Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inney schreef:Linda_fleur: Lijkt me ook lastig, daten met een kind. Vooral omdat ze voor jou natuurlijk het belangrijkste is, maar het kan mannen inderdaad afschrikken. Vind je het soms lastig als je daarop afgewezen wordt?
En wat vind jij er van als de man al kinderen heeft?
Lijkt me eenzaam en frustrerend trouwens, als je je als alleenstaande moeder voelt in een relatie. Knap dat je voor jezelf gekozen hebt en de relatie beïndigd hebt.
Oud en nieuw ga ik lekker ver weg van mijn woonplaats. Ik heb geen zin om mijn ex tegen te komen en ga het dus lekker met vrienden vieren. Mijn familie zie ik 1 of 2 januari dan wel![]()
Alja: Klinkt bijzonder, maar dat bedoel ik positief! Lijkt me een heel avontuur zo met zijn tweetjes. Leuk zeg.
Bambi: Leuk dat de date goed beviel. Hebben jullie gewoon gewandeld en gepraat? Hoe lang wandel je dan? (Sorry ben nieuwsgierig haha en kan natuurlijk altijd een idee voor een date zijn)
Hier wel wat leuke matches, maar ik merk dat ik een beetje snel interesse verlies![]()
Maandag zie ik een andere match voor de derde keer, voor de tweede keer bij mij thuis buiten een feestje om.
Vind hem heel aardig en het is gezellig, maar heb niet dé kriebels denk ik.