ligt eraan Wendy hoe t voelt, als t goed voelt dan al vrij snel.