Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Trui schreef:mmmmm mn sjabrakken lopen voor geen meter
Vind dat paardenspul sowieso niet super meer loopt.
Gooiske schreef:Banyu
[quote="Trui schreef:mmmmm mn sjabrakken lopen voor geen meter
Vind dat paardenspul sowieso niet super meer loopt.
Lori schreef:Net nog een gratis pop af te halen, iemand een kwartier verder ging er achter komen direct. Een 40 minuten later krijg ik zo een lomp bericht ervan of het in dat vervallen huis is (een van de buren hun huizen staat leeg). Ik geef aan van niet en nog eens 20minuten later "oh ja geen interesse meer ga nu niet meer terugkeren hoor". Enkeltje op de blokkeer lijst
.
Als positieve had vorige week mijn zadel te koop gezet en was eigenlijk tegen de avond al verkocht zonder gezeik over de prijs
xtessax83 schreef:Ik heb er ook een hoop dekjes opgegooid. Zijn over van een partij waarvan ik de rest verkocht heb.
Dit zijn dekjes die oud zijn wat smerig maar niet kapot en misschien voor de liefhebber zeker nog bruikbaar.
Gratis afhalen erbij gezet.
Hallo heeft u ze al een keer gewassen?![]()
Nee mevrouw en dat ga ik ook zeker niet meer doen als het gratis weg gaat.
MonteKarlo schreef:Voer ik het in op de kaart, blijkt het 75 kilometer verderop te liggen. Bestaan er blijkbaar 2 van die woonplaatsen..
MonteKarlo schreef:Nou was ik laatst het rare mens op marktplaats![]()
Ik heb van iemand iets overgekocht via een Facebook marktplaats. Zag dat diegene hier een paar dorpen verderop woont dus bood aan om het op te halen. Een dag en richttijd afgesproken en afgesproken dat we de definitieve tijd nog afspraken op de avond zelf. Ondertussen nooit naar het exacte adres gevraagd. Is het de afgesproken avond dus we hebben contact over de tijd en ik vroeg naar het adres. Voer ik het in op de kaart, blijkt het 75 kilometer verderop te liggen. Bestaan er blijkbaar 2 van die woonplaatsen..ik voelde me zo ontzettend dom
Gelukkig vond de verkoper het niet erg en stuurt diegene het alsnog op. Heb het afgesproken bedrag maar iets naar boven afgerond voor de moeite